Tuesday, 14 November 2017

Bicicleta cărăușe! :)

 
 
🚲
 Bicicleta mea mai veche
Sta cam trista in garaj!
Se intreaba dimineata,
Astazi trebuie sa car?
Eu nu am culori stridente
Nu ma desenat Mirela,
Dar sunt tare muncitoare
Si-o ajut cum pot pe Ella.
Lada cu cumparaturi o port
Uite-a asa pe spate,
De se mira uneori
Bicicletele surate.
Am si doua genti mai mari
Tot pe portbagaj, pe spate
Si cand gentile sunt pline ...
Am o tona jumatate! :)
 
Daca mergeti pe blogul Mirelei veti întelege de unde idea cu bicicleta! Oricum "zana buna"
Adriana Tarnoveanu a fost si ea pe aproape!
 
*♡*.¸¸.*☆Ella☆*.¸¸.*♡*

20 comments:

  1. Bună draga mea!
    Foarte drăguță poezia,mi-a plăcu!
    O seară de vis cu vise plăcute îți doresc,draga mea!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna dimineata! 😅
      Iti doresc o zi excelenta, Elenusi draga!
      Pupici! <3

      Delete
  2. Ce talentata esti!Cu bicicleta stiam ca circuli,dar poeta nu te stiam.Frumos,interesant si surprinzator pentru mine.Numai bine Ella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! 😅
      Ma mai pocneste cate-o data muza poeziei si pe mine! 😅

      Zi placuta, Florina draga!

      Delete
  3. O sa razi, dar desi sotioru meu e ciclist, eu habar nu am sa merg pe bicicleta. Las asta pentru profesionisti, eu mi's fan patine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, dar cu patinele nu poti merge tot anul ... 😅

      Delete
  4. Nu stiu sa merg cu bicicleta. Am incercat, dar tranta pe care am luat-o a fost...de zile mari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bicicleta a fost "taxiul" copiilor cand erau mici si îi luam de la scoala!
      Apoi si-a primit fiecare bicicleta lui! 😅

      Delete
  5. imi pare teribil de rau ca noi nu avem piste de bicicleta in oras, imi doresc asa mult dar la noi este o aventura sa mergi cu bicicleta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, îmi dau seama!
      Soferii la voi sunt ca si leii scapati din cusca! 😅

      Delete
  6. Chiar m-am binedispus cu bicicleta ta vorbitoare!
    Sa inteleg ca asa iti faci cumparaturile? Fain de tot!
    Totusi iart-o si tu! Mai micsoreaza din greutati, facand mai multe drumuri...:D
    O poezie taaaare draguta! Pupici si o zi fara... greutati!
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne conversam în fiecare zi! Stie doua limbi deja si acum o rupe si în engleza! 😅
      Nu se plange de greutate atat timp cat rotile sunt umflate bine!
      O zi placuta, Suzana! Pupici! <3

      Delete
  7. Drăgălaşă poezioara ta! Ca şi bicicleta, de altfel ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa înrosit la fata de emotie, bicicleta mea! 😅
      Merci!

      Delete
  8. Ei, ce dragut, Ella. Dulce poezioara ta, dar si mai de apreciat e faptul ca o folosesti. Eu nu stiu sa merg pe bicicleta, dar stiu sa va admir pe voi. Multumesc pentru ....„zana”. Habar nu aveam ca Mirela a pus poezioara pe blog; eu am vrut sa-i fac o surpriza daruindu-i cuvinte care sa insufleteasca frumosul ei desen. Zi frumoasa. Noi maine avem aniversare de scorpion, deci e party cu familia, dar șșșșșhhhh, sa nu zici la nimeni..hahahaha....

    ReplyDelete
  9. Abia astept sa se faca "maine" Acum sa nu te puna sfantul sa nu scrii nimic pe blog, sa ma faci sa mor de curiozitate! 😅
    Iti doresc o zi frumoasa! Pupici! <3

    ps. mi-am pus fermoar la gura, de la mine nu scoate nimeni nimic! 😅

    ReplyDelete
  10. Faine tare şi fotografia şi versurile! Seară frumoasă! Trec ţi pe la Mirela că am cam lipsit... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Cu versurile fac concurenta la "soimii patriei" ! 😅

      Delete
  11. What a great poem, Ella! You are so talented, my friend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much!
      Have a great weekend, dear Mia!
      Hugs!

      Delete