Friday, 13 October 2017

Dulce casă



Nu știu cum am făcut saptamana asta, dar ma pocnit creativitatea!
 
 
Astăzi vă voi arăta o mică creație pe care am găsit-o pe internet.
Ori de câte ori mă duc în vizită sau vreau să-i mulțumesc cuiva, îmi place să-i dăruiesc ceva..
 

Desigur, ca întotdeauna aleg cartonul în culorile mele preferate ...
Prima casă maro a fost deja dăruită și primită cu bucurie.
 


Poate că vă veți (cel puțin un pic) bucura de casuţele mele dulci?
 

 
Să aveţi o zi frumoasă, de mâine începe weekend-ul!
 
*♡*.¸¸.*☆Ell@☆*.¸¸.*♡*
 

30 comments:

  1. Replies
    1. Multumesc! Sunt usor de facut si de mare effect! 😅

      Delete
  2. Bună draga mea!
    Wow,sunt drăguțe,ești plină de ideii,îmi plac tare mult!
    Un Weekend călduros și plin de bucurii îți doresc,suflet drag!
    Pupicei,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multuesc, Elenusi draga!
      Se anunta un weekend splendid, cu temperature pana la 22 de grade! Jippiejajee ☀️💃🎶

      Weekend placut, draga mea! Pupici! <3

      Delete
  3. Îți dai seama că eu apreciez creativitatea, în toate formele. Poate chiar o să-ți fur ideea. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar?! 👀🎶
      Daca ai sa cauti cu prietenul google, "paper house patterns" ... vei gasi o mie si una de idei! 😅

      Delete
  4. Foaaarte dragute! Si tare dulci "locatarii". :) Super idee ca ambalaj pentru cadouri! Ar trebui sa incerc si eu... Am ramas tare in urma la capitolul creativitate.
    Iti doresc sa ai un weekend minunat, Ella draga! :) Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar sa încerci ...
      Se apropie decembrie si nu se stie ce de cadouri va trebui sa daruiesti! 😅

      Si weekendul tau sa fie minunat, Diana draga! Pupici! <3

      Delete
  5. Super ideea ! O fur pentru cadourile de Craciun :) S-ar putea sa o pun in practica si de Sf. Dumitru.
    Trebuie doar sa gasesc o reteta adecvata, ca sa fac ceva bulgarasi dulci, ca n-as vrea sa pun in casute bomboane cumparate.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! :)
      Este un "ambalaj" potrivit pentru orice eveniment! Incearca reteta de bombonele din fructe uscate1 Zic si eu ... 😅

      Delete
  6. Esti foarte inspirata! Casutele sunt minunate. Eu mai faceam mici cosulete pentru bombonele, dar asa este mult mai spectaculos. :) Le-as fi pus si un sticker sclipicios, sa fie si mai ochioase. Sau un tag cu urari, prins de fundita.

    Un sfarsit de saptamana voios sa ai, Ella draga! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Desigur ca poti sa le "împodobesti" cum vrei, mie îmi plac asa simple! 😅
      Acele labels de care spui si care se agata la fundita exista, dar tu chiar vrei sa pun totul pe net? 😅

      Seara placuta, Suzana draga si un weekend minunat! Pupici! <3

      Delete
    2. Nici pomeneala! Doar mi-am imaginat continuarea decorarii si am "spus" cu voce tare!
      Nu mai fac... 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅

      Delete
    3. Copil obraznic .... 😂😂😂😂 😉😰
      Gna-gna-gna!

      Pupici! <3

      Delete
  7. Dacă-ai fi mai aproape de mine, aş face o comandă, bineînţeles contra cost. Că tare drăgălaşe sunt şi aş face cadou de Crăciun celor apropiaţi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta da compliment! Multumesc! 💝
      Dar sunt usor de facut ...
      Vezi ca Flaviana a zis ca vrea sa încerce, poate aranjezi ceva cu ea! 😅

      Delete
  8. Esti talentata si un asa cadou dulce,incata pe cel ce-l primeste.E bine ,ca acum vine Craciunul!Un weekend placut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, mai este un pic pana la Craciun! Dar pana atunci mai sunt sarbatori ... 😅
      Weekend fain sa aveti si voi!

      Delete
  9. I love gift Houses! Thanks for the idea, Ella! I will try to do them.
    Happy weekend! Hugs

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are welcome!
      When you make them put them on the blog, okay?
      Happy weekend too! Hugs!

      Delete
  10. ce dragut, spor la treaba... ma pocneste si pe mine mai mult cand e frig afara :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc!
      Afara nu e frig dar a plouat în zilele astea. Acum este cald, a revenit vara! Sunt 22 de grade! 😅

      Delete
  11. Beautiful houses, Ella. I love them! Thank you for the great pattern!
    I already contacted you, my friend. If you do not receive my message, please email me to: craftartista@gmail.com
    Kisses!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, You're very kind!
      I already wrote you back, my dear!
      Wishing you a nice sunday! Hugs!😘

      Delete
  12. Wow! Ce idee drăguţă! Cred că merg de minune şi ca podoabe pentru bradul de Crăciun :)
    Mult spor! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc!
      Da, dar trebuie sa le faci mult mai mici pentru brad.
      Duminica placuta! 😅

      Delete
  13. minunată idee ! eu m-aş bucura, ca un copil, să primesc cadou doar căsuţac (fără bomboanele atât de bune) ! este tare simpatică realizarea !
    să ai o seară minunată !
    pupic !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atunci cand am sa mai fac cateva, voi pastra una si pentru tine! :)
      Pupici! <3

      Delete
  14. Minunata idee de proiect! Eu de un Craciun am facut ceva asemanator, doar ca am pus bombonelele in braduti, nu in casute.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si aceea este o idee frumoasa! :)

      Delete