Wednesday, 31 May 2017

Laleaua, jointul si viata în Olanda!

 
Mai dintr-o postare, mai dintr-un comentar, deja am început sa-mi ies din fire... Stiti, acel sentiment cand cineva te calca pe bataturi si de fapt habar nu are de ce te calca sau ca o face?!
Este foarte adevarat ca Olanda este o tara libertina! Daca vrei sa îti alegi partener o persoana de acelasi sex, se poate. Daca vrei sa fumezi un joint, se poate! Este legal si asa cum se spune "în limita bunului simt" ai voie sa-ti plantezi daca nu ma însel 5 plante de canabis ca sa ai de drum! Daca vrei sa vizitezi "cartierul rosu", se poate! Totul se desfasoara sub control medical, cu carte de munca si sindicat ...etc ... etc ... Daca ai o boala incurabila si un anumit numar de doctori (nu stiu exact procedura, dar în orice caz nu e de azi pe maine luata hotararea) si vrei sa fi eutanasiat, se poate! Daca vrei sa nu fii înmormanta ci cremat se poate! Fara ca cinena sa rada de familie ca nu are popi si mai stiu eu ce "traditii" ....Ca se mai fac fapte ilegale ... desigur ca se fac ca doar oameni sunt si olandezii, dar daca e sa ma uit în alte ograzi .... au, mama lor! Ceea ce se încearca aici este un fel de selectie naturala. daca atat te duce capul atat faci! Sper ca ma întelegeti ce vreau sa spun!
Concluzia, Olanda este o tara libera! Sunt unele persoane care nu înteleg aceasta libertate si cred ca peste tot sunt drogati întinsi pe jos, ca prostituatele trag de tine pe strada si ca batranii sunt eutanasiati pe banda rulanta! Va spun eu ca NU ESTE ADEVARAT!
Cred ca sunt mai multi aurolaci prin canalele stim noi carui oras sau mai multe prostituate pe centura în Spania sau prin porturile Olandei! Acum chiar ca m-am suparat de toate vorbele astea aruncate in vant fara cunostinta de cauza sau fara macar sa fi mirosit aerul Amsterdamului.
Va rog frumos, tineti-va impresiile pentru voi sau exprimatile pe blogurile voastre! Ok?
Multumesc!
 

18 comments:

  1. Cu siguranta la capitolul ,,civilizatie'' stam muuuult, da' mult mai prost. Asta e adevarul! (Si nu doar la acest capitol.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am mai fost de mult in Romania nu stiu cum mai este ... Dar oricum ar fi, e mare pacat sa nu fii "civilizat"! Imi pare asa rau sa constat asta! :((

      Delete
  2. Si sabotii! :)
    Ce faina viata acolo! Nu ma fa sa sting lumina aici si sa ajung intr-o tara unde cred ca mi-as scranti limba incercand sa ma inteleg cu voi! :) Glumesc! :)
    Aici daca spun despre crematoriu persoanei nepotrivite... uh!
    Multi au o impresie tare gresita despre Olanda pentru ca se lasa manipulati de ideile preconcepute (sau concepute special) ale unora...
    Avem un amic care a fost pentru prima data in Olanda si-a venit inapoi extaziat! Zicea ca nu e asa cum i-au zis altii (cu drogati la fiecare colt de strada s.a. de gen) si ca e foarte-foarte misto (a vizitat Amsterdam, a facut poze in "cartierul rosu", a aflat ca turistii straini nu prea pot fuma "joint" - ca trebuie sa fumeze in bar, cei care vor, si multe altele. Si doar ii spusesem sa nu se ia dupa vorbele celor care n-au mirosit nici portul Olandei! :)

    Iti doresc, cu drag, sa ai o zi excelenta! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Su sabotii ... I-am uitat! :))
      Gata mi-a trecut! Si de caum încolo pot sa spuna, parfon sa scrie cine ce o vrea... eu stiu unde traiesc si gata! :))

      Seara faina Diana, ai sabatorit frumos azi? Eu m-am dat cu bicicleta! :))) Pupici! <3

      Delete
  3. Ella dragă, nici nu încape comparație între Olanda și țara noastră…să fim realiști!
    Olanda e o țară de vis! Noi fiind clujeni încă mai știm ce e civilizația, știi și tu, deoarece cunoști Clujul. dar Dar în anumite zone din România nu aș călca nici contra cost. N-au decât să stea femeile de consumație, sănătoase și plătite, la vedere. Pe-aici stau ascunse răspândind cine știe ce. Noroc că se întâmplă departe de mine, de noi! Din păcate, americanii au introdus în filme faza cu fumatul de iarbă, iar tinerii înțeleg greșit chestia asta. Dar Ella dragă, lasă lumea să trăncănească, eu văd ceea ce Olanda are mai frumos: câmpuri cu lalele, muzee de artă, orașe superbe, o agricultură de invidiat și un standard de viață ridicat. Mulți români nu știu decât să critice, din păcate. Ar trebui să înceapă cu țara lor.
    Te pup, să ai o zi frumoasă de 1 Iunie! Și o vară superbă îți doresc! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iubesc Clujul, Mirela draga!
      Te pup si eu si îti multumesc de urare! La multi ani si copilului din tine! :)

      Delete
  4. N-am idee ce ai vazut, citit despre aceste neadevaruri, dar mai mereu oamenii își dau cu părerea aiurea. Chiar ieri spuneam ca sunt unele lucruri care nu se spun, caci dintr-o proasta perceptie poti leza oameni și nu numai. Mihai al meu nu s-ar muta în alt loc nici dacă i s-ar promite marea cu sarea, dar eu am fost la un pas de a locui in Olanda, prin 2004. Mi-a fost teamă de necunoscut. Si oricum, toate aceste libertati sunt optiuni. Nu cred ca toti apeleaza la ele, insa si daca vrei....

    Zi frumoasa sa ai, și pentru ca la noi e ziua copilului sa-ti traiasca cei trei muschetari. Te pup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am avut o zi fantastica ... :)) Multumesc de urare!
      Te pup si eu! :)

      Delete
  5. Nu ştiu cine te-o fi supărat atât de tare, dar nu merită să iei în seamă toate vorbele aruncate aiurea, părerea mea. Tu să fii bine, sănătoasă, veselă, să ai o seară minunată şi la mulţi ani copiilor tăi, copilăriei! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc, Dana! Ai dreptate!
      Multumesc de urare! La multi ani si prichindelului tau! :)

      Delete
  6. Te roooog, nu mai fi suparata! Tocmai azi, de Ziua Copiilor!
    Te rog sa zambesti! Ca asa m-ai obisnuit...
    O noapte senina si pupici! Orice zi cat o fi ea de rea, tot 24 de ore are!
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Suzana draga! Ai dreptate, tot 24 de ore are o zi! Azi a fost una faian... Acum zambesc cu gura pana la urechi! Pupici! <3

      Delete
  7. oare de ce te-ai supărat aşa, Ella ? oamenii pot spune multe: din invidie, din prostie sau pur-şi-simplu pentru că nu au ce face...
    fii veselă şi fericită acolo, în ţara frumoasă a lalelelor !
    am uitat, ţi-am scris un răspuns la cartea ''Taina muzeului'' şi nu ştiu dacă l-ai citit: dacă aveai răbdare să citeşti despre inginerul recomandat de mine - CONSTANTIN LOTRIS la https://fr.wikipedia.org/wiki/Constantin_Conophagos -, undeva scrie:''Il a également publié des poèmes sous le pseudonyme de Konstantin Lotris dont Ο κλέφτης των Μουσείων (Le voleur des musées) en 1978.''
    pupic !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de vizita! :)
      Am vazut link-ul. Oricum merci!
      Weekend placut!

      Delete
  8. Mie imi place mult Olanda. La un moment dat chiar imi doream sa ma mut acolo. Momentan nu se poate, dar poate intr-o zi... cine stie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti doresc sa ti se îndeplineasca dorintele! :)

      Delete
  9. hey, nu te supara, normal ca fiecare face ce doreste, sa nu deranjezi pe altcineva, in rest...numai de bine! te pup!!

    ReplyDelete