Sunday, 21 May 2017

Fecioara & Scorpion


Cand Fecioara si un Scorpion sunt impreuna, rezultatul este o combinatie intre cele mai diferite zodii din zodiac.

Relatia celor doi va trebui sa se bazeze in principal pe loialitate si legaturi emotionale. In general acest cuplu este destul de retras, preferand sa sara peste petreceri sau cluburi.

Fecioara si Scorpionul apreciaza lucrul impreuna in scopul obtinerii unor rezultate palpabile; Fecioara isi doreste ordinea, Scorpionul is doreste puterea. Ambele zodii sunt destul de materialiste. Fecioara poate fi timida si rezervata in timp ce Scorpionul este uneori prea misterios. Datorita diferentelor profunde dintre ei, relatia lor va evolua spre bine numai daca cei doi vor cadea de acord ca adevarul este intotdeauna undeva la mijloc si ca pentru a avea o relatie stabila este nevoie de compromisuri.

 
Fecioara este influentata de Mercur iar Scorpionul este influentat de Marte si Pluto. Aceasta combinatie este foarte pasionala, datorita lui Pluto. Cele trei planete care ii influenteaza pun bazele unei relatii umane: Mercur aduce comunicarea in timp ce Marte aduce pasiunea, romantismul si curajul, Scorpionul este pasional, calitate ce atrage Fecioara. Scorpionul este atras de devotamentul si pragmatismul Fecioarei.

Fecioara este influentata de Pamant iar Scorpionul de Apa. Scorpionul este o zodie foarte profunda. Este asemeni unui ocean capabil uneori de furtuni violente. Scorpionul tine in el si acumuleaza iar cand presiunea este prea mare, explodeaza. Fecioara este simplista, analizand numai suprafata unei probleme si omitand detaliile. Scorpionul are o putere de concentrare mare si de aceea o va invata pe Fecioara sa priveasca dincolo de suprafata. Devotamentul Scorpionului pentru Fecioara o face pe aceasta sa se simta iubita si apreciata.

Fecioara este sub semnul Schimbabil iar Scorpionul este sub semnul Fix. Cand au un scop comun nimic nu le mai poate sta in cale. Daca opiniile lor sunt diferite, Fecioara va fi prima care va bate in retragere in asa fel inat sa poata evita o cearta. Este important pentru mersul relatiei ca cei doi sa discute dinainte ceea ce este important pentru fiecare in asa fel incat sa-si poata atribui roluri egale. Relatia nu este asa de plina de conflicte pe cat s-ar parea. Ambii parteneri mai degraba ar prefera sa lucreze impreuna in loc sa se bata.

Cel mai bun aspect al relatiei Fecioara-Scorpion in reprezinta puternica echipa pe care acestia o formeaza atunci cand se hotarasc sa lucreze impreuna. Hotararea de care dau dovada amandoi precum si organizarea fac ca relatia sa fie una plina de forta.

 


18 comments:

  1. daca reusesc sa faca o echipa, nici nu mai conteaza zodia! sa vezi 2 tauri :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taur & Taur?! Asta da, relatie solida! Sunteti atât de posesivi amândoi, iar devotamentul este atât de important pentru fiecare, încât relatia ar putea dura mult (si bine). Asa zice astrologul...
      Eu credeam ca ies scantei! 😅

      Delete
  2. Foarte interesant! Nu mă prea pricep la zodii şi îmi place să aflu lucrui noi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca ai sa cauti "compatibilitate zodiac ta & zodiac lui" ai sa aflii si mai multe! 😅

      Delete
  3. Bună draga mea!
    Foarte interesant,am și eu în familie un scorpion
    (nora din Elveția,băiatul este balanță)!
    O seară cât mai plăcută și o săptămână ușoară îți doresc,draga mea!
    Pupicei mulți,îmbrățișări și mulțumiri pentru urări și vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sper sa te întelegi cu "scorionul" din familia ta! :))
      Eu una m-am înteles mai mereu cu soacra mea! :)
      Si seara ta sa fie minunata Elenusi draga!
      Pupici si înca o data "La Multi Ani!"

      Delete
  4. Interpretarea este foarte frumoasă și profundă. Uneori am urmărit și eu zodiacul, dar fără har și răbdare...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu nu sunt fan al zodiacelor, dar cand am citit despre aceasta compatibilitate si privind înapoi la timpul ce a trecut, am zis, da, se cam potriveste! Nu tot dar in linii mari asa este! :))

      Delete
  5. Noi suntem sagetator si balanta! Sa vezi aici show :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow! Ce combinatie faina ...
      "Ce romane profunde de dragoste pot trai Sagatatorul si Balanta în fiecare clipa .."
      "Rafinati, boemi, filosofi, artisti, Sagetatorul si Balanta se ajuta reciproc si înfloresc cu succes împreuna!"
      Pot sa mai zic ceva? :))

      Delete
  6. Poate ca ceea ce ai scris este valabil pentru aceste doua zodii, dar de fapt par niste lectii de convietuire perfecte pentru cupluri, care au o frumoasa lucrare de facut impreuna!
    Deosebita ideea postarii, Ella draga! Mereu surprinzatoare!
    O zi faina "forever and always"! :)Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc de apreciere!
      Na, asa sa brodit sa fie... :)) Dar materialisti sa sti ca nu suntem! Hahahaha...

      Seara placuta, Suzana draga! Pupici!<3

      Delete
  7. Ești Fecioară, cumva? Și eu! Am găsit un punct comun, doar că nu am ca partener un Scorpion , ci un Săgetător... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, eu sunt Scorpionul, dar fiica mea este Sagetator ... deci cumva tot ne "înrudim" ! :)))
      O my gosh ... ai caracterul sotului meu deci... perfectionisti pana în maduva oaselor! :)))

      Delete
  8. Eheee...! O fi si influenta planetara, dar relatia voastra e armonioasa si durabila datorita intelepciunii voastre. Cred ca nu ma insel. :)
    E interesant sa citesc horoscopul. Ma amuza dar, intr-un fel, imi si intareste unele convingeri - desigur, sunt subiectiva: imi intareste convingerile pe care le vreau valabile. :)) Altfel... am de comentat. :)
    Sa fiti sanatosi muuuulti ani impreuna si de acum inainte. Te imbratisez cu drag! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu daca te înseli sau nu hahahaha ... dar, cred ca am fost foarte maleabili amandoi si ne-am format unul dupa altul adica a fost asa o convingere daca vrei ca noi, unul fara celalalt nu putem! :))) Multumesc de urare! Asa sa fie! Pupici si îmbratisari! <3

      Delete
  9. Frumos. Nu stiu daca as putea evidentia potrivirea dintre mine si sot din punct de vedere al zodiilor, desi, clar, exista bine de tot. Eu sunt tot zodie de pamant - capricorn, iar Mihai, cum stii deja, e scorpion ca tine. Am fost ani multi singura, deci stiu ce inseamna compatibilitatile intre oameni. Cel mai tare m-au plictisit cei care imi erau sugerati drept potriviti ..gen fecioara, taur. Mereu mi-au placut cei mai veseli ca mine, asa ca scorpionul sau pestii. Mereu m-au fascinat. Evit total sagetatorii, chiar daca tata era unul dintre ei. Am o sora varsatoare ..un spectacol. Cu zodia mea sunt in razboi, am ascendent in rac, as fi preferat sa fiu mai expansiva. Esti uimitoare cum ne pui tu rotitele in miscare. Sa ma ierti ca te citesc ca pe un roman, dar eu savurez postarile tale si acum, la miezul noptii, imi dai o stare de bine, cat sa dorm cu lucruri frumoase in minte. Pe maine, Ella.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deci cumva tot ne înrudim ...:))) Sagetator, scorpion ... :))
      Eu nu prea cred în zodiac, dar uneori trebuie sa recunosc ca o mai si nimereste! Dar cel mai mult cred ca are de-a face cu caracterul omului ... asta cred eu! Sa ai o zi frumoasa, Adriana draga!

      Delete