Monday, 29 May 2017

Citate dintr-o carte - Citate favorite (22)

 
Cartea care contine gust, miros si imagine si care se numeste "Mănâncă, roagă-te, iubește", si este scrisă de Elizabeth Gilbert, am citit-o cred că în 2013, dar nu mai sunt sigură! Noroc că m-am întalnit cu ea în "biblioteca" mea din laptop, pentru că uitasem de ea si chiar merită recitită! Ce ne-am face fară de pdf format? Cartea asta nu te lasă să o citesti fără să ai la îndemană caietul de notite si un pix! Pentru cine nu a citit-o sau nu a vazut filmul, un mic rezumat:

...........⋆;;;;⋆...........
.♥¯`'•.¸¸.( -.- ).¸¸.•'´¯♥.
.'•.¸¸.⋆.''(")-(")''.⋆..¸¸.•'
 
La 30 de ani, Elizabeth Gilbert are tot ce-și poate dori o femeie ambițioasă.Cu toate acestea, Liz se confruntă cu tot felul de temeri, nesiguranță, panică, nemulțumire. Urmează divorțul, prăbușirea în depresie, o relație catastrofală... Așa că Liz abandonează totul și pleacă în lume de una singură. În Italia, gustă la dolce vita și deliciile ei culinare, punând pe ea „cele mai fericite 12 kilograme din toată viața". În India, află într-un ashram, prin asceză (trezire la 4 dimineața, meditație și frecat de podele), ce este căutarea spirituală. În Indonezia, încearcă să-și reconcilieze trupul cu sufletul, să descopere echilibrul care se cheamă fericire – și își găsește marea dragoste. Uneori, fericirea se află la capătul lumii. Călătorești ca să ajungi la tine însăți. Ca să te descoperi....

...........⋆;;;;⋆...........
.♥¯`'•.¸¸.( -.- ).¸¸.•'´¯♥.
.'•.¸¸.⋆.''(")-(")''.⋆..¸¸.•
 
"Lumea crede că sufletul pereche e cineva cu care te potrivești la fix, toți își doresc să fie așa. Dar sufletul pereche e o oglindă, e ăla care își arată toate chestiile care te trag înapoi, ăla care-ți atrage atenția asupra ta însăți, ca tu să-ți poți schimba viața. Probabil că un suflet pereche adevărat e cea mai importantă persoană pe care ți-e dat s-o întâlnești în viață, pentru că-ți dărâmă toate prejudecățile și te obligă să te trezești. Da’ când e vorba să trăiești toată viața cu respectivu’?... Nț. Prea dureros. Sufletele astea pereche ne apar în viață tocmai pentru ca noi să putem descoperi alte fețe ale propriei noastre persoane. După care pleacă."

"Dumnezeu nu-ți trântește o ușă în nas fără să-ți deschidă o fereastră."

„Aleg să fiu fericită și să renunț la durere, știu că așa e. Fac loc viitorului necunoscut, care o să vină și o să-mi umple viața cu surprize minunate".

"Viața ți-a fost dată; e datoria ta (și dreptul tău, ca ființă umană) să găsești frumusețea din viață, indiferent unde se ascunde ea."

„Din toată inima ta, roagă-te pentru har. Și lasă totul în urmă.
"Când l-am întâlnit, David juca într-o piesă după una dintre nuvelele mele. Interpreta un personaj inventat de mine, chestie care deja spune mult. Așa se întâmplă mereu în cazurile de iubire disperată, nu? În astfel de cazuri, ne inventăm întotdeauna personajele jucate de partenerii noștri, le cerem să fie ce vrem noi să fie, apoi suferim când refuză să joace rolurile respective."

„Când toată karma unei relații s-a consumat, rămâne doar dragostea. De ea nu trebuie să te temi. Lasă totul în urmă".

„Există motive foarte întemeiate pentru care liniștea și singurătatea sunt practici spirituale universal recunoscute. A-ți controla vorbirea e o modalitate de a împiedica pierderea de energie pe care o implică pălăvrăgitul în exces, care te extenuează și umple lumea de vorbe, vorbe și iar vorbe, în loc s-o umple de liniște, pace și împăcare".

„Doar cei tineri și tonți se cred încrezători în materie de sex și relații".

...........⋆;;;;⋆...........
.♥¯`'•.¸¸.( -.- ).¸¸.•'´¯♥.
.'•.¸¸.⋆.''(")-(")''.⋆..¸¸.•
 
Serialul "Citate favorite", născut în urma unui articol publicat de mine și a conversatiei purtate cu Zinnaida. Daca vreti sa participati tabelul de înscriere îl veti gasi pe blogul Zinei. Serialul are sloganul "Click&Comment Monday" !
 

22 comments:

  1. Cartea asta o am si eu...dar nu am reusit sa o termin..nu m-am purut tine de ea deloc...dar is just ne, stiu ca si cartea si filmul au avut succes

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, au avut success amandoaua, dar eu nu am vazut filmul ... :)

      Delete
  2. Nu am citit cartea și regret. Am văzut însă filmul, care mi-a plăcut mult de tot.
    Dintre citatele extrase de tine, penultimul este cel mai potrivit cu ceea ce simt și cred eu.

    Să ai o săptămână excelentă, dragă Ella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. La mine este invers, sa traiti! :)) Eu nu am vazut filmul ...
      Da, cred ca acel citat este cel mai "matur" dintre toate!

      Si saptamana ta sa fie frumoasa, Zina draga! :)

      Delete
  3. hmmm, faina carte, citatele alese de tine au fost convingatoare, in special cel despre sufletul perecehe, mi a placut grozav de mult!
    cartea mi a trezit curiozitatea, chiar o voi cauta :)

    faina saptamana sa ai, Ella, te pupacesc! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar sa o cauti, précis o sa-ti placa! :)

      pupici Pandora, saptamana excelenta draga mea! (si cat mai scurta) ... va venit vacanta, cu trenul din ... !!!:))

      Delete
  4. Ella, ecranizarea cărții mi-a plăcut mult, e un film jucat minunat, numai bun să te remonteze, plin de optimism. Recunosc că n-am citit cartea, dar acum, că am văzut citatele alese de tine, sigur o voi face! Toate citatele îmi plac, dar cel cu pălăvrăgeala e tare de tot...oare noi nu vorbim prea mult pe bloguri?! :)))))))))) Te pup și îți doresc o zi minunată! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt de accord cu tine! Cred ca vorbim uneori prea mult si prea anapoda! Dar din toata palavrageala asta ... barfa ma omoara! :)))
      Pup si eu, o zi si o saptamana minunata sa aveti! ♥

      Delete
  5. Am văzut filmul, care are în rolul principal una din actrițele mele preferate, iar citatele alese de tine sunt... superbe. Să ai o săptămână așa cum ți-o dorești, dragă Ella! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie imi place Julia Roberts, în special în Erin Brockovich a fost superba! Multumesc! Saptamana placuta, Dana draga!

      Delete
  6. Bună draga mea!
    Mi-au plăcut citatele alese de tine,din păcate nu am citit-o!
    Îți doresc o săptămână frumoasă și caldă!
    Pupici cu mare drag,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Elenusi!
      Pacat ca nu ai citit cartea, dar sa sti ca si filmul este tare frumos!
      Saptamana placuta îti doresc, draga mea! Pupici!

      Delete
  7. Nu am citit-o, doar am trecut razant pe langa ea, intr-o librarie... :)
    Micul tau rezumat este tare atragator. Citatele sunt deosebite si desi despre fiecare se poate comenta, mi-am ales ideea: "Din toata inima ta, roaga-te pentru har. Si lasa totul in urma." Este poate un mic moment de care ne ciocnim la un moment dat in viata si schimbam pagina...

    Multumesc, Ella draga! O saptamana minunata sa ai! Pupici!<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am avut si o "desaga" pe care am dus-o mult in spate pana într-o zi ... cand am reusit sa o pun jos si sa las totul în urma! Stiu perfect ce înseamana aceast citat! :)

      Si eu multumesc, Suzana! Sapatamana cu spor, draga mea! Pupici!<3

      Delete
  8. Cineva spunea deunăzi ca e uimitor cum dintr-un text sau roman, carte, etc..fiecaruia îi ramane altceva..ca amănunt luminos. Te-am citit azi noapte la 2 și mi-a ramas in minte citatul „Cand l-am intalnit pe David...etc”, tare mi se parea potrivit vietii mele de pana in 2005. Cu sufletul pereche ...care APOI...pleacă, nu sunt de acord, dar asta e nebunia omului care nu a crezut niciodata in concept pana l-a lovit.

    Am vazut filmul. Culmea, nu m-a dat pe spate, desi alintul de inceput catre mine, al sotului meu, era Julia - dar cartea o voi citi.

    Sa ai o saptamana frumoasa cu arome de soc, bujori, glicina și tot ce a inflorit in juru-ți cat sate tina activa și fericita, dincolo de ecranul calculatorului. Te pup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt rare filmele care imi plac mai mult decat cartea! Eu una am refuzat sa vad filmul (desi joaca Julia în el!) tocmai pentru a nu diminua "gustul' lasat de carte! Ti-o recomand!
      Sincera sa fiu sotul tau are un gust foarte rafinat ... de aceea si alintul! :)
      Iti multumesc de urare! Mai avem un pic si ne topim de cald, asa ca vrand ne vrand tot in casa trebuie sa stau! Noroc ca seara tarziu si dimineata devreme este aerul mai respirabil!
      Sa ai o saptaman frumoasa, Julia lui ... Mihai! :)
      Pupici!

      Delete
  9. N-am citit cartea si nu am vazut filmul, dar ideile imi sunt cunoscute si cu cele mai multe sunt "de acord" (un fel de a spune). :)

    Liniste si singuratate... :) Imi place ideea tare mult. Momente de liniste si singuratate nu strica in viata nimanui, cred... :) Sa fii doar cu tine, sa-ti asculti gandurile, sa le triezi, sa le alungi pe cele inutile... Eee. :)

    Ella draga, iti doresc sa ai o saptamana minunata! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti recomand sa citesti cartea... Nu,nu strica nimanui momentele de liniste si singuratate si sun uneori benefice, dar sa nu fie prea lungi! :))

      Sa ai un somn usor si vise placute, Diana draga! Pupici! <3

      Delete
  10. Uite mie cartea asta nu mi-a plcut. :) Nu stiu de ce, dar nu a reusit sa ma cucereasca

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se mai întampla! Nici filmul nu ti-a placut?

      Delete
  11. cartea este mai mult decât interesantă - nu am citit-o, nu am văzut filmul...
    mi-au plăcut citatele alese, mai ales primul fragment !
    felicitări pentru postare !!!
    pupic !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca ai ocazia sa o citesti sau sa vezi filmul, eu zic ca merita! :)
      Zi faina! Pupici!

      Delete