Monday, 22 May 2017

Citate dintr-o carte - Citate favorite (21)

 
Ghici ce-i în cutie de M. J. Arlidge

Încă de la primul său roman din seria Helen Grace, Ghici cine moare primul", acest autor m-a captivat atât de mult încât a reușit să mă țină legată de acea carte până în ultimul moment. În al doilea roman din aceeasi serie, situatia nu se schimba prea mult. Cartea este la fel de bine scrisa, cu aceeasi Helen Grace dar cu alt subiect si alte personaje.
 
Alan Matthews, soț și, totodată, tătic, nu sosește acasă într-o dimineață. Soția acestuia se îngrijorează. Nu dupa mult timp aceasta aude soneria. Deschizând ușa, nu vede pe nimeni. În fața ușii gaseste o cutie în care, constată ea cu groază ca se află o inimă de om - inima soțului ei.

Aceasta este prima victimă, iar inspectorul Helen Grace știe că nu va fi ultima. Dar de ce s-ar afla un bărbat cu o viață împlinită departe de casă în toiul nopții?  Presa îl numește un alt fel de Jack Spintecătorul: un criminal în serie, vânând bărbați însurați care duc vieți duble.
 
Helen simtea furia din spatele crimelor, dar ceea ce nu poate ea să prevadă era cât de schimbător era criminalul – sau ce o va așteapta la capătul cursei...

Va recomand sa cititi ambele romane, mie mi-au placut foarte mult. Eu am cartea in forma pdf.
 
¨¨¨°º©©º°¨¨¨¨¨¨°º©©º°¨¨¨¨¨¨°º©©º°¨¨¨¨¨¨°º©©º°¨¨¨¨¨¨°º©©º°¨¨¨
  • "Dacă știi ce întrebări să pui, oamenii se pot dovedi surprinzător de serviabili."
  • "Când ești implicat într-o investigație de o asemenea magnitudine, devii complet obsedat. Te bântuie zi și noapte. Cu cât se prelungește mai mult, cu atât mai lesne riști să orbești, să-ți pierzi simțul orientării și claritatea viziunii."
  • "Întunericul îi acoperise cu mantia lui protectoare, dându-i Melissei senzația că e anonimă și ferită de primejdii. Dar pe măsură ce se lumina afară și începea o nouă zi, o cuprindea neliniștea."
  • "Cine știe la ce grozăvii asistase acest bebeluș, prin câte trecuse, dar putea să mai zâmbească încă."
  • "Ochii. În ochii aceia era totul. De pe chipul alungit încadrat de șuvițe de păr lungi și negre, ochii îți captau atenția, fixându-te cu o privire intensă și pătrunzătoare. Avea și alte trăsături percutante – buzele cărnoase, nasul puternic, bărbia ușor ascuțită –, însă ochii aceia mari și intensitatea privirii te fascinau."

  • ¨¨¨°º©©º°¨¨¨¨¨¨°º©©º°¨¨¨¨¨¨°º©©º°¨¨¨¨¨¨°º©©º°¨¨¨¨¨¨°º©©º°¨¨¨
     
    Serialul "Citate favorite", născut în urma unui articol publicat de mine și a conversatiei purtate cu Zinnaida. Daca vreti sa participati tabelul de înscriere îl veti gasi pe blogul Zinei. Serialul are sloganul "Click&Comment Monday" !

    ¨¨¨°º©©º°¨¨¨¨¨¨°º©©º°¨¨¨¨¨¨°º©©º°¨¨¨¨¨¨°º©©º°¨¨¨¨¨¨°º©©º°¨¨¨

    22 comments:

    1. De mult n-am mai citit carti de genul asta. Ultima data a fost cand a aparut trilogia Millennium ...

      ReplyDelete
      Replies
      1. Sincera sa fiu nici eu nu am crezut ca îmi va place acest gen de carte, dar daca tot am citit-o pe prima... :))

        Delete
    2. hmm...pare incitant si palpitant dar nu stiu daca am sa risc ca sa aflu :)

      pup Ella, faina saptamana sa ai! :*

      ReplyDelete
      Replies
      1. Merita sa le citesti, pe amandoua1 Nu sunt carti politiste, alea nu-mi plac! :)

        pupici 'Cutiuta', saptamana frumoasa! <3

        Delete
    3. O prezentare atrăgătoare, poate aceasta va fi următoarea mea carte de citit în vacanță. Mulțumesc!

      Săptămână frumoasă, dragă Ella!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Sper sa îti placa acest gen de carte! :)

        Si saptamana ta sa fie frumoasa si cu spor! <3

        Delete
    4. Apetitul pentru carti politiste ramane mereu deschis...
      Asa ca acest autor chiar este foarte interesant. Imi pare bine ca te-ai delectat cu scrierile lui si ne-ai spus si noua despre el!
      Uneori a pune intrebari este tare dificil. Dar se spune ca daca o faci cu talent, s-ar putea sa fii mai aproape de raspuns decat ti-ai fi imaginat!
      O saptamana frumosa, Ella draga! Pupici si lecturi placute! <3

      ReplyDelete
      Replies
      1. Nu este o carte politista, este un triler... Ceva ca Jack Spintecatorul ... Incearca sa citesti primul volum si daca o sa-ti placa... treci si la al doilea! :)
        Saptamana placuta si cu spor! Pupici! <3

        Delete
    5. De fiecare dată aflu câte ceva, aici, la tine, cărți, cotate, filme, reețete culinare... Să ai o săptămână frumoasă, Ella! :)

      ReplyDelete
      Replies
      1. Multumesc de apreciere ... :)
        Si saptamana ta sa fie foarte frumoasa, Dana draga! :)

        Delete
    6. Imi place genul care "da fiori" dar am citit atat de multe si am vazut atatea filme incat s-a cam stins fiorul si a ramas doar curiozitatea. :) Le citesc cu multa placere - e o realitate. :)
      Helen Grace - asa cum o descriai - imi aminteste puţin de o detectiva (Sonya Cross) din serialul american "The Bridge" - si aceasta devenea complet obsedata de ancheta.
      Iti doresc, cu drag, sa ai o saptamana minunata. Pupici! <3

      ReplyDelete
      Replies
      1. Seamana cu Sonya dar .... :) Incearca sa cauti cartile, sunt sigura ca le vei citi cu placer!
        Si saptamana ta sa fie frumoasa si cu spor! Pupici!<3

        p.s. sper ca te-ai odihnit zilele astea cat ai lipsit si esti OK!
        Incepusem sa-mi fac griji! Pupici!

        Delete
    7. Mie îmi plac cărțile de genul thriller, dar și cărțile și filmele polițiste. Prezentarea ta mă ispitește. Merci,

      ReplyDelete
      Replies
      1. Pastreaza titlul Marta, la iarna o sa-ti placa si mai mult! :))
        Este o carte care te va acapara complet! Cu placere, draga mea!

        Delete
    8. Bună draga mea!
      Din păcate nu am citit-o,dar mi-a plăcut prezentarea ta!
      Îți doresc o săptămână frumoasă și plină de reușite!
      Pupici cu drag,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Cam cu întarziere dar multumesc de comentariu Elenusi!
        Pupici, draga mea!

        Delete
    9. Nu am auzit de cartea aceasta. Insa m-ai facut tare curioasa. E pe lista cu de citit!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Te sfatuiesc sa începi cu primul volum! :)

        Delete
    10. o carte care îţi dă fiori citind-o, cred ! trebuie să ai curaj ca să o citeşti ! parcă e ca în filmele lui Hitchcock... tensiune mare !!!
      interesante citatele alese, mai ales primul !
      felicitări pentru postare ! pupic !

      ReplyDelete
      Replies
      1. Nu este horror, deci nu îti da fiori ... sau cel putin mie mi-a starnit curiozitatea si nu teama! Multumesc de apreciere! <3

        Delete
    11. Cum ma faci tu sa par presata de timp, parca nu mai termin nici 10 pagini fara sa adorm. Nu stiam de cartile astea desi ador genul, după cum stii deja iubesc tot ce e cu suspans, mister, actiune, chiar daca, spre deosebire de tine, mie imi plac si cele politiste. Imi place modul in care ai pus in valoare cartile, dar si citatele alese. Esti fermecatoare!

      ReplyDelete
      Replies
      1. Sunt doua carti foarte faine... daca pe mine m-au captivat, e imposibil sa nu îti placa si tie! Incepe cu primul volum, sunt grozave Adriana! Multuumesc draga mea, si tu ma seduci cu scrierile tale! :)

        Delete