Tuesday, 25 April 2017

Povestea ratustei curajoase!

Un articol din "de Telegraaf" un ziar olandez, mi-a atras atentia saptamana trecuta!

O ratusca, în ultimii trei ani îsi cloceste ouale în gradina unei familii din orasul Beuningen. Pentru ca balta cu apa este de cealalta parte a casei, implicit a strazii, micuta ratusca sa gandit sa ceara ajutor! Ciocane în geamul din spate si pentru ca gazda deschide usile, ea împreuna cu puisorii, traverseaza livingul si holul si iese din nou afara pe usa din fata! Aici trebuie sa fie foarte atenta pentru ca traverseaza strada, dar cu putin ajutor totul este în siguranta!  Dupa aceea, este paradis! Balta de apa este a lor! Asa cum am spus, acesta este al treilea an consecutive cand face lucrul asta! Micuta curajoasa! ♥


Vizionare placuta! :)

 
Mai sunt unii care dau cu pietre, le omoara, le chinuie ... pentru ca sunt doar niste pasari si nu judeca! Ar trebui sa facem gaura în pamant de rusine, noi astia rasa superioara!   

18 comments:

  1. A gasit o casa de oameni cumsecade, ca sa cuibareasca in gradina lor. Draga de ea !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa m-am gandit si eu ... ce oameni buni trebuie sa fie, ca sa castige încrederea unei rate salbatice! :)

      Delete
  2. ... și ea își respectă ritualul de atâta timp. Ce frumos! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. si mie îmi pare deosebita ratusca, nu uita "adresa"! :)

      Delete
  3. emotionant! <3
    mereu am spus si nu am sa reusesc niciodata sa inteleg, de ce unii oamenii, daca tot nu reusesc sa fie buni, nu incearca macar sa nu fie rai?!

    pup Ella, om bun! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu adevarat, greu de înteles! Ma întreb din ce "aluat" or fi facuti, care este diferenta ... încep sa filozofez! :))

      pup si eu, draga mea! Sa-ti creasca mare "Miruna"! ♥

      Delete
  4. Mereu vor fi oameni de bine si ratuste curajoase si protectoare cu puisorii!
    Adorabil filmuletul!
    Mi se pare fabuloasa tactica pe care a adoptat-o. Asta inseamna rationament si nu numai instinct.
    Seara faina, draga Ella! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Desigur, si nu este unicul caz aici în Olanda! Ratele pot fi foarte atasabile si inteligente!
      Seara faina, Suzana draga! Pupici!>3

      Delete
  5. Oh, dragii de ei, cât de curajoşi sunt toţi! Chiar e cineva în stare să le facă rău în vreun fel? Doamne... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oameni rai sunt peste tot Potecuta draga! In cazul pasarilor, copii sunt cei care le strica rostul! :(

      Delete
  6. Chiar că-i o poveste drăguță. Înduioșătoare. Mulțumim pentru că ne-ai împărtășit-o.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca ti-a placut! Multumesc! :)

      Delete
  7. Now that's a mama's bravery, even if she is a duck! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. She is a Dutch girl ... always brave! :)

      Delete
  8. Se accelereaza ritmul cardiac atunci cand vad astfel de imagini. :) Zambesc si cu sufletul, dar imi simt inima-n gat chiar daca stiu ca trecerea (in acel moment) se realizeaza cu bine. :)
    Ratusca i-a determinat si pe oameni sa participe la ritualul ei. N-am putut sa nu-l remarc pe micutul blond. :)
    Iti doresc, cu drag, o seara minunata! Pupici! <3

    P.S. E posibil ca un comentariu sa fi ajuns prin spam, daca a ajuns la tine, pentru ca a aparut ceva de genul "DNS server nu stiu ce..."

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, oare cum sa facut înteleasa ce vrea? :)
      Blondul e teribil, cred ca ratusca a ... dat cu bata-n balta! hahahahaha ....
      O seara senina si frumoasa sa ai si tu! Pupici<3

      P.S. La mine în spam nu e nimic, dar daca a zis ceva de DNS server înseamna ca unul din computerele care fac legatura a cazut si atunci mesajul a ... disparut! :)

      Delete
  9. Ce postare simpatica si ce ratusca curajoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e? Simpatica foc! Mai ales puiul blond! :))

      Delete