Tuesday, 4 April 2017

Gradina la început de aprilie ...

  
You asked! 😅 Asa arata gradina la început de aprilie. Cel mai mult ma bucura bujorii. Cei care sunt în umbra sunt mai mici, altii au deja boboci!


bujorii acum 2 saptamani
 
 
bujorii acum!
 

 
 
 

 
  Pe strada mare,
Ies flori înalte la plimbare  
În rochii de sezon, uşoare,
                         Cu toate că-i o vreme aşa de schimbătoare.

Ah, fetele – şi mai ales cucoanele
 Când vine primăvara
Sunt dulci şi colorate ca bomboanele!
 
fragment din "Aprilie" poezie de George Toparceanu!
 


Ell@



16 comments:

  1. Îmi plac florile tale, muscarii albaștri și bujorii sînt preferatele mele. Am avut într-o vreme un parfum, Pivoine, cu miros de bujor, îndată ce dau peste așa ceva o să cumpăr din nou. O seară plăcută, Dragă Ella,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marta de unde era parfumul? De la L'occitane sau Yves Rocher? M-ai facut curioasa acum! :)
      Sa ai o zi minunata!

      Delete
  2. Uaaaau ce curcubeu ai in gradina! deci a meritat munca! La noi nu a inflorit primavara chiar asa! Multumi de poze ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. La mine în ultima saptamana a fost o adevarata "explozie":)
      Mai am poze ... :)))

      Delete
  3. Varietate mare de culori si plante in gradina ta.Am sosit si eu si abia astept sa o revad. Seara buna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place gradina ta buni, mai ales ca ai si legume în ea!
      Sa ai o zi frumoasa!

      Delete
  4. Ce frumooos! :) Oftez de dorul unei gradini vesele! :) Pân-o fi sa fie ma bucur sa o vad (si) pe a ta. :)
    La voi au aparut gargaritele! :) La noi... e frig si cam bate vantul.
    Ziua minunata sa iti fie! Pupici cu drag! <3

    P.S. Duminica (inca era temperatura de... aproape vara) am incercat sa fotografiez un covor de viorele din zona blocului, dar... pfuuu! Plimbam catelul prin zona si mirosea atat de frumos! si nu intelegeam de unde! Apoi am vazut "covorul" in rondul marginit cu gard viu. Am luat si eu o viorea, cu radacina cu tot, si-am pus-o intr-un ghiveci - sper sa traiasca si sa se inmulteasca... in balcon. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sper sa se prinda floricica ta! :) Daca se usuca, nu arunca radacina, poate ca la anul o sa dea din nou! Acum ai mutat-o din loc si poate ca nu-I convine! Aici, daca faceam asa ceva si ma vedea cineva luam amenda! :))
      Pupici Diana draga! <3

      Delete
  5. În grădina ta e vară de-a binelea. Ce frumos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aproape ca ai dreptate! :))
      Avem si fluturi, doar trandafirii nu au înflorit! :)

      Delete
  6. da chiar ai gradina plina si e doar inceputul primaverii, la noi a fost mai racoare pana acum, e greu pana se mai incalzeste marea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mare minune anul acesta ca este asa cald si aici ...

      Delete
  7. Minunata gradina. Saptamana viitoare o sa imi reavad si eu gradina copilariei. Abia astept!

    ReplyDelete