Tuesday, 11 April 2017

Enjoy the little things


Bucura-te de lucrurile marunte si învata sa fi fericita!

1. Intelege faptul ca dragostea si reusitele marete implica uneori si riscuri marete.

2. Fii bun de cate ori se poate. Si intotdeauna se poate.

3. Daca poti ajuta, atunci ajuta. Dar daca nu poti face asta, cel putin nu fa rau.

4. Aminteste-ti ca a nu primi ceea ce iti doresti, poate fi uneori un real noroc.

5. Fericirea nu e ceva gata facut, ea vine din faptele tale.

6. Urmeaza cei 3 R: respect pentru tine, respect pentru altii, responsabilitatea pentru toate actiunile tale.

7. Nu putem obtine pace in lume pana nu facem pace in noi insine.

11. Obiectele sunt de folosit. Oamenii, de iubit. Ai grija sa nu ajungi niciodata o sa faci invers.

12. Eu nu imi sarbatoresc ziua de nastere. Pentru mine, nu este diferita de orice alta zi. Intr-un sens, in fiecare zi este o zi de nastere. In fiecare zi, te trezesti dimineata, totul este proaspat si nou, iar noul tel al acestei zile este sa te invete ceva important.

13. Scopul vietii este acela de a fi fericit.

14. Eu cred ca singura religie adevarata consta in a avea o inima buna.

15. Daruieste-i persoanei pe care o iubesti: aripi pentru a zbura, radacini pentru a se intoarce si motive pentru a ramane.


*♡*.¸¸.*☆Ella☆*.¸¸.*♡*

12 comments:

  1. Si eu cred ca singura religie adevarata este o inima buna. :)
    Imi plac tare mult aceste randuri-ganduri si pentru fiecare as putea scrie... cateva pagini. Nu! N-o s-o fac aici! :))

    Iti doresc, cu drag, sa ai o seara frumoasa. Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insemnarile astea le-am avut notate undeva într-o agenda si am zis ca e pacat sa stea doar acolo!
      Pute-ai sa comentezi si aici! Mie îmi plac comentariile tale! :)
      Pupici, Diana! Seara faina!

      Delete
  2. daaa, asa incerc si eu...sa ma bucur de toate lucrurile marunte!
    te pup si iti doresc sarbatori frumoase si linistite!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eu cred ca lucrurile marunte ne aduc bucurii mari!
      pup si eu Coco, saptamana luminata si sarbatori frumoase îti doresc!

      Delete
  3. Oricata vechime ar avea aceste ganduri, vor fi mereu valabile.
    Si pana la urma ar trebui sa fim convinsi ca o suma de lucruri mici, poate genera un lucru mare si minunat!
    Seara frumoasa, draga Ella! Pupici! <3

    ReplyDelete
  4. Ai perfecta dreptate! Uneori "lucrurile mari" pot aduce si dezamagire ... nu numai bucurii!
    Pupici Suzana, seara faina! <3

    ReplyDelete
  5. Bine ca mai este cineva care sa imi aminteasca din cand in cand de asta. Uneori, prinsa in problemele de zi cu zi, mai uit sa ma bucur de micile lucruri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu uita! Viata este prea scurta si este pacat sa nu ne bucuram de ea! :)

      Delete
  6. O adevărată duzină de sfaturi bune pentru a-ți păstra liniștea sufletească și bucuria. Zi minunată să ai, Ella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de apreciere!
      Si ziua ta sa fie frumoasa, Dana draga!

      Delete
  7. îmi place tot ceea ce ai scris - mai ales la punctul 12 ! pupic !

    ReplyDelete
    Replies
    1. multumesc de apreciere! :)
      Zi faina! pupici!

      Delete