Monday, 24 April 2017

Citate dintr-o carte - Citate favorite (17)

Nu stiu cum fac în luna aprilie, dar nu prea ma pot concentra ...

Luna aceasta este o adevarata sarbatoare pentru mine începand chiar din prima zi, asa ca Cenusareasa din mine nu vrea sa paraseasca balul si Alice nu vrea sa iasa din lumea minunilor!


Asta e... Pastele cade mai mereu în luna aprilie, spre sfarsitul lunii este ziua regelui (27 aprilie) înainte era ziua reginei (30 aprilie), toate zilele astea libere ma bulverseaza! Imi strica ritmul! LOL

Noroc ca pentru acum doua saptamani o carte citita mai de mult ma scos din încurcatura dar acum sunt ... Concluzia: Nu stiu despre ce carte sa scriu! Help!




Noroc cu pantofii ... Asa-i ca v-am spus ca iubesc pantofi? Desigur ca v-am spus, în postarea asta .
Cu cat mai înalti cu atat mai bine! Deci sa nu va minunati daca astazi voi prezenta "citate despre pantofi"! ok?

 
♫ La-la-la Bonne vie ♪ ♥❀ ♢♦ ♡ ❊ ** Have a Nice Day! **
 
"Viata e scurta, tocurile tale nu ar trebui sa fie. " Brian Atwood

"Nu mi-ar placea ca cineva sa se uite la pantofii mei si sa spuna: 'O, Doamne, arata atat de confortabili!' " Christian Louboutin

„Un pantof nu este doar un design, ci este o parte a limbajului corpului, felul cum mergi. Felul în care mergi este dictat de către pantofii tăi." – Christian Louboutin

„Pantofii îţi transformă limbajul corpului şi atitudinea. Te înălţa fizic şi psihic." – Christian Louboutin

„Există un element de seducție în pantofi care nu există pentru bărbați. O femeie poate fi sexy, fermecătoare sau timidă cu pantofii săi." – Christian Louboutin
 
„Nu poţi niciodată să acorzi o atenţie prea mare alegerii pantofilor tăi. Prea multe femei cred că nu sunt importanţi, dar adevărata dovadă a eleganţei unei femei se afla în picioarele ei." – Christian Dior
 
„Bărbații îmi spun că le-am salvat căsniciile. Îi costă o avere în pantofi, dar este mai ieftin decât un divorț." – Manolo Blahnik

„Femeile au nevoie de mâncare, de apă și de complimente. Și, ocazional, de o pereche de pantofi." – Chris Rock

"As putea fi si dezbracata, atata timp cat port perechea potrivita de pantofi. " Anna Dello Russo

"Femeia obisnuita se indragosteste de 7 ori pe an. Doar de sase ori este vorba de pantofi. " Kenneth Cole

"Nu ma pot concentra in pantofi fara toc. " Victoria Beckham

"Nu stiu cine a inventat tocurile, dar toate femeile ii sunt recunoscatoare. " Marilyn Monroe

"O femeie cu pantofi frumosi nu este niciodata urata." Coco Canel

"Poarta intotdeauna tocuri inalte. Iti ofera putere. Te misti diferit, stai diferit, si chiar vorbesti diferit. " Carine Roitfeld

"Nu am frica de inaltime, mi-ati vazut pantofii?" Sarah Jessica Parker „Poate că nu știu nimic despre bărbați, dar despre pantofi? Despre pantofi știu multe." – Carrie Bradshaw

„Poți să porți orice atâta timp cât asortezi cu o pereche frumoasă de pantofi." – Taylor Momsen

„Văd stiletto mai mult ca o atitudine decât ca un tip de pantof cu toc." – Lita Ford

♫ La-la-la Bonne vie ♪ ♥❀ ♢♦ ♡ ❊ ** Have a Nice Day! **

Serialul "Citate favorite", născut în urma unui articol publicat de mine și a conversatiei purtate cu Zinnaida. Daca vreti sa participati tabelul de înscriere îl veti gasi pe blogul Zinei.
Serialul are sloganul "Click&Comment Monday" !
 
 
ઇઉ Ell@

24 comments:

  1. A fost o vreme cand... uitam ce pantofi mai am in debara! Cu fiecare an am devenit mai comoda si nu m-au mai preocupat. Am si acum, dar nu asa multi si deloc cu toc. :) Nici mie nu mi-e teama de inaltime dar... imi place ca oamenii sa ma poata privi in ochi. Adevarul e ca mi-as luxa gleznele mergand cu tocuri. :)

    Faine tare citatele!
    Iti doresc sa ai o saptamana vesela! Pupici cu drag! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adica nu îti place sa mergi pe .... sarma! Hahahahaha...
      Nu stiu ce înaltime ai, dar pentru mine sunt o binecuvantare! Am doar 1,55! Hahahaha....

      Sa ai o saptamana frumoasa, pe tocuri sau fara! Pupici, Diana! <3

      Delete
    2. Nu-mi place sa merg pe sarma sau... echilibrul e fragil. :))
      Am 176 cm (deci nu-s excesiv de inalta, si totusi...) - am dat cu capul (cu coada) de bara de sus a unui autobuz (aveam parul prins in coada, in varful capului, si n-am apreciat distanta); am dat cu capul de alta bara din alt autobuz, cand m-am ridicat de pe un scaun aflat pe o treapta - uitasem de bara... Daca as umbla pe tocuri as da cu capul de multe panouri cu indicatii stradale. :))
      Multumesc, Ella draga. Pupici! Seara frumoasa!

      Delete
    3. Ah, Diana! Atat timpcat tu te simti bine cu ce te încalti ... e ok! Tu sa fii fericita!
      Pupici draga mea!

      Delete
  2. Îmi plac citatele și veselia degajată de ele. A, și îmi plac pantofii! Mult! ☺

    Săptămână excelentă, dragă Ella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha, deci si tu te îndragostesti de 7 ori pe an! Hihihi...

      Faina sa-ti fie saptamana, Zina draga!

      Delete
  3. Cu pantofii aveam un adevărat fetiș! Există și o boală, sindromul Imelda! Iar Louboutin e unul din favoriții noștri, alături de Blahni și Choo. Și Enya mea și-a luat pentru banchet și cursul festiv de absolvire o pereche model Louboutin de la Benvenuti, roșii vermillon, din antilopă, foarte înalți, așa că nu mă mir că celebrul designer nu suportă să i se spună că pantofii creați de el sunt...comozi! :))) Veselă și minunată, ca de obicei, Ella dragă! Să ai o săptămână superbă, că o meriți! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai daca ai acces la Louboutin sau Choo ... cum sa nu capeti si sindromul? :))) Stii Mirela, cand eram mai tanara chiar niciun pantof înalt nu îmi parea incomod, dar acum am uneori retineri la tocurile de 10-12, dar în rest e ok! :)) Iti multumesc de urare!
      Si saptamana ta sa fie cu spor si cu soare! Cu drag!

      Delete
    2. Avem noroc, brandul italian Benvenuti fabrica modele ale caselor celebre, identice și de calitate, dar la prețuri mai mici decât originalele.
      Imelda Marcos avea 3000 de perechi de pantofi, se pare că Sarah Jessica Parker o urmează, dar și Celine Dion. E o boală și se pare că trebuie tratată ca atare.
      Eu nu mai port tocuri demult, doar la ocazii și nu timp îndelungat! ;) :)

      Delete
    3. NOROCOASELOR! :)) Va invidiez! LOL
      Da asa este si Celine are "ticul pantofilor'! Ai vazut pe You Tube reportajul cu ea in Vegas .... OMG!
      Nici eu nu ma duc la supermarket pe tocuri ... :)) dar ca sa capat "antrenament" inainte de a merge la o petrecere cu staif "exersez" prin casa cateva zile inainte si ajuta, nu mai am probleme cu tocurile... E chestie de aducere aminte! :)))

      Delete
  4. Cine poate, poarta pantofi cu toc :)

    ReplyDelete
  5. Bună draga mea!
    Ești plină de idei,mi-au plăcut mult citatele despre pantofi,
    din păcate nu port tocuri înalte,ajung doar la 7 cm.
    Îți doresc o săprămână însorită și plină de zâmbete!
    Pup cu mare drag,îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Principalul este ca sa te simti comod si bine în ceea ce porti sau cu ceea ce te îmbraci! :)) Multumesc de apreciere!
      Si saptamana ta sa fie excelenta Elenusi draga!
      Pupici si îmbratisari!

      Delete
  6. Nici nu mi-ar fi trecut prin cap ca exista atatea idei simpatice despre pantofi! O sa-mi revizuiesc atitudinea, care e foarte domoala - comoda! :D
    Sa-ti petreci frumos zilele libere, draga Ella!
    Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Cred ca trebuia sa începi sa o revizuiesti cand erai mai domnisoara! Hihihihihi ....
      Multumesc de urare, dar cred ca zilele libere vor fi cu un ceai fierbinte si sub patura! E tare frig afara, sau cel putin asa percep eu acum temperature de afara! Brrr.. :))
      Pupici, tu sa ai o saptamana calduroasa! :)

      Delete
  7. Pantofi cu toc! Frumos! Tocurile înalte îți dau putere, asta este cît se poate de adevărat. Să fii sănătoasă și să-i porți cu plăcere!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marta, nu numai ca-ti dau putere, dar îti mai aduc un pic si din silueta de alta data ... :)))
      Multumesc frumos! <3

      Delete
  8. tare simpatică alegerea ta de azi - şi seamănă cu stilul tău de a crea atmosferă plăcută !
    într-adevăr, ce femeie poate fi indiferentă în faţa unei perechi de pantofi minunaţi !!!
    când eram foarte tânără iubeam moda, tocurile foarte înalte... după ce am avut o ''problemă'' la spate, nu am mai putut să merg pe asemenea tocuri... am devenit aşa, mai ''sport''! dar îmi plac şi oftez admirănd o altă femeie ce poartă aşa ceva!
    mi-a plăcut mult imaginea cu caleaşca Cenuşăresei (imediat visez conţinutul basmului...)!!!
    felicitări pentru postare ! pupic !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos de apreciere! :))
      Este foarte dificil sa mergi pe tocuri daca ai problem cu spatele. Imi pare rau ca sa întamplat asa!
      Da, caleasca aceea ma fermecat si pe mine ... :))
      O saptamana cu spor îti doresc! Pupici!

      Delete
  9. Lalalala si aici! Mai ales cand nu ma pot concentra sau cand nu am chef de nimeni. In capul meu e o intreaga simfonie pe lalalalala! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha .... deci nu sunt singura ... dusa! :)))))

      Delete
  10. uite ca nu mi-am imaginat ca ar exista citate despre...pantofi :))
    dar cat adevar am descoperit in ele :)
    eu port rar tocuri dar admir un stiletto care aduce oricarui picior eleganta, daca se stie a fi purtat :)

    pup o Cenusareasa norocoasa :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pacat ca nici macar Miruna nu poate purta stiletto ... :)

      pup si eu Alba ca Zapada!♡

      Delete