Saturday, 8 April 2017

Ce îmi place sambata

In my secret life, in my secret dream:
 
 
- vad: cum ninge cu petale de floare de cirese
- ascult: de la Beethoven la BZN, apoi ploaia in bataia vantului de primavara; ascult ciripitul pasarelelor in diminetile însorite


- miros: nu de multe ori mi se întâmplă să asociez mirosurile cu anotimpurile. Iarna, spre exemplu, miroase a portocale, brad și cozonac, primăvara mirose întotdeauna a magnolii, liliac, iarba cruda si bujori, vara miroase a iasomie, a vacanță si a mare sarata, iar toamna a mere coapte, scorțișoară si gem de prune, a struguri si nuci.

- mananc: paine de casa, calda aburinda, salata de rosii cu branza, capsuni si cirese iar pepenele verde nu lipseste din frigider vara


- beau: apa plata, cafea cu lapte si miere, ceai de fructe

- port: conversisi si blugi si camasi albe si romantice, rochii si fuste sau nu ies din pijama o duminica intreaga


- citesc: carti care aduc amintiri, carti pe care le-am cumparat de mult si s-au îngalbenit, carti în limba olandeza sau pdf-uri frustrante ... astea numai carti nu sunt si nu fac parte din visul meu!

- sunt inconjurata: de liniste si pace, de lucruri dragi, de oameni dragi, de animalele mele, cu cat imbatranesc am nevoie tot mai putin de oameni.


- am: în sfarsit casuta la malul marii, unde dimineata adie briza marii iar dupa amiaza te topesti de caldura

- fac: yoga sau visez cu ochii deschisi, alerg pe plaje pe nisipul fierbinte, dar cel mai probabil ma dau in carusel!


- cresc: pisici, gaini care sunt libere prin iarba din curte, un copac mare in spatele gradinii unde pot agata un leagan si am multi trandafiri.

- simt: cum Mishu se ghemuieste la mine în poala, mana mea în mana ta, caldura soarelui si vantul de primavera.


- exista: mama langa mine, multe dimineti însorite si weekend-uri interminabile

- visez: ca pot zbura si ca pot atinge calea lactee ...

 
Voi ce visuri aveti pentru viata voastra secreta?
 

º•¤.¸¯`°º•¤.¸¯`°º•¤.¸ (¯`♥´¯) ¸.¤•º°´¯¸.¤•º°´¯¸.¤•º°´¯
.¤•º°´¯¸.¤•º°´¯♥♥♥BEAUTIFUL♥♥♥¯`°º•¤.¸¯`°º•¤.

15 comments:

  1. Ce pofta mi-ai facut de paine calda, de rosii cu branza! :)
    Frumoase zile de sambata ai. :)

    Nu glumesc: visul meu este sa am... renta serioasa, pentru a putea face orice-mi da prin minte intr-un moment sau altul. :)

    Zile fericite iti doresc, cu drag! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mancarea ideala ... rosii cu branza!
      Sorry dar nu cred ca te înteleg! "renta serioasa"?!
      Te referi la bani sau ...?

      Weekend minunat sa ai chiar daca ploua si e frig la voi!
      Pupici!<3

      Delete
  2. Pai asta nu-i vis, ca asa chiar e viata ta! Poate cu ciresele...mai la vara asa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zău, asa e viata mea? Atunci da-mi si mie adresa de la casa de pe plaje! :))

      Delete
    2. Bine....e si asta la categoria vis :)))

      Delete
  3. am facut si noi o poza minunata cum ningea pe noi cu flori!
    zile frumoase sa ai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foarte fain!
      duminica placuta, Coco!

      Delete
  4. Gandurile tale sunt perfecte si sunt un combustibil minunat pentru viata reala!
    Si vreau sa cred ca spiritul nostru chiar hoinareste noaptea spre Calea Lactee si nu numai!
    Un weekend excelent plin de senin si zambete! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc ca ai împartasit cu mine gandurile ... Cat am fost în Spania an stat numai în "Orion" ... iubesc constelatia asta! :)
      O duminica a Floriilor cu fericire! Pupici!<3

      Delete
  5. Our dreams sometimes come true. Good Sunday!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Have a wonderful Palm Sunday!
      Hugs!

      Delete
  6. Ce sâmbătă de poveste e aici la tine! A mea a fost cu program administrativ- mâncare şi curăţenie. Zi faină să ai! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. La noi sambata este cu "placer"! Hahahaha...
      Sambata se spala rufe aici la noi, dar masina este ocupata cu asta, eu am liber! :))

      Delete
  7. La prima citire chiar am crezut că e real totul și mă gândeam cât de bazată poți fi, să ai o casă pe plajă! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da ... si mai vreau una si la munte! Hahahahahaha ...

      Delete