Saturday, 1 April 2017

Ce îmi place sambata ...

 
 
Imi place sa-mi aniversez casatoria...
 
 

La multi ani, dragul meu !

Sunt 39 de ani de cand ma pot mandri ca sunt sotia ta ...
Multi nu au dat nicio sansa casatoriei noastre pentru ca au spus ca suntem prea tineri, suntem niste copii ... Alti si mai prapastiosi au zis ca este semn rau ... cine se casatoreste pe 1 Aprilie?! Ce gluma buna! Noi am fost singurii care am crezut ca e bine ce facem si ca suntem facuti unul pentru altul!
Timpul trece repede, dar nu-i asa ca e placut sa vedem cat de valoroasa a devenit dragostea dintre noi, in ciuda "previziunii"unora, a vremurilor grele si stresului cu care ne-am confruntat de-a lungul anilor ce au trecut? Imbatranim si semanam tot mai mult unul cu celalalt. Uneori ne suparam reciproc, iar alteori credem ca trebuie sa fim si mai buni unul cu altul....
 
 
Noroc ca mai sunt momente, cum este acesta, cand realizez cat de norocoasa sunt ca împart viata cu tine. Tin minte si acum momentul cand te-am vazut prima oara, m-am îndragostit de tine de la prima fraza pe care ai rostit-o, ca sa nu mai spun ca prima strangere de mana mi-a înmuiat genunchii iar primul sarut mi-a topit inima!
Dragul meu, iti multumesc pentru toate clipele vietii noastre, fie ca au fost iubire, dragoste, bunatate, sau clipe mai putin frumoase in care firile noastre patimase s-au infruntat... s-au iubit si iar s-au infruntat pana cand au ajuns sa înteleaga ca iubirea este tot ce este mai bun si mai frumos pe lume...




Langa tine am devenit fiinta care sunt! Am devenit sotie, uneori mai buna, alteori mai rea insa mereu alaturi de tine atunci cand ai trecut prin momente cumplite. Viata ne-a calit!
Langa tine am devenit mama, uneori mai buna, alteori mai rea, insa intotdeauna plina de iubire....

Langa mine, ai fost intotdeauna cand am avut nevoie de sprijin, de siguranta ,de afectiune...

Langa mine. ti-ai deschis aripile sa ne aperi si sa ne fi scut protector ...Mainile tale au sters lacrimi sau au mangaiat, mainile tale m-au facut sa ma simt copil si tot ele sa ma simt femeie...


Impreuna am depasit momente uneori sensibile, alteori de-a dreptul crude pe care le-am intalnit pe parcursul vietii... Impreuna am crescut 3 copii ...  Ne-am plans parintii plecati ... Impreuna am constatat ca doar noi doi ne avem, unul pe celalalt, pe lumea asta ... Tu esti motivul pentru care imi doresc sa traiesc si esti cel pe care îl iubesc, pana moartea ne va desparti!

Te iubesc enorm.
 
ઇઉ Ell@
 
Felicitare de la Mirela
link in comment
 

36 comments:

  1. Ce frumoasă declarație de dragoste! La mulți ani cu multă sănătate!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc. Marta!
      Weekend placut! :)

      Delete
  2. La multi-multi ani cu sanatate! Sa va vedeti stranepotii crescandu-si copiii! <3 :)
    Cat de frumoasa e declaratia ta de dragoste! Tare mi-as dori sa pot face una la fel cand vom sarbatori... 39 de ani de... uniune! :)
    Zile fericite va doresc, cu drag! <3

    P.S. Mi se pare minunat ca v-ati casatorit intr-o zi de 1 Aprilie! E si hazliu, de ce sa n-o scriu?! :)
    Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noi am ras de ne-am îndoit cand ne-au spus data disponibila! Pentru ca am vrut sambata sa fie! :)
      Cred ca a fost o gluma ... reusita! 😅
      Weekend placut! Pupici!

      Delete
  3. Ce frumos ai scris, Ella! La multi ani sanatosi in primul rand, in rest stii tu sa-i infrumusetezi!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc Coco!
      Asa este, sanatatea este foarte importanta. O stiu din propria experienta! Weekend placut!

      Delete
  4. Mie cuvintele tale mi s-au parut, asa, ca un foc care mi-a incalzit inima si a fost tare bine!
    Sa va fie viata frumoasa si sa va bucurati unul de altul in fiecare noua zi ce se asterne etern in fata voastra!
    La Multi Ani fericiti, cu sanatate si voiosie de copii si nepoti!
    Sa va fie bine!
    Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc pentru vorbele frumoase, Suzana!
      pupici! <3

      Delete
  5. Casnicie fericita sa aveti si mai departe! Va sunteti prieteni, va sunteti iubiti, sunteti nebuni si pasionali, ambitiosi si incapatanati, dar dragilor, aveti iubire si le aveti pe toate! Sa sarbatoriti tot weekendul si sa va traiti iubirea zi de zi! :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc!♥
      Am o jumatate de ora ptr blog. dupa aceea dispar iarasi pana maine! 😅

      Delete
  6. Multi ani inainte impreuna, pana la adanci batraneti !

    ReplyDelete
  7. Happy marriage anniversary! Nice words of love. Many more years of happiness.

    ReplyDelete
  8. Bună draga mea!
    LA MULȚI ANI,CU SĂNĂTARE,FERICIRE CÂT SE POATE ȘI
    TOT BINELE DIN LUME SĂ VĂ FIE APROAPE,SĂ FIȚI FERICIȚI
    PÂNĂ LA ADÂNCI BĂTRÂNEȚII!
    Doamne,ce frumos ai scris!
    O duminică frumoasă vă doresc,dragilor!
    Vă pup,îmbrățișez cu mare drag și scuze că am întârziat cu urarea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult Elena!
      Duminica placuta îti doresc!
      pupici si îmbratisari!♥

      Delete
  9. Felicitări! Să fiți sănătoși și veseli, împreună până la adânci bătrânețe!
    Să vă bucurați de viață, de copii, de nepoți, de tot ce este bun pe lume!

    Aniversare minunată!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos, Zina!
      Sa ai o duminica minunata! <3

      Delete
  10. Kan het niet helemaal lezen, maar ik vermoed een mooie mijlpaal! Proficiat!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jij hebt volkomen gelijk! Wij vieren onze trouwdag!Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een reaktie op mijn blog te schrijfen! Ik blijf je volgen, en ik bid voor de gezondheid van je kind! Hugs!

      Delete
  11. La mulţi şi frumoşi ani împreună! Să fiţi fericiţi alături de cei dragi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumltumesc frumos, Dana! :)

      Delete
  12. Wow, ce frumos!!! Aproape ca suna incredibil, magic ceea ce citesc eu aici. Atatia ani alaturi, ani buni, atata iubire...Intr-o lume in care lucrurile astea se vad atat de ra, e un privilegiu si o inspiratie sa citesc lucrurile pe care le scrii. Un astfel de exemplu face ca lumea sa para mai buna, sa stii. Mai ales pentru cei ca mine, care au vazut in jur, in familie, numai despartiri si divorturi. Sa va dea Dumnezeu multi ani impreuna si bucurii pe masura! Va admir teribil si va invidiez cu tot dragul:)
    Si nu, nu casatoria e pacaleala de 1 aprilie, raul din lumea a fost pacalit si silit sa se dea un pas inapoi prin unirea voastra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc pentru cuvintele frumoase!
      Va doresc sa ajungeti si voi la o asa aniversare si sa va iubiti toata viata! ♥ Asa cum am mai scris ... a fost o gluma reusita! 😅

      Delete
  13. Foarte frumos ai scris ! Îţi doresc mulţi ani înainte împreună !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de apreciere si pentru urare!
      Va doresc acelasi lucru! :)

      Delete
  14. Cât suflet pus în aceste rânduri!
    Mulţi ani fericiţi împreună, cu bucurii mari şi mici în fiecare zi, cu multe motive de sărbătoare şi numai bine să aveţi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Potecuta!
      Zile fericite îti doresc! :)

      Delete
  15. O, Ella, asa mi s a pus un nod in gat citind emotionanta ta declaratie de dragoste!
    Sa fiti mereu unul langa altul, va doresc cu infinit drag, zile fericite si de acum inco si multe, multe amintiri frumoase!
    Te imbratisez, ma bucur ca anii au adaugat si nu au scazut iubirea, la multi ani!💞💞💞

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc "Cutiuta" draga!
      Te îmbratisez si eu si îti doresc tot binele din lume! :)

      Delete
    2. te imbratisez si ei, inca o data! :*

      Delete
    3. Pupici draga mea draga! *♡*

      Delete
  16. La cat mai multi! Sa fiti sanatosi, frumosi si bucurosi. Nici nu pot sa iti spun cat de mult ma bucur pentru tine!

    39 de ani de casnicie este ceva! Felicitari din toata inima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos pentru urari! Va doresc si voua multi ani împreuna si multa iubire! :)

      Delete
  17. Dragă Ella, timp de două zile am fost cu ai mei departe de ”lumea dezlănțuită”, într-o mini excursie care a cuprins și o zi la țară, afară fiind o primăvară de basm, cu 27-28 gr C și toți pomii înfloriți!:)
    De aceea urările mele vin cu un pic de întârziere, dar sunt sincere și din tot sufletul! Aveți deci 39 de ani, o viață de om, nu altceva! Ella dragă, e minunat, o iubire ca-n povești, o înțelegere desăvârșită, ceea ce mă bucură și îți spun din tot sufletul ”La mulți ani cu fericire și iubire”! Să fiți sănătoși și fericiți, să vă bucurați de copii, nepoți și plimbările în doi, de bucuria de a a fi împreună! La mulți ani! :) https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/b5/86/54/b586543f0f39ef83f492a1da4a11a001.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc pentru urari, Mirela!
      Ma bucur pentru voi ca ati iesit un pic din cotidian.
      Sa ai o saptamana minunata! <3

      Delete