Friday, 10 March 2017

Sa mai radem putin ...

 
Intr-un taxi se urcă o călugăriţă elegantă şi frumoasă.
Soferul, tinerel şi frumuşel, o priveşte pe furiş. Călugăriţa îl întreabă ce îl frământă... Soferul oftează...
- Mi-e ruşine să vă spun...
- Fiule , nu fii timid... Am auzit şi văzut de tot felul în viaţă, nu te teme că mă poţi ofensa din nimica toată...
- Sincer sa fiu, spune şoferul, am visat întotdeauna să mă sărute o călugăriţă... aşa ca dumneavoastră...
- Mda, s-ar putea împlini visul tău, cu condiţia să fii catolic şi celibatar!
Soferul, foarte excitat, spune:
- Păi sunt! Sunt şi catolic şi celibatar!!!
- Bine, spune călugăriţa, opreşte maşina pe dreapta...
Soferul opreşte, călugăriţa se apleacă spre el şi îi aplica un french kiss enorm...
După care îl roagă să continue cursa... Şoferul, emoţionat de momentul trăit, începe să plângă...
- Ce s-a întâmplat? - îl întreaba călugăriţa...
- Măicuţă, am păcătuit... te-am minţit! Sunt evreu şi căsătorit!
- Deh, zice călugăriţa, nu-ţi face probleme! Si pe mine mă cheamă Vasile şi mă duc la un bal mascat...

*♡*.¸¸.*☆Ella☆*.¸¸.*♡*

16 comments:

  1. Bună draga mea!
    Am râs cu lacrimi,mi-ai făcut dimineața frumoasă și îți mulțumesc!
    Îți doresc un sfârșit de săptămînă pe placul inimii tale!
    Pupicei cu drag,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi pare bine ca ti-a palcut gluma! Tja, uneori aparentele pot însela! 😅

      Buna dimineata Elenusi! Sa ai un weekend minunat!
      pupici!❤

      Delete
  2. Ha, ha! Nu stiam gluma!
    Aparentele de multe ori inseala, pentru ca oamenii vad doar propriile dorinte si nu prea sunt atenti la detalii. Asta in afara glumei, evident! :)
    Pupici si un weekend frumos sa ai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Concluzia e ca "vei saruta destui broscoi pana dai de adevaratul print" 😅😅😅😅😅
      Weekend fain Suzana! pupici!

      Delete
  3. It is always good to start the weekend with a smile. regards

    ReplyDelete
    Replies
    1. Always ... 😅
      Finally the sun shines in Netherlands, after 2 weeks of rain!!!
      Hugs & nice weekend!

      Delete
  4. Hai ca mi-ai facut seara mai faina! Merci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu eu ... Vasile e de vina! :)))

      Delete
  5. Asa cum oamenii cinstiti se gasesc unii pe altii, asa si mincinosii! :)
    Tare gluma! :)))
    Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si pe mine tare ma amuzat gluma! :))

      Delete
  6. Replies
    1. saracu Vasile! ... hahahahahahaha......

      Delete
  7. Replies
    1. ... si pupat si cu bani luati, pe cursa de taxi desigur!
      hahahahaha....

      Delete
  8. Veselie mare pe aici, pe la tine... :) Zi faină să ai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se mai întampla si din astea pe aici ... :)))
      Si ziua ta sa fie frumoasa!

      Delete