Tuesday, 28 March 2017

Rapsodii în roz ...

 
Un zarzăr mic, în mijlocul grădinii,
Şi-a răsfirat crenguţele ca spinii
De frică să nu-i cadă la picioare,
Din creştet, vălul subţirel de floare.
 
Fragment  din  Rapsodii de primavera - George Toparceanu
 
 
 
Nu stau nici in mijlocul gradinii si nu sunt nici zarzari! Stau în mijlocul unui bulevard foarte aglomerat si nu stiu ce soi de promisori sunt, dar spune-ti si voi ... nu sunt o splendoare?  👀 🎶
 
 
Am vrut sa-i iau acasa, dar nu se putea ... 😅
 
 
ઇઉ Ell@

22 comments:

  1. Superbi pomisori! :) Tutu pentru zana Primaverii.

    Daca rupi o crenguta si o pui in apa poate face firisoare de radacina si o plantezi in curte. Sau... poate se inmulteste prin seminte. :) S-ar potrivi in curtea voastra. :)
    Ziua frumoasa sa iti fie! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este o idee si cu crenguta rupta ... cine stie?!
      Imi place cum I-ai nimit "tutu pentru zana Primaverii"
      Daca se prinde crenguta asa îi voi numi! :)
      Sa ai o zi minunata Diana draga! pupici!<3

      Delete
  2. ce minunat este! la noi la malul marii este frigut inca, se incalzeste mai greu dar eu ma bucur de putin verde, sunt in Austria intr-un minunat sat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur pentru tine ... vacanta placuta! :)
      pupici!

      Delete
  3. Pare un prun ornamental. Sau poate un cires ... Oricum, e tare frumos :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu e nici prun nici cires! Habar nu am ce e ...
      Ramane un mister! :)

      Delete
  4. Bună draga mea!
    Este minunat pomul,nu am văzut așa ceva prin București!
    Încearcă și urmează sfatul lui Diana,poate ai noroc,eu am primit un trandafir înainte de 1 Martie și l-am pus într-o vază și am uitat de el
    și când să-l arunc avea deja o frunză pe tijă(am tăiat floarea) și l-am pus într-un ghiveci sub o sticlă și aștep,poate se prinde!
    O zi minunată și cât mai plăcută îți doresc,draga mea!
    Pupici cu drag,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am sa încer Elenusi draga!
      pupici si îmbratisari!

      Delete
  5. Oricum ar fi primăvara ne dezvăluie atîtea splendori, iar dacă-l mai asociezi și pe Topârceanu ai atins un moment de perfecțiune. O zi minunată, Ella,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc de apreciere Marta!
      Sa ia o zi de primavera minunata!

      Delete
  6. Chiar sunt minunaţi copăceii şi nu mare mi-ar fi mirarea să mai fie şi parfumaţi. O zi plină de culoare să ai, Ella! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, sunt tare parfumati, dar nu stiu ce soi sunt?! :)
      Sa ai o zi frumoasa, Dana!

      Delete
  7. O splendoare! Ati scapat de ploi?

    ReplyDelete
  8. Frumosi pomi!Nu prea am vazut asa bogatie de flori .Azi a trecut din nou primavara si pe la noi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. La noi a venit de vre-o saptamana si sa instalat bine de tot! :))

      Delete
  9. Cred ca este un glicin! Cel putin din cate imi pot da eu seama, cu ei aduce. Ma bucur ca ai impartasit pozele astea frumoase cu noi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu chiar stii cum arata o glicina? Hahahaha .. Nu este glicin, dar oricum multumesc de încercare! ♥

      Delete
  10. O splendoare ciufulita, superba!
    Nu stiu ce poate fi, dar arata minunat.
    Bine ca l-ai fotografiat!
    Seara faina, draga Ella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu tare m-am bucurat cand I-am vazut! :)
      O zi faina iti doresc! pupici!

      Delete