Tuesday, 21 March 2017

O idee va rog ...

 
Pe vremea cand eram foarte harnica, nu ca acum m-as fi lenevit  😅 dar stau mai prost cu vederea, am cusut aceasta "fata si baiat". Acum si sa ma bateti nu pot numi punctul de cusatura pentru ca nu sunt in cruciulite.... sunt cusute în punct de ... ! Cum sa spune? OMG!!!



In sfarsit, sa revin! Stau de o gramada de ani prin cosul de lucru in ideea ca o data am sa stiu ce sa fac cu ele. Nu le vreau puse în rama, sub nicio forma! Voi fete frumoase si harnicute ... apelez la imaginatia voastra! Cine îmi da o idee ce sa fac cu ele! Va multumesc pentru ajutor!

 
ઇઉ Ell@
 
 

18 comments:

  1. Fata draga, cata rabdare! :) Nu te pot ajuta cu "punctul" pentru ca sunt anti-talent perfect (la lucru manual, in clasa a V-a, am fost obligata sa cos - din bun simt profa nu râdea, dar râdeau colegele si râdea sora mea).

    Idei... Acum, pe moment, ma gandesc ca le-ai putea coase pe vreo perna decorativa asezata intr-un "coltisor folcloric" (daca ai sau vrei asa ceva) :) sau... daca reusesti sa cosi panza alba astfel incat sa ramana doar ovalul, le cosi pe o panza (alegi tu culoarea) cu care imbraci niste... borcane (nu stiu nici ce dimensiune au minunile) in care ori pui floricele, creioane ori maruntisuri mai mult sau mai puţin necesare (si panza in care imbraci borcanul sa fie detasabila, sa poti spala "invelisul" daca e cazul. :)

    Sunt tare curioasa cum le vei utiliza. Astept si eu ideile ce vor veni. :)
    Noapte buna iti doresc, si zi frumoasa! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai ca m-ai facut sa rad! Antitalent .. hahahahaha...
      Am uitat sa scriu dimensiunile, sunt 30/15cm, asa ca chestia cu îmbracatul borcanelor cade. :)) Oricum multumesc pentru idei, le pot aplica la altceva... :))

      Iti doresc o zi grozav de faina! Pupici! <3

      Delete
  2. Nici eu nu știu cum se numește punctul, dar am înțeles la ce te referi, am cusut și eu goblen când eram mai tânără. :)) Punct simplu, înclinat, așa ceva... sau inventez eu denumiri acum. :)

    Ce să faci cu ele... hmmm, mă gândeam cum am decorat eu capacul unor cutii de lemn cu material, l-am lipit cu ceva lipici gen aracet și am mascat marginile cu dantelă din bumbac, autoadezivă. Nu știu dacă ar merge și cu goblen, dar mă gândesc ce set drăguț ar ieși. :) Dar în cazul acesta le-aș face dreptunghiulare... în caz că mai ai ața potrivită.

    Dacă nu, cum zicea Diana... huse pentru tot felul de obiecte. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa cum am scris si la Diana, am uitat sa scriu dimensiunile si asa cum vezi sunt destul de mari, deci nu vor sa mai fie cutiute ci vor devein ..... cutii în toata regula! :)) Ideea cu husele de perna parca îmi surade, dar mai astept ... :)) Multumesc pentru ideie! :))

      Delete
  3. Nu se vede prea bine, dar mi se pare un punct oblic, sau gen inaintea acului.
    Sunt tare frumoase. Poate si-ar gasi locul intr-o fel de coperta speciala pentru o carte deosebita sau o mapa cu lucrari sau fotografii.
    O seara faina sa ai si poate vei gasi ideea geniala... Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru sugestii Suzana! Un album dee fotografii ar fi ceva, dar vezi tu, tot "ascuns" sta!
      Si seara ta sa fie frumoasa si linistita! Pupici! <3

      Delete
  4. Deci esti o eterna surpriza! :)
    Fetze de perne decorative saaaaaau...daca mai prinzi un material ceva intre ele si le transformi intro fatza de masa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu ce te-am surprins acum? :))
      Incep sa se contureze niste fete de perne decorative in capul meu... dar mai astept! :))

      Delete
  5. Mamă, dar ce frumoase sunt ! Dacă ar fi ale mele aş face două bluze albe tip ie si le-aş coase pe pieptul bluzelor şi le-aş purta toata vara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru sugestie Geta!
      Nu cred ca ar merge combinatia, bluza trebuie sa fie dintr-un material finut iar goblenurile sunt destul de grele ... Dar o ie tot îmi doresc! :)

      Delete
  6. Punct demi-cruciuliță, en français demi-croix. Sînt concepute pentru a fi tablouri, o pereche. Nu le strica! În casa părinților mei există dintotdeauna aceste două imagini, dar pe fond albastru. Ce frumoase mi se par și pe altă culoare!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marta nu vreau sa le stric, am lucrat cu prea mult drag la ele ca sa le arunc! Cred ca doua perne vor foarte frumoase asezate pe canapeaua din living. Multumesc pentru comment draga mea! Zi faina!

      Delete
  7. Bună draga mea!
    Fiind micuțe ,eu zic să le înrămezi și să le pui pe peretele unui hol,doar este un”EL” și o”EA”și sunt foarte drăguțe ca tablouri!
    O zi minunată îți doresc,draga mea!
    Pupici cu drag și îmbrățișări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma mai gandesc! 😅
      Multumesc oricum de sugestie! Pupici si îmbratisari!

      Delete
  8. sa stii ca le are si prietena mea! cu punctul nu stiu...eu duc la cusut prietenei mele...asta cu fata si baiatul :)...suntem impreuna de 46 de ani si ma inghite :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este asa de frumos sa ai o prietenie care dureaza si în care ai încredere! Sper sa nu te înghite de tot! 😅😅😅

      Delete
  9. Mie mi-ar placea sa le vad incluse in niste fete de perna cu scop decorativ, desigur.

    Cred ca ar da bine, mai ales cu ciucurei rosii pe la colturi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acum trebuie sa gasesc si materialul adecvat pentru perne ... :))

      Delete