Friday, 31 March 2017

Mozaicul lunii martie

 
A fost o luna... frumoasa. Am avut un pic mai mult spor decat in alte luni, am experimentat lucruri noi si am incercat sa tin capul la suprafata sa nu ma ia prea tare astenia de primavara.
De obicei martie este destul de friguros în Olanda, dar anul acesta a fost tare bine, ieri a fot o zi exceptionala, au fost 22 de grade! Daca pana acum o saptamana noaptea mai îngheta acum asa dintr-o data sunt 10 grade! Am lucrat mai mult in gradina ca niciodata ptr ca asa cum am spus ne-a permis vremea. Gradina din fata casei gata, iar cea din spate este mai mult de jumatate aranjata. Mai un pic si vine Pastele asa ca trebuie sa tragem mai tare! :) Luna voastra cum a fost?
Sa aveti un aprilie minunat!
 
ઇઉ Ell@

18 comments:

  1. Am avut cea mai grea luna martie din ultimii ani: gripa si apoi de munca, cele doua joburi ma storc de resurse si nici nu am avut rezultatele pe care le speram, financiar vorbind. Si apoi, exact pe final, a venit cu adevarat primavara si zilele mele arata exact ca pomisorul tau roz: o veste buna, neasteptata, o colaborare care o sa imi ofere sansa de dezvoltare la care visez de 5 ani.
    La voi pana acum o saptamana noaptea ingheta? Wow... Nici nu vreau sa aud, asa m-am saturat de frig...
    Iti doresc o primavara cat mai calda si plina de flori. In suflet le ai, sa vina si in gradina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti doresc sa ai o colaborare perfecta si sansa ta de dezvoltare sa fie unica ... asa ca tine! :)
      Da, a înghetat noaptea, dar vezi ce flori "calite" am? Nu s-au lasat "înghetate"!:)
      Si primavera ta sa fie roz si calda si sa ai parte numai de bucurii! ♥

      Delete
  2. Bine ca mi-ai mai dat un imbold! Nu am mai facut un mozaic de... anul trecut. Cred ca e tare bine sa trebaluiesti prin propria gradina. Mie mi-ar placea sa experimentez cu diverese plante. Dar o sa incerc si in balconul pe care il vom repara curand.
    Frumos aranjata imaginea. Pana la urma te-ai decis cu cele doua materiale cusute? E pacat sa le ascunzi... :0
    O zi minunata sa ai, draga Ella! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am luat o decizie dar cred ca voi face doua perne decorative, am material pentru ele. Atunci cand vor fi gata am sa vi le arat. ok? :)
      Abia astept sa-ti vad mozaicul, sper sa-l faci!
      Un început de weekend cu caldura si liniste îti doresc!
      Pupici!

      Delete
  3. Si noi am aranjat curtea in spate, vreau sa o aranjez frumos si pe cea din fata, cu ploile din Martie arată ca o jungla in miniatura
    Si la noi a înghețat nopțile, de câteva zile s-a încălzit bine.
    Sa ai un Aprilie frumos tare!:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca la voi a plouat un pic mai mult ca aici in martie.
      La noi se spune ca dupa sarbatoarea "IJsheiligen" adica "sfintii de gheata", nu va mai îngheta noaptea si aceasta sarbatoare este între 11-14 mai. Asa ca ... :)

      Delete
  4. Bună draga mea!
    Frumos mozaic,din păcate stau la bloc și prea multe nu pot să fac,nici
    florile nu rezistă,violetele de parma le țin în cameră!
    Un weekend fericit și luna Aprilie să-ți aducă numai bucurii!
    Pup și îmbrățișez cu mare drag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de apreciere! :)
      Eu nu am stat niciodata la bloc! Nici cand eram în Ro.
      Si weekendul tau sa fie cu multa caldura si liniste!
      pupici si îmbratisari!

      Delete
  5. Frumos ai parcurs luna martie! Frumos iti doresc sa aprcurgi toate lunile ce vor veni. :) Colajul e tare vesel! Ca luna martie ce se incheie? :)

    La mine a fost... aglomerat - tare aglomerat! Au fost si norisori. Cat despre vreme... Of! In 27 (parca) a nins cu simt de raspundere. Nu e prima data cand in martie ninge, dar vreau ca primavara sa fie primavara! :)
    Una peste alta, tragand linie, a fost frumos!
    Numai bine sa iti fie, Ella draga! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Au mai fost si tensiuni desigur, dar in general a fost o luna frumoasa si cu surprise, pentru ca a fost destul de calduroasa! De obicei era tare frig în martie...
      Am citit in ziare ca la voi mai ningea si la noi erau peste 10 grade! De obicei este invers ... Acum ati vazut si voi cum e! Hahahahaha ....
      Tot binele din lume, Diana draga! Pupici!

      Delete
  6. Eu n-am apucat decat o ssptamana acasa restul la copii la Fagaras.Am debutat si aici cu o mica gradina cu legume la insistentele nepoatei si cam multa leneveala,joaca,desenat,plimbat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa ca bunicile ... :))
      Sa te bucuri de nepotica ta mereu si sa aveti zile fericite! <3

      Delete
  7. sunt sigura ca si aprilie va fi frumos si calduros si roadele muncii tale din gradina ne vor incanta si pe noi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa sa fie! :) Sper din suflet ca vremea va ramane asa frumoasa! :)

      Delete
  8. Să-ţi fie toate lunile prospere şi pline de activităţi cât mai plăcute, Ella! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc din suflet pentru urare!
      Si tu sa ai parte de tot ce e mai bun si mai frumos pe lume! :)

      Delete
  9. Superb mozaic! Si colorat. Fie ca aprilie sa fie si mai frumos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc pentru urare! La fel sa fie si la tine! :)

      Delete