Wednesday, 1 March 2017

Motanul Mishu si martisorul

 
Dupa cum unele dintre voi stiti eu am un motan, pardon îl am pe Domnul Motan Mishu! Atata ma batut la cap zilele astea ca eu am scris despre el pe blog, ba ca am pus si fotografii, mai ales cand era ocupat cu lectura, dar ca el nu are niciodata voie sa scrie ceva pe blog, mai alesc acum, cand începe sa-si lase perii din blanita peste tot, asa ca sa ma necajeasca pe mine!!!Dar eu îl iert!  Ok, daca ma rugat asa de frumos l-am lasat pe el sa scrie astazi!

Eu sunt Motanul Mishu şi locuiesc în casa Doamnei T. De fapt eu îi spun "mama"! Domnul T ma învatat sa o strig asa! Am exersat amandoi foarte mult, dar acum ... numai "mama" o strig! De la ea primesc cele mai multe îmbratisari si pupicei pe frunte. Tot ea este aceea care se îngrijeste de mancarea mea. Cu Domnul T în schimd ma joc pana obosesc si dimineata ca sa-l trezesc îi musc de degetele de la picioare! Miau ...
Ziua, ca toţi motanii, mănânc, dorm, beau apă, torc şi mă uit pe fereastra. Casa are cinci ferestre la care am eu acces. De la fiecare am câte o imagine deosebită. Cea mai frumoasă este cea de la geamul mare din living, cea care da în gradina: pe timp de vara, toate pasarile şi toţi fluturii vin să se întalnească cu florile şi copaceii de acolo. Cea mai interesanta imagine mi-o ofera fereastra dinspre strada. Şi ştiţi de ce? Pentru că pe acolo trec oamenii şi copiii la şcoala. De la fereastra dormitorului vad gradina de sus, dar cel mai mult îmi place ca acolo vin pasarile sa se odihneasca pe marginea streasinei.
De la fereastra bibliotecii, unde Doamna T citeşte carti, tricoteaza sau scrie pe blog, vad tot strada. Aşa că, atunci, când sunt în bibliotecă şi mai ales când Doamna T este plecată, mă uit prin cărţile din cameră. Doamne că multe mai sunt! Şi pe fiecare le-a citit Doamna T şi pe fiecare sunt însemnări. Trebuie să va mărturisesc ca şi mie îmi plac carţile, dar după un timp chiar ma doare capul şi atunci, ma duc la fereastra care da spre gradina, ca sa ma relaxes.
Zilele trecute am stat un pic mai mult pe afara pentru ca am auzit-o pe mama ca spune ca vine primavara! Si stiti ce a facut? A legat pe ramurile copaceilor snururi de martisor... Si eu am vrut sa-i ofer un martisor, asa ca am vrut sa rup un ghiocel dar nu ma lasat! Ok, atunci am facut un colaj cu fotografii de ale mele de care am atasat un snur de martisor si vreau sa-l ofer mamei dar si voua, ptr ca mi-a spus ca sunteti prietenele ei! Va doresc o primavara frumoasa si o rog pe mama sa nu se mai necajasca, dar asa e primavara ... îmi las perii blanitei peste tot!


Mishu

32 comments:

  1. N -am mai vazut atatea pisici la cineva cunoscut,de cand traia bunica mea.Avea la un moment dat 7 si ce fericita era...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buni esti o dulceata, m-ai facut sa rad!
      Este un singur pisic în fotografie, dar la varste diferite!
      Sincera sa fiu si eu as fi fericita sa pot sa am 7 pisici!!! pupici! <3

      Delete
    2. Acum rad si eu.Mi s-a parut ca ochii sunt de culori diferite si cum nu privesc foarte atent uneori,l-am multiplicat pe Mishu.

      Delete
  2. Ginger caaaaat! I-am aratat pozele lui Mogaldel :)))
    E tare norocos Mishu, rasfatul lui Ella :)
    Ce fain ca ai snur de martisor! :) au inceput sa infloreasca pomii la noi!chiar ca e primavara! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, motanul meu de scortisoara! Mishu este copilul meu! ♥
      Si ce-a zis Mogaldel? :))

      Delete
    2. El a zis ginger caat ;)) in poze le da pup, in real life fuge de ele sau le da pietricele de mancare :))

      Delete
  3. Bună draga mea!
    Este tare răsfățat motanul tău și simpatic foc,îmi place mult de el!
    Un buchet de ghiocei şi o primăvară superbă pentru o persoană mai specială decât toate anotimpurile!
    O primăvară fericită îți doresc,draga mea!
    Pupici cu mare drag și îmbrățișări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga mea Elenusi!
      Iti multumesc de apreciere si de vorbele frumoase!
      Si primavera ta sa fie frumoasa si sa ai mult soare si multa sanatate! pupici draga mea si multumesc de vizita!♥

      Delete
  4. Pupici domunului motan Mishu, e o splendoare! Ieri a fost ziua pikinilor, au făcut 5 ani, dar numai pe FB am pus poze, din lipsa de timp. Oricum, o mie de pupici lui Mishu și ție, de 1 Martie, cu tot dragul! O primăvară plină de bucurii, sănătate și noroc! Vă pupăm, inclusiv Picky și Odin! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alitatul familiei transmite lui Picky si Odin un calduros "La multi ani" si spune ca tare ar trage o joaca cu ei daca s-ar putea, iar doamnei Mirela îi saruta respectuos mana si îi ureaza o primavera fantastica! Spune ca esti un desenator excellent si ca Pupo este atat de viu ca si un Dalmatian colorat! :))🙀🙀🙀
      Va pup fetelor, si va doresc o primavera frumoasa!♥

      Delete
  5. Mishu poarta rochita :) Nu ca nu i-ar sta bine :) Si ce ochisori de peruzea are !
    Multe salutari de 1 Martie intregii companii !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Era asa de micut cand l-am îmbracat cu acea rochita, acum nu cred ca ar mai intra in ea! :))
      Multumim de urare, o întoarcem cu drag!

      Delete
  6. Mishule, ce feţişoară aveai cand erai inca puiut cu ochi albastri! Da, da, acum esti un domn minunat! Nu-mi cere sa-ti zic "domn"! :)) Intre prieteni se poate si fara - respectul nu sta in formule. :)
    Mi se pare mie sau nu prea ti-a cazut bine cand a trebuit sa porti rochita?! :) Esti un dulce, oricum! Era la... botez? :)
    Mishule, pupici intre ochisori, de la mine. De la Pufitică si Johnny salutari cordiale.

    Ella draga, iti doresc sa ai o primavara frumoasa! Norocul sa-ti iasa-n cale si sa nu te mai paraseasca! Sa va bucurati (si) de Mishu multi-multi ani, cu sanatate!
    Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru urari draga mea! Mishu a zis ca era prea mic ca sa-si mai aminteasca de rochita! Le transmite slutari pisicesti lui Pufitica si Johnny 🙀 Miau...

      Sa-ti fie primavera minunata! pupici! ♡

      Delete
  7. Mishu, ești o dulceață de motan! Ce te-aș mai mângâia și te-aș scărpina sub bărbiță și pe burtică... Primește salutări de la fetele-cățelușe Kory și Bella!

    Ella, să-ți fie sănătos, că frumos mai e! ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah ce bine ar fi ... ador sa fiu mangaiat! ♥
      Cu cateii nu le prea am eu dar cu domnisoarele tale parca m-as tavali putin prin iarba! Miau ... 🙀

      Multumesc mult Zina draga! Si tu sa te bucuri multi ani de acum înainte de catelusele tale! 💝

      Delete
  8. Mishu, trebuie sa stii ca eu te iubi mult dar in secret! :)
    Esti tare dulcic si meriti sa fii iubit si rasfatat si la randul tau sa o rasfeti pe "mama" :)
    Tu draga Mishu si Domana T sa aveti o primvara plina de culoare si voiosie, sa va bucurati de zile calde si infloritoare!
    Va imbratisez cu drag pe amandoi! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga mea Pandhorrrra... ❤ ❤ ❤ ❤
      Numai cand mi-a povestit mama despre tine m-am îndragostit!
      Iubesc roscatele de morrrr, faci parte din neamul meu de scortisoara? Iti transmit multe pupaturi pisicesti! Au inima mea! Miorlau... 🙀
      pupici Pandora, nu baga în seama un pisoi îndragostit! 😅

      Delete
  9. Heffy ii transmite salutari si o primavara frumoasa domnului Mishu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumim! Foarte atent Heffy! :))

      Delete
  10. Măi, Mişulică, dar tare răsfăţat şi norocos eşti tu cu o aşa "mama" ! Toată ziulica stai la fereastră, mănânci şi dormi. Mulţumesc pentru colaj cu pozele tale şi pentru şnurul de mărţisor, eşti un adevărat cavaler !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt foarte rasfatat, dar eu o iubesc pe mama! ♥
      Cu placere! Asa am fost educat, sa fiu un cavaler! Miau ... 🙀

      Delete
  11. frumosul frumosilor :*
    trebuie sa-ti marturisesc draga Mishu ca acum multi multi ani am avut un motanas care iti semana foarte tare, a fost dragul meu drag vreme de 5 ani...apoi...
    dar eu il tin in inima mea si acum
    sa fii fericit zi de zi frumosul meu, sa torci, sa lenevesti, sa faci prostioare pisicesti, toate astea (iti spun in secret) o fac fericita pe "mama" :* :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc foarte mult! 🙀 Imi pare rau ca motanelul tau a trait asa de putin, dar sa stii ca e fericit acum pentru ca este dupa curcubeu, în raiul pisicilor! Sunt sigur ca nici el nu te-a uitat!✯♥ si eu o iubesc pe mama!♥ si pe tine ... miau...:))

      Delete
  12. Mishu este un mare răsfăţat dar este un pic lăudăros ca baronul Munchausen când scrie câte face el zilnic, mai ales că citeşte...
    mi-a plăcut mărţişorul lui Mishu !
    pupic !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu înteleg de ce ma faci laudaros ... Eu stiu sa "citesc" si sa spun si mama!
      Multumesc ca m-ai facut baron! <3
      Miau! 🙀

      Delete
  13. Sunt onorată sa te cunosc Mishu. Ai face pereche faină cu Fifi a mea, care nu are nici măcar un an, dar e deja stapana a 4 catei, doi ignorand-o, tot prin geamul ferestrelor, neavand curaj sa le facem cunostinta. Doamnei T îi transmitem sa te lase sa vorbesti cu păsările, caci Fifi asa face cu pițigoii și mierlele de zici ca s-a născut cu aripi. Pupici și pe curand. Fain mărțișor, ba mai fain decat multe altele. Sa va traiasca!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow! Ce carlionti faini ai Adriana! Tu chiar vrei sa-mi upi inima! 🙀 Eu am cu cine conversa, îl am pe fratele mai mare Rokky! :))
      Multumesc Adriana! Nu lua în seama un motan traznit care îti face curte! :))

      Delete
  14. Hello! Wat a beautiful story told by your cat. I have kittens thal, sure, feel identified with yours.
    Greetigns from Galicia

    ReplyDelete
    Replies
    1. You have also a cat? What fun is that!
      Greetings back! Have a beautiful weekend!

      Delete
  15. vaaaiii, nu pot sa cred! are rochita :)))
    noi suntem cu blanita spre gri albastrui, incantati de cunostinta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A avut rochita ... acum nici pe cap cred ca nu-I mai intra! :))) Sa mai veniti in vizita! :)))
      pupici!

      Delete