Sunday, 19 March 2017

Lidl Suddenly Woman I vs. Chanel N°5

 
Care ar fi cel mai celebru parfum inventat vreodata? Cred că Chanel N ° 5 sta cu siguranță în lista topului celor mai renumite parfumuri. Eu personal îl gasesc cu un miros foarte frumos si deosebit si nu stiu de ce acest miros "apare" în copilaria mea într-o sticla de parfum mica, pe care mama o pastra cu sfintenie. Nu stiu, nu am întrbat-o niciodata ce parfum este. Eram prea mica atunci ca sa ma intereseze parfumurile.
 
Intr-o fotografie de pe www am gasit o data o sticluta de Chanel N ° 5 asezata langa o sticla de parfum de la Lidl care se numea Suddenly Woman I.

 
Descrierea spunea ca parfumul de la Lidl imita foarte bine Chanel N ° 5. Chiar asa? Nu prea am luat în seama atunci acel articol dar înainte de Valentine's day am gasit in magazinul Lidl de la mine din sat Suddenly Woman I. Minune! Acest parfum costa sub 4 euro, deci pentru a îmi satisface curiozitatea avea un pret excelent asa ca am cumparat o sticluta. Ma gandeam ca daca nu miroase frumos, sau daca nu mirosea a Chanel, îl voi putea folosi ca refresh-er în toaleta! LOL

 
Pe mai multe bloguri de beauty, citesc ca Lidl în timpul sărbătorilor, are o imitatie a parfumului Coco Mademoiselle numit Suddenly Madame Glamour, l-am mirosit si pe acela în Lidl dar mie nu mi-a placut. Știați că si celelalte parfumuri de la Lidl sunt imitatii? De exemplu Suddenly Diamonds ar fi o imitatie a parfumului a BOSS Orange. Nu am testat alte parfumuri asa ca scriu doar din ceea ce am citit.

Dar sa începem cu ambalajul parfumului. Trebuie sa recunosc ca si-au dat toata silinta ca sa arate bine! Arata destul de șic și elegant prin simplul fapt ca au lasat- simpla si fara prea multe brizbrizuri! Sticla în sine îti da o senzație de lux și este destul de grea, se simte ca o sticla robusta.


Capacul în schimb este urat facut din plastic ordinar care tradeaza ca acest parfum este ieftin. In schimb eticheta aurie arata bine si nu arata ca o eticheta de conserva! Spatele sticlei este gol si pentru ca lichidul este galbui la culoare îti accentueaza senzatia ca este un Chanel N ° 5. Asa cum arata este o sticluta relativ frumoasa pentru un pret atat de mic.
 
Cînd vorbim de "imitatii" desigur ca nu putem vorbi si de calitate, sau cel putin asa credeam eu! Dupa o jumatate de ora mirosul puternic, strident dispare, dar ramane toata ziua în schimb o nuanta subtila de parfum foarte placuta. Aceasta este de fapt o apa de colonie, ai nevoie de o cantiate relativ mica si toata ziua îi vei simti mirosul. La asta chiar nu ma asteptam!
Nu am în casa în momentul asta o sticla de Chanel N ° 5, dar am un bath gel si o esenta uleioasa de la ei


Daca l-asi compara cu adevaratul Chanel N ° 5 as spune ca mirosul de la Suddenly Woman I este un pic mai strident, o mica diferenta exista, dar asa cum am spus dupa o jumate de ora dispare. Daca ar fi sa comparam "soap key", cum numesc astia aici testul, trebuie sa recunosc ca N 5 are mai multa profunzime desi dupa primul puf de Suddenly recunosti imediat ca este vorba de Chanel sau ma rog, seamana foarte bine. Recunosc ca acum toate sertarele cu lenjerie si perna mea miros a "Chanel N ° 5" ...


Scent Note N ° 5:
Topnoten: aldehide, lamaie de Amalfi, bergamot, neroli (flori de portocal) și ylang-ylang
Hartnoten: iris, iasomie, lacramioare, trandafir si radacina de iris
Basisnoten: ambră, zibeta, mușchi de stejar, mosc, patchouli, lemn de santal, vanilie si vetiver

 
Suddenly Woman I eau de parfum pentru 3,99 € (!!!) de vânzare la Lidl (50 ml). Cred ca se gaseste si în Romania pentru ca pe cutie scrie si în limba romana.

&
 

18 comments:

  1. Ella, ce pretenții poți avea la un parfum de 4 euro?! ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nicio pretentie ... dar este un parfum care se vrea cu pretentii! 😅 Si sa sti ca le are! :)) Merita încercat doar numai pentru dulapul de haine asa cum fac eu!😅

      Delete
  2. Am fost curioasa sa il miros pe cel care se zice ca seamana cu Mademoiselle, nici vorba de asa ceva, nu mi s-a parut deloc la fel.
    Dar cum zici si tu merge pt reimprospatat aerul pe undeva, sigur e mai safe decst airwick sau restul de pufaitoare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exact. Poate am scris eu gresit si m-am facut neînteleasa, dar eu chiar nu am pretentii de la acest parfum! Comparativ cu alte parfumuri ieftine care chiar miros a airwick acesta merita incercat! Ce parfum zici ca-l imita pe Mademoiselle?

      Delete
    2. Tot de la Lidl, Suddenly- Madame Glamour

      Delete
    3. Acum îmi amintesc, era si aici si acela chiar nu mi-a placut nici mie!

      Delete
  3. Chiar m-ai făcut curioasă... şi tocmai ce am fost la LIDL. Dacă aş fi citit articolul mai devreme... Duminică frumoasă, Ella! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Data viitoare, dar s-ar putea sa nu-l gasesti acum. Il baga de obicei înainte de sarbatori. Eu l-am gasit înainte de Valentine's Day.
      O dupa amiaza placuta îti doresc! :)

      Delete
  4. De multa vreme folosesc arome de parfum pe post de odorizare.
    Cineva mi-a dat si un pont, pe care il scriu aici: in suportul metalic al unei lumanarele arse, pui un buretel imbibat in aroma preferata si il pui undeva, prin baie, bucatarie, balcon. Cateva zile va emana discret. Pe urma mai completezi.
    Eu nu am un parfum preferat. Imi plac in general arome fresh, florale. Imi place sa le schimb, sa ma surprinda mereu! :D
    O duminica faina sa ai! Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. O idee excelenta! Multumesc pentru tip!
      Eu am niste parfumuri ieftine cu care pulverizez covorasele din baie si toaleta! :))
      Dupa amiaza placuta Suzana draga! Pupici!

      Delete
  5. Bună draga mea!
    Oare cui nu îi place Chanel N°5?!
    Am notat și eu numele parfumului de care vorbești și sper ca de sărbători să-l găsesc sau poate a mai rămas ceva prin rafturi rătăcit în Lidl!
    Îți doresc o după amiază plăcută și o săptămână ușoară,draga mea!
    Pupici cu drag,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa imi spui daca ai gasit parfumul si daca iti place! :))
      Si seara ta sa fie minunata! pupici si îmbratisari si o saptamana frumoasa, Elenusi! <3

      Delete
    2. Draga mea,nu am răbdat până dimineață și am ieșit la Lidl(nu am decât 50 de metri de mers)am găsit parfumul și îmi place(eu prefer parfumurile mai tari,mai bărbătești).
      Îți mulțumesc pentru recomandare!
      O seară pe placul inimii să ai!
      Pupici mulți și îmbrățișări!

      Delete
    3. Ma bucur Elenusi ca l-ai gasit si mai ales ca îti place! Sa îl folosesti cu placere si sa te bucuri de el! :)
      pupici si îmbratisari!

      Delete
  6. Si mie-mi place Chanel 5 :) dar pentru ca-i place si surorii mele o las pe ea cu C5, sa nu mirosim amandoua la fel. :))
    Buna idee cu parfumatul dulapurilor/camerelor cu parfumuri mai ieftine! Super pontul Suzanei (eu am folosit un timp odorizante "uscate", de masina, pe care le parfumam din cand in cand si le agatam langa bec (efectul era fain) Sau... cand vreau "parfum instant" pe undeva stropesc becul (cand e stins) - cand e aprins imprastie - pentru scurt timp - parfumul "aplicat".
    Iti doresc, cu drag, sa ai o saptamana minunata! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie mi-a placut idea Suzanei. Despre "stropitul" becurior la mine nu mai tine ptr ca am peste tot becuri pe led! :))
      Saptamana parfumata si plina de realizari sa ai Diana draga! Pupici!

      Delete
  7. Am si eu ambele parfumeluri, daaaaaaaaaaar nu as renunta la Chanel nici moarta. Insa varianta din Lidl e ok, o utilizez si pe ea, dar aproape de inima mea e tot Chanel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cum sa renunti la Chanel? Nici vorba! Asa cum am scris toata lenjeria miroase ... fain! :))) Pana si fata de perna... LOL

      Delete