Thursday, 30 March 2017

Dutch Silver Coin Ring & Pendant

 
Intr-o postare anterioara va spuneam ca-mi plac bijuteriile fine. Asa este, dar uneori poti face si rabat de la regula! De obicei bijuteriile din tinichea metal, nu ma încanta si nici nu le port. Sunt în trend colierele mari si inelele si mai mari. Daca as purta asa ceva cred ca mi-ar sta oribil pentru ca am mainile mici. Din întamplare am descoperit ca se pot face inele din monede vechi. Mi-au placut foarte mult si mai ales ca sunt si monede de argint, ca acest inel cu pandantiv de exemplu.  Este realizat dintr-o moneda de 2 1/2 guldeni (moneda olandeza veche). Sunt tare curioasa la reactiile voastre! V-ar place sa purtati asa ceva?




 
Pentru cine vrea sa vada cum se lucreaza acest inel, am gasit aici un filmulet.

Toate imaginile sunt de aici

 

14 comments:

  1. Super meserias tipul! Si inelul, si pandantivul sunt super! :)
    Imi plac si mie bijuteriile fine, dar si cele de acest gen imi plac, foarte mult - chiar daca le prefer pe cele fine nu inseamna ca din cele mari nu port. :)
    Genul de "bijuuri patinate" imi place, iar argintul e preferatul meu.
    Ziua minunata iti doresc sa-ti fie, Ella draga! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce ma bucur ca îti plac si tie ... Eu am fost foarte încantata de ce meseriasi este acest bijutier! :)
      Sa-ti fie ziua minunata! Pupici! ♡

      Delete
  2. imi place sa ma uit, dar nu imi plac cand e vorba sa le port eu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Desigur ca fiecare are gustul lui! :)

      Delete
  3. o,da!
    sunt deosebite, imi plac grozav de mult :)
    sunt autentice si cu siguranta oricine le poarta se simte altfel:)
    prefer argintul dar si alte metale si fara sa fiu snoaba, nu-mi place aurul...

    imi plac inelele mari, am cateva, poate o sa fac un post cand voi avea timp, cu ele :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar sunt curioasa ... sa faci postarea, da?!
      Mie mi-a placut aurul, dar omul se mai schimba si acum am si mult argint. Metalele nepretioase nu imi plac ...

      Delete
  4. Sunt tare faine. Eu nu prea port argint, chiar dacă mi-am cumpărat câte ceva. Îmi pare că nu mi se potrivește, dar îmi place. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie îmi plac tare mult si îmi place si argintul dar inelul îmi pare prea mare pentru mana mea .... Ma mai gandesc! :)

      Delete
  5. Sunt interesante! Eu una nu as purta asa ceva. Mi-ar placea sa am asa ceva in cutiuta cu bijuterii, pentru ca imi par piese de colectie.

    Cred ca le-as vedea purtate de un barbat, sau de o tipa mai dura. Eu sunt mult prea flower-power.

    Dar daca purtandu-le as deveni putiiiiiin mai tupeista, as face rabat! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esti grozava! "flower=power" hahahahaha .....
      Nu cred ca o bijuyerie te face mai tupeista! 😅

      Delete
  6. si eu port doar foarte fine, de multe ori deloc, din graba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. umblu destul de des "în lada" sa-mi tot schimb inelele asa ca ... zic si eu ca si tine! 😅

      Delete
  7. Mie imi plac bijuteriile din argint, chiar mai mult ca cele din aur.
    E adevarat ca nu foarte mari, dar prea fine le cam pierd... :D
    Foarte interesant filmuletul. Un micut atelier pentru giumbuslucuri imi doresc si eu... :)
    Seara faina, draga Ella si weekend placut! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce pot face doua maini dibace! :))
      Iti multumesc pentru comment. Sa ai un weekend minunat, Suzana draga! Pupici!

      Delete