Saturday, 18 March 2017

Ce îmi place sambata ...

 
.... sau  ce face un om fericit?
Potrivit experților, există zece "reguli de bază" care aduc fericire în viața ta. Pe scurt acestea ar fi:

1) Bucurați-vă de lucrurile mici de zi cu zi.
2) Opriți-va din a face comparatii și nu mai despicati firul în patru.
3) Banii nu sunt lucrul cel mai important.
4) Incearcati sa va faceti planuri obiective.
5) Luati inițiativa la locul de muncă.
6) Inconjurati-va de prieteni, prețuiti familia.
7) Râdeti, chiar dacă nu aveti chef.
8) Spuneți din când în când "vă mulțumesc".
9) Mergeti afară sau face-ti miscare/sport..
10) Ajuti oamenii, asculta-i, faceti donatii, sau ajutati cu bani..

Ei bine, ce ar trebui sa cred eu despre aceste lucruri? În mare parte sunt de acord, dar am unele rezerve cu privire la unele puncte.

Banii nu sunt cu siguranță cel mai important lucru, absolut deloc. Dar nici sa nu poti dormi pentru că nu pot plăti facturile nu este foarte favorabil si nu contribuie la bunăstarea nimanui. De asemenea, sa trăiește cu cativa euro pe săptămână nu este ideal. Deci banii raman un punct destul de discutabil.

Pretuieste familia?! Nu mă face să râd !!! Pur și simplu pentru faptul că cineva accidental, împarte ADN-ul cu tine, nu înseamna în mod automat ca trebuie si sa ai o legatura stransa cu acea persoana. Despre familie se spune ca "ăstia îi ai, cu ăstia defilezi" ... cu exceptia că poti face alegeri drastice!

Râsul? Sunt de acord! Îmi place să râd și mă face foarte fericită într-adevăr buna dispozitie. Dar, să rad dacă nu sunt bine dispusa? Nu, nu cred!. Viața nu este întotdeauna o petrecere! Cred că pot uneori sa fiu si un pic nefericita. Autocompătimire pote uneori sa te determine sa treci la actiune.

Desigur am si eu unele mici adăugiri personale în topul celor zece. Eu sunt destul de fericita cu:

11) pantofi noi. Zău ca mor de dragul lor!

 
12) un motan fericit.
13) o zi cu mult soare petrecuta cu 'm'n liefje'



14) sa ma trezesc dimineata fără soneria ceasului..
15) vacantele la Paris.



16) laptop-ul meu și voi, fetele cu care "vorbesc."


17) cărțile
18) am învatat un pic sa crosetez... da stiu, e plictisitor dar mie îmi place.
19) îmi plac macarons


20) nr 5 de la Chanel este grozav! Da dependenta! :)


Pe voi ce va face fericite? Sugestii și adăugiri sunt binevenite. Inca nu stiu exact modul în care se găseste fericirea absoluta!

 
Multumesc ca ma comentati! :))
Toate imaginile sunt de pe tumblr.com
 
º•¤.¸¯`°º•¤.¸¯`°º•¤.¸ (¯`♥´¯) ¸.¤•º°´¯¸.¤•º°´¯¸.¤•º°´¯

.¤•º°´¯¸.¤•º°´¯♥♥♥BEAUTIFUL♥♥♥¯`°º•¤.¸¯`°º•¤.
 

28 comments:

  1. :) Mi-ar placea sa fie in fiecare zi sambata, macar timp de o saptamana. :) Si dupa aceasta saptamana de sambata ar urma... duminica! :)

    Si eu sunt de acord ca banii nu sunt pe cel mai important loc in viata unui om, dar asta pot spune doar cei care - vorba ta! - isi pot plati facturile si cele necesare fara a avea insomnii ca nu au.
    Sa râd cand nu sunt bine dispusa... Oho! Caut bancuri, si citesc pana incep sa râd.
    Sa fac sport pentru a fi fericita?! Nuuuu! :)) De-ar trebui s-o fac zilnic as fi foarte trista.

    Dintre "suplimentele" tale: fericita ma fac... motanii fericiti :); interactiunea online cu "fetele dragi"; fursecurile colorate; parfumul (e Opium in cazul meu). :)
    Altele: sa vad filme politiste; sa primesc vizite si sa merg in vizita (e vorba despre prieteni); sa plimb catei... Oh! Sunt prea multe chiar daca renunt sa le scriu pe cele de genul: fericita ma face fericirea celor dragi!
    Sa ai o super-sambata iti doresc, cu drag! Pupici! <3

    P.S. Cand le scriu asa, una sub alta, imi dau seama ca sunt un om destul de fericit! Oare de ce nu ma simt asa in fiecare minut?! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-ai adus aminte de un banc cu faptul ca vrei o saptamana numai sambata si una numai duminica, dar nu pot sa-l scriu aici! :))) OK! Hahahahahaha......
      Sa inteleg ca nu iti place sportul ... se mai întampla! :))
      Am uitat de vizite si de prieteni i.r.l. pentru ca sunt destui de putini aici. Aici merge totul planificat ... nu primesti o vizita asa pe neasteptate! Un alt mod de viata!
      Ca sa raspund la PS.-ul tau, chiar oare de ce starea de bine sau starea de fericire nu o simti constant? Cred ca de vina sunt hormonii la noi femeile! Hahahahaha ...
      Weekend placut! Pupici! <3

      Delete
    2. Oooo! Plecam in vizita numai "cu programare", cu anuntat inainte (sau raspunzand la invitatie). :) De cand ma stiu, am sunat inainte de a merge la cineva acasa (dadeam buzna doar daca era vreo urgenta si nu aveam de unde sa sun sau daca erau dintre cei care nu aveau telefon sau nu raspundeau la telefon de prea mult timp). Parintii ne-au educat asa... (unii ziceau ca suntem... "constipati") :)) Mai toti vecinii, amicii, colegii, prietenii veneau la noi neanuntati si mereu ne spuneau, cand sunam sa intrebam daca au chef de vizita, sa nu mai sunam, sa venim, ca suntem bine veniti. :) Ii cred, dar... fiecare are sau nu dispozitie pentru musafiri atunci cand au musafirii dispozitie de venit. :) Noi continuam sa sunam si, in timp, au inceput - cei mai multi - sa sune, sa-si anunte vizitele, sa intrebe daca e ok sa vina etc. :)

      Hormonii, zici?! :))) Poate doar... bulucul de ganduri. :)
      Multumesc! Iti doresc sa ai o saptamana super! Pupici! <3

      Delete
    3. Eu tot vina pe hormoni o dau ... de la o vreme, de cand s-au împutinat, chiar ma bucur sincer si cand înfloreste o floare, partea materiala sa diminuat! E buna de ceva si 'batranetea' asta... te face mai inteligent! :))
      Pupici!

      Delete
  2. sa ai o sambata...asa cum iti place tie!!!

    ReplyDelete
  3. I agree with your reflections. My happy saturday is now, petting my cat and visiting your blog. Enjoy the happy moments...
    Kisses

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ♥ cats! :)
      Wishing you a happy weekend!
      Hugs!

      Delete
  4. As adauga un mic comentariu la punctul 3. Cheia in care il vad este ca banii sa nu devina o obsesie. Pot spune ca toate deciziile pe care le-am luat axandu-ma doar pe acest subiect, au fost din cale afara de neinspirate... :D

    Cand eram in scoala generala, mi-a spus o prietena ca eu as fi in stare sa ma bucur si de un fir de iarba. Ceea ce m-a bucurat, pentru ca nu credeam sa-mi observe cineva bucuriile "mici". Poate ca pct. 1 este chiar important. Cat despre pantofi, sunt minunati!
    Cred ca atunci cand fac cate un giumbusluc sau scriu un text de care ma mir singura cum a iesit, ma simt perfect. Poate ca nu e mult, dar e tare bine...
    Pupici si un weekend minunat, draga Ella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zau daca nu te admir! Cred ca nu sunt "obsedata" de bani si este ok! :)) Uneori chiar micile bucurii de zi cu zi raman în amintire mai placate decat marile bucurii ... De cand ma stiu mi-au placut pantofii, prima mea amintire legata de pantofi sunt niste ghete albe, cred ca aveam 4 ani! :)))
      Duminica placuta Suzana! Pupici! <3

      Delete
  5. Replies
    1. Stai ca ma refac....a fost cam haotic :))

      Delete
    2. Imi pui rabdarea la încercare! :))))

      Delete
  6. "Experţii" ăştia vor să ne manipuleze ! Eu, nu mă comport absolut deloc după cum ne îndrumă ei ! O zi frumoasă, Ella !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa ne manipuleze? Cu ce? Ce consideri tu manipulare in cele 10 puncte?
      Duminica placuta, Geta!

      Delete
    2. Daca m-ai întrebat îţi răspund ! 1.Cum adica "banii nu sunt asa de importanti" ? ... fara bani nu pot sa duc o viaţă decentă ! 2.Daca ceva nu merge bine despic firul si in 14 nu doar "in 4", până obţin soluţia care-mi convine. 3.Cum adică să mă pun pe râs chiar dacă am nişte probleme care mă deranjează ? 4.Şi spun "mulţumesc" atunci când e cazul, cine are cei şapte ani de acasă ştie când să spună mulţumesc. 5.Iar treaba cu să faci donaţii sau sa ajuţi cu bani vine in contradicţie cu "banii nu sunt lucrul cel mai important" O zi buna, Ella !

      Delete
    3. Iti multumesc ca ai raspuns! :)
      Desigur ca opiniile sunt foarte diferite si desigur ca depinde foarte tare de modul de viata, de starea personala sau cea familiar! Pentru mine banii nu sunt importanti, dar asa cum am specificat, nici nu e placut sa traiesti de pe o zi pe alta. Nu imi place sa despic firul nici macar in doua,(pentru o problema serioasa apelez la un avocet sau pentru o boala la un daca rad ma binedispun si problemele se rezolva mai usor, iar punctual 5 nu este deloc in contradictie, este un îndem în a-ti ajuta aproapele care este în probleme. Facandu-i o donatie îsi va putea gasi echilibrul si va putea reveni la cele 10 puncte si el.
      Seara faina Geta!

      Delete
  7. ai dreptate, mai mult îmi plac subiectele adăugate de tine - sunt legate strict de personalitatea ta ! statistica este rece, nu-mi place de obicei ! eu sunt fericită când m-am înţeles bine cu cei apropiaţi mie sufleteşte, mi-am îndeplinit responsabilităţile asumate şi deşi, la finalul zilei, mă dor toate ''încheieturile'', sunt super-ok !!!
    şi mai sunt fericită dacă am în faţă, ca răsplată, o felie de tort sau o prăjitură !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Desigur ca fiecare interpreteaza cum vrea cele 10 puncte. Eu una nu vad ceva rau in ele, sunt doar niste idei dupa care te poti ghida! Eu nu cred ca m-as simti ok sa fiu in fiecare zi "rupta" doar pentru ca am responsabilitati.

      Delete
  8. Eu ma bucur de tot si toate.Eu rad cu pofta ,atunci cand e cazul, eu ma bucur de orice produs cand mi l pot cumpara si pe care mi l doresc,eu sunt multimita cand ma trezesc dimineata si sunt ok,etc.,etc. sambata si in fiecare zi. O duminica placuta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buni draga, esti un adevarat exemplu! :))
      Multumirea sufleteasca este foarte importanta, deci te bucuri de lucrurile mici si este ok!
      Si duminica ta sa fie minunata!

      Delete
  9. Weekend-urile sunt preferatele mele! Iar punctul 14, lipsa soneriei... VIS!

    P.S. Mi-a placut mult sa citesc postarea ta, mi-a mers la inima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e? Daca as putea uneori as impusca desteptatorul ... hahahaha ....
      Multumesc de apreciere!

      Delete
  10. Dacă tot ai pomenit de fericire..., voi posta mâine ceva la ”Citate favorite”.
    Până atunci... momentul meu sigur de fericire zilnică este acela în care mă așez să-mi beau cafeaua în living, împreună cu soțul meu, în fața unui adevărat perete de sticlă prin care privim în grădină. Fiecare mugure apărut prin copaci și tufe, fiecare vrăbiuță care se așează pe terasă la ciugulit firimituri, joaca celor două cățelușe ori vizita pisicii din vecini, toate sunt momente de fericire pentru noi.Deci, punctul 1!

    Duminică frumoasă, dragă Ella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Astea da momente de fericire ... Asa sa fiti mereu! :)
      Abia astept sa vad ce publici maine! :)

      Sa aveti o zi minunata! ♥

      Delete
  11. Punctele adăugate de tine mi se par mult mai realiste. Să ai o duminică minunată! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, dar nu mi-ai spus ce te face pe tine fericita?! 😅
      Dupa amiaza placuta!

      Delete