Wednesday, 15 February 2017

Vine primavara ....?!!!

 
Dupa atata frig si ceata ... a rasarit în sfarst soarele! De ieri soarele sa desfacut din fuiorul de nori, mai întai cu cateva raze, ca apoi sa alunge definitiv norii si sa începa sa topeasca zapada.Cerul roz de dimineata este ca o promisiune ca viata ... va fi roz!

 
. E drept ca noaptea îngheata înca zdravan si chiar ma minunez ca acele floricele plapande de se numesc ghiocei, reusesc sa înfrunte atat de bine gerul! Le-am urmarit cateva zile si uitati-va si voi ce minunatii au iesit din zapada!





 
Ultima zapada se transforma într-un ochi de apa. Iarna se oglindeste in apa ramasa!
Bye-Bye iarna!!! Sper sa nu te mai întorci ...
Nu mi-a venit sa cred ca si mugurii bujorilor au început sa creasca ,,, îl vedeti?

 
La fel si narcisele..

 
 Gastele ... sunt asa de bucuroase, pacat ca nu le puteti auzi cum macane!


 
A fost o zi superba ieri!
 

 
Cand m-am întors de pe margine apei am observant in gradina si hreanul! Wow!
 
 
Si mai am o planta care nu stiu cum se numeste dar imi este tare draga ptr ca este constant verde!
 
 
Parca si soarelui îi era ciuda ca trebuie sa merarga la culcare ... bye-bye .. pe maine!
 

 

Vine, vine primavara ... .♫♥♬♥.♥♫♥♬♥.♥♫♥♬
 

24 comments:

  1. Uaaau ce imagini ai surprins!! Zau ca zici ca vine primavara!
    Imi place rasaritul de la voi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si astazi este la fel ca ieri ... poate chiar mai cald cu cateva grade! ♡

      Delete
  2. Vine, vine, primavaaara! :) Superbe fotografii! Superba zi! Frumoase toate zielel sa-ti fie!
    Am reusit si eu sa surprind o bucatica de cer roz, la un apus... dar in stitlul caracteristic: abia se vede. :)
    Ce fain sa ai curte - si sa fii singurul ei stapan. :)
    Si noi am avut o plantuta ca cea a carei denumire nu o stii (nici eu nu stiu cum ii zice) dar a murit... :(
    Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este fain sa ai curte, asa este ... dar cand ma gandesc ce de munca o sa avem in curand ... pfff !!! 😅
      pupici! Zi cu soare sa ai! ♡

      Delete
  3. Vine, vine si vad ca e grabita :) Ce frumosi ghiocei ai ! Bravo !
    Sa te bucur de fiecare clipa in gradina, Ella !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da începe si la noi "sezonul gradininaritului"! :)
      Iti doresc si tie mult spor in gradina ta minunata!

      Delete
  4. Nu mai spun ca tu aduci un plus de bu urie cititorului,dar vi si cu o postare de m-ai dus direct peste cateva saptamani in primavara.O sa ajung acasa peste o saptamana si direct la gradina ma duc. O zi buna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur de zilele cu soare si putina caldura si am vrut sa le împartasesc cu voi!
      Sa ai spor în gradina! :)

      Delete
  5. Bună draga mea!
    Superbe fotografii,te invidiez(glumesc)că stai la curte,azi la București este soare...cald,dar persistă zăpana,sper să fie ultima pe anul acesta!
    O zi minunată îți doresc,draga mea!
    Pupici cu drag,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa sper si eu .... sa fie ultima zapada la Bucuresti si sa va fie numai bine acolo!
      Pupici Elenusi, sa ai o zi excelenta! ♥

      Delete
  6. Ghioceii sunt superbi,abia astept si eu sa-mi cumpar un buchetel.
    Plantuta ta "constant verde" face si flori ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am vazut-o facand flori, este un soi de floare de piatra pentru ca se întinde si pe asfalt! Este tare ciudata! :))

      Delete
  7. Vine, vine, și la mine în grădină au apărut ghioceii! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce ma bucur ca iesiti si voi din iarna! :)

      Delete
  8. vine? sa nu ma pacalesti :)
    aici la tine, chiar ca vine!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zau ca vine! :)
      Astazi au fost 14 grade, am stat ca mustele la soare! :)

      Delete
  9. frumoasă zi ai avut !!!
    minunate păsări !
    curajoşii ghiocei au răsărit şi la tine !
    aşa este şi pe la noi doar că mai multă zăpadă !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai este un pic si este "official" primavara! Abia astept! :))

      Delete
  10. Eu una sunt un om ciudat... nu am astenie de toamna, dar vara ma cuprinde una teribila! Mai ales de cand a trebuit sa ma mut in Bucuresti! Aici totul e gri si urat, numai ciment... iar eu tanjesc la primaverile petrecute la tara- acolo unde iarba incoltea, florile isi iveau fruntile colorate din zapada, iar albinutele bazaiau peste tot. Cand stiu cata frumusete exista primavara, iar eu vad doar blocuri gri, ma apuca o tristete teribila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, mare pacat! Si eu am locuit în Bucuresti, dar atunci parca era altfel... Acum nu cred ca mi-as mai dori sa locuiesc acolo! Poate ca o iesire intr-un parc îti va face bine! :)

      Delete
  11. Superba apropierea primaverii!
    Asa arata hreanul? Recunosc spasit ca nu l-as fi recunoscut...:D
    Multumesc de imagini, draga Ella si un weekend pe masura frumusetii lor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Suzana, dar tare imi este ca weekendul o sa cada in balta! Ploua astazi ... :))
      Sa iti fie weekendul cald si însorit! :)

      Delete