Wednesday, 1 February 2017

Trandafiri rosii pentru februarie ...

 Pentru ca am intrat in luna februarie si pentru ca aceasta luna are atata dragoste in ea am zis sa o incep oferindu-va un buchet de trandafiri si un gand frumos despre aceste flori ale iubirii!
 
⊱╮

⊱╮Trandafirul,
nepieritorul trandafir pe care nu-l cant,
greu de miresme,
trandafirul din gradina neagra in puterea noptii,
cel din orice gradina si orice inserare,
trandafirul ce renaste din usoara
cenusa prin arta alchimiei,
trandafirul persanilor si al lui Ariosto,
cel intotdeauna singur,
intotdeauna trandafirul trandafirilor,
tanara floare platonica,
arzatorul si orbul trandafir pe care nu-l cant,
trandafirul de neatins. – Jorge Luis Borges
 
⊱╮  Viata este speranta trandafirului inca neinflorit.- John Keats.
⊱╮  Daca Zeus voia sa dea o regina florilor, trandafirul ar domni peste toate. – Sappho
⊱╮  Shakespeare: loc al intalnirii unui trandafir cu o secure. – Emil Cioran
⊱╮  Nu-mi dau seama daca oamenii de treaba au tendinta de a cultiva trandafiri sau cultivarea trandafirilor ii face pe oameni sa fie de treaba.- Roland A. Beowne
⊱╮  Cine nu vede moartea in culori trandafirii e atins de un daltonism al inimii. – Emil Cioran
⊱╮  Speranta secreta cand despoi un trandafir este de a gasi sub petale un trup de fata. – Lucian Blaga

⊱╮ Un trandafir viseaza sa atraga albinele, dar nu apare nici una. Soarele intreaba: "Nu te-ai saturat sa astepti?" "Ba da, raspunde trandafirul. Dar, daca-mi inchid petalele, ma ofilesc." Deci, chiar daca ea nu se arata, continuam sa o asteptam. – Paulo Coelho
⊱╮

 

Va doresc o luna plina de iubire si caldura pentru ca

ʚïɞ¸.•*¨♥✿ LA VIDA ES BELLA ¸.•*¨♥✿ʚïɞ
 

14 comments:

  1. Postarea aceasta e ca un cadou. :) Multumesc.
    Bucurii sa ai si sufletul senin sa-ti fie!
    Pupici! <3

    P.S. Frumos le zice (si) dl. Borges. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc si eu Diana! ♡

      pupici!

      Delete
  2. Ei, da! Începi luna îndrăgostiților cu trandafiri roșii! Nu ca mine, cu fripturi! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da Zina, dar si friptura e buna... Dragostea trece prin stomac!:))

      Delete
  3. Intotdeauna trandafirii ! Daca se poate de gradina si nu din magazin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dar daca esti in mijlocul iernii si aia din magazine sunt frumosi Dani... :))

      Delete
  4. Superb, şi trandafirii şi melodia !
    O zi frumoasă, Ella !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de apreciere!

      Zile senine si linistite iti doresc! :)

      Delete
  5. Imi place ultimul citat! De iubire sa va fie luna! :**
    Hai scrie-mi!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Special am ales ultimul citat! :))♡

      Delete
  6. Bună draga mea!
    Frumoase citate,dar ultimul este mai special,îmi place mult P.Coelho!
    O seară plină de frumos îți doresc!
    Pupici cu drag, îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Elenusi!
      Si seara ta sa fie una linistita draga mea!
      pupici!

      Delete
  7. Trandafirul floare draga! O floare deosebita, misterioasa, atat de asemanatoare cu o femeie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, chiar se aseamana cu femeile ... cu tot cu tepi !!! :))

      Delete