Saturday, 18 February 2017

"The Rituals of Sakura" van Rituals


La sfarsitul anului trecut am primit cadou un set de la Rituals. Am primit acel set ca mini's din gama "The Ritual of Sakura". Pentru ca nu am mai avut aceasta gama înainte, deci nu o cunosteam cum am primit-o, mi-am bagat direct nasul în ambalaj. Desi toate erau închise se putea simti mirosul dulce al continutului si am fost foarte încantata cum miroase. Am început atunci direct sa folosesc aceasta gama si sincera sa fiu acum sunt fan. In afara de gama Dao pe care o stiam deja, aceasta gama este acum de asemeni una din preferatele mele! De fapt, cred că un astfel de pachet-cadou este într-adevăr foarte recomandat. Este frumos nu numai sa îl primesti dar si sa-l oferi cadou.

In aceasta cutie veti gasi:


The Ritual of Sakura Shower Foam 50ml

The Ritual of Sakura Shower Scrub 70ml

The Ritual of Sakura Shampoo 70ml

The Ritual of Sakura Bodycrème 70ml


 
M-am uitat pe Wiki și Sakura înseamna în japoneza numele florii cireșului japonez!
In Japonia este o adevarata sarbatoare atunci cand înfloresc cireșii . Cherry Blossom, Sakura, marchează trezirea naturii la viața și simbolizează viața și frumusețea care sunt trecătoare și de care ar trebui să ne bucuram pe deplin. Daca la ciresi aceasta frumusete se întoarce în fiecare an, la noi, putem afirma ca ... fuse si se duse! 😅

Inspirati de această tradiție cei de la Rituals au creat aceasta gama aromata cu miros de floare de cires si cu proprietățile nutritive ale laptelui de orez. Așa puteti în fiecare zi sa traiti experiența unui nou început minunat zice sloganul!

Că viața trece repede și trebuie să ne bucuram de ea, cred ca este clar pentru toata lumea! Se pare ca in fiecare an îmbătrânesc (oare doar se pare?), iar zilele trec foarte repede. Nu pot spune ca aceasta gama ma ajuta în fiecare zi sa retraiesc "o noua tinerete" dar pot spune ca miroase foarte frumos!
 


Gelul de duș și șamponul sunt preferatele mele din aceasta gama. In opinia mea parfumul este perfect! Este un miros dulce, ... dar nu prea dulce. Suficient de dulce ca sa îti poti imagina că nu esti în duș, ci printre florile roz ale ciresului înflorit!

Șamponul spala foarte bine, spuma este foarte placuta si face ca parul sa se simta foarte curat ceea ce pentru mine cu siguranță este cel mai important la un sampon. Gelul de dus este "plin", nu este apos si are o textura foarte frumoasa și desigur miroase foarte frumos. Scrubul de la Sakura îmi place mai mult decat scrubul Hammam din Rituals of Hammam. Bobitele din el sunt foarte fine si desigur ca cel de la Sakura miroase excelent iar pielea mea se simte cu adevarat ca o matase fina dupa ce-l folosesc. Body-creama se simte la fel de placut ca gelul de duș și este foarte ușoara de aplicat. Mirosul cremei este un pic mai diminuat decat cel al produselor de dus dar acest lucru este echivalat de faptul ca hrănește pielea și o catifelează. Crema este excelenta intra repede în piele si aceasta nu ramane grasa dupa aplicare. Imi palace foarte mult aceasta gama de la Rituals si chiar o recomand, intentionez ca in curand sa cumpar si bodymist-ul die la ei. Parfumul lor este sublim!

Am sa va mai povestesc de Rituals pentru ca tare imi mai plac produsele lor!

✿✿⊱Ella

14 comments:

  1. Uau!!! Nu știam de produsele astea!oare aici le găsesc? Vreau si eu!!!
    Foarte fain le-ai descris! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Le gasesti sigur magazinul chiar asa se numeste Rituals si din cate am vazut eu pe net sunt si în Ro si în UK!

      Delete
  2. Ioi ce faine sunt! Si in ton cu primavara. Ma bucur ca iti plac, imi cam plac si mie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi plac foarte multe produse de la Rituals! :))

      Delete
  3. Superbă sărbătoarea cireșilor înfloriți, Sakura! Fiica mea e atrasă de mireasma florilor de cireș și are atât parfum, cât și întreaga gamă de produse de îngrijire de la The Body Shop, un brand foarte bun. Îmi plac foarte mult produsele prezentate de tine, au calitate și designul e rafinat. Sigur te păstrează tânără și frumoasă! Ella, te pup, ți-am scris! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miroas foarte frumos florile de cires! Enya stie ce-i frumos! :)) La noi se zvoneste ca The Body Shop se va închide ... o sa vedem!
      Te pup si eu Mirela, si eu ti-am raspuns azi! :))

      Delete
  4. Bună draga mea!
    Sincer nu am auzit de ele,cu altă ocazie când voi merge în Mall mă uit,
    descrierea ta m-a făcut curioasă, și le voi cauta!
    O duminică pe placul inimii tale îți doresc,draga mea!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am uitat sa scriu în postare ca acestea sunt produse olandeze! Sorry! Nu le gasesti in mall dar am gasit o parfumerie on line care vinde ceva produse de la ei:
      https://www.canar.ro/
      Iti doresc o duminica placuta, pupici Elenusi!

      Delete
  5. mă bucur pentru pielea şi părul tău - cu aceste produse ce spun corpului tău poveşti frumoase despre floarea de cireş serbată atât de mult prin altă zonă a planetei...
    cu drag, îţi doresc o seară cât mai plăcută !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, este o adevarat bucurie sa folosesc aceste produse!
      Seara frumoasa Marinel si saptamana cu spor! <3

      Delete
  6. super, cu miros de floare de cires, ce poate fi mai potrivit in zile reci? vreau si eu sa simt mirosul!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vezi ca am scris într-un comentariu mai sus de unde le poti cumpara aceste produse! :))

      Delete
  7. Trebuie sa fie super faine! :) Sunt convinsa ca aproape oricine ar putea deveni fan - parfumul florilor de cires e foarte suav. :)
    Ziua minunata sa iti fie! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa este, chiar te îndragostesti de acest miros atat de frumos! :)
      pupici Diana, zi faina sa ai si tu!

      Delete