Thursday, 16 February 2017

Secrete si soare!


...  ...
Cand m-am trezit astazi de dimineata ceva nu ma lasa sa ma dau jos din pat! Poate cafeaua aburinda primita de la sotul meu sau poate cartea de pe noptiera, "Hygge, secretul stilului de viață danez", o carte foarte interesanta pe care am început-o aseara si despre care voi scrie in curand pe blog. Cineva arunca cu pietricele în geam ... Ridic jaluzelel si ma minunez! Este soarele care ma îndeamna sa ies în gradina pentru ca avem o gramada de facut! Asa ca o sa las cartea pe mai tarziu si am sa fug in gradina. Acum nu va inchipuiti ca e o caldura sufocanta afara, sunt doar 6 grade dar de la miscare ... te încalzesti nu?! Dar mai întai sa-mi termin cafeaua! Sa aveti o zi faina!
...  ...
❀Ella

18 comments:

  1. Abia aștept să vină primăvara, să am și eu ce admira în grădină! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai ste un pic si vine primavera, vestitorii îi ai si tu în gradina! :)

      Delete
  2. Secretele pot astepta, mai ales cand e vorba despre soare, miscare, gradina! :)
    Minunate dimineti mai ai! Asa sa fie mereu si mereu si mereu! :)
    Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de urare!!!! ♥♥♥
      Si tie îti doresc dimineti minunate, chiar daca nu ai gradina! :))
      pupici!

      Delete
  3. La tine e primăvara gata!! Noi zgribulim încă prin fularele mari!
    Spor la treaba! Încet si agale,nu te burzuli cu treaba asa deodată! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da este faina vremea, dimineata este mai racoare dar dupa amiaza e ok! Nu pot spune ca chiar a venit primavera ca mi-e teama ca acusi îngheata iar! :))

      Delete
  4. bună prietenă, mi-ai făcut o dimineaţă plăcută: am zâmbit şi eu şi părinţii mei (pentru că le-am citit şi lor...) pentru ceea ce am citit la tine pe blog azi ! şi la noi a venit soarele dar a uitat să dea cu pietricele în geamul nostru... cu drag, îţi doresc o zi minunată !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Marinel! :)
      Poate ca soarele nu mai avea pietricele ca pîna m-am dat eu jos din pat... :))
      Sper ca ziua ta a fost minunata! :)

      Delete
  5. Bună draga mea!
    Nu îmi rămâne decât să-ți doresc spor la grădinărit și lectură plăcută!
    O zi cât mai frumoasă să aveți!
    Pupici cu drag și îmbrățișări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Elenusi!
      Azi am taiat ceva crengi uscate si am facut un pic ordine prin ghivece! Mai astept sa se încalzeasca putin! :))
      pupici si îmbratisari!

      Delete
  6. Abia astept sa ies si eu in gradina!

    ReplyDelete
  7. Ehei, grădina noastră e încă plină de troiene... E drept că s-au mai topit un pic, dar grădina tot albă e.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foarte ciudat! Noi suntem mai în nord si este mai cald ca la voi dar si la vara o sa fie invers ... Asa e climatul aici! :))

      Delete
  8. Sper ca ai avut o zi frumoasa in gradina si pe seara ai revenit la lectura :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da Dani, a fost o zi plina azi! Ne-au dat de lucru niste crengi uscate, pentru restul mai trebuie sa asteptam ca acusi îngheata iarasi desi astia de la meteo zic ca o sa fie cald, adica 9-11 grade! :)

      Delete
  9. Si eu fug de griul cotidian printre pagini de carte :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cea mai faina relaxare, ever! :)

      Delete