Saturday, 4 February 2017

Sa radem ... pentru ca e weekend!

 Cautati motive ca sa radeti sau macar ca sa schitati un zambet? Poate ca va pot oferii eu ... 10! A nu, nu ma refer la melodia lui Florin Chilian, ci la zece glume ... 😅

10.

Cand ne-am casatorit, am stabilit impreuna sa ne gravam pe interiorul verighetelor cate un mesaj simbolic, unul celuilalt.
Trebuia sa fie o surpriza si niciunul dintre noi sa nu divulge mesajul pe care urma sa-l scriem...
El, indragostit pana peste cap a gravat frumos pe inelul sotiei: 'Pentru iubirea mea eterna...'
Ea, mai pragmatica, a scris: 'Pune-o la loc !!!'


9.
Merge Bula cu un pistol într-un club şi începe să strige :
– Cine s-a culcat cu nevastă-mea?
Nimeni nu zice nimic. Bula mai strigă o dată:
– Cine s-a culcat cu nevastă-mea?! Începe unul să râdă.
– Ce e aşa amuzant?
– Nu ai destule gloanţe…

8.
O zi la cumparaturi se incheie intotdeauna cu:
- Stii ce-am uitat sa luam...?!?!

7.
Bula se lauda lui Strul:
- Dupa ani de zile, am reusit sa gasesc punctul G al sotiei mele.
- Si unde era?
- La sora-sa !

6.
I: Cand este felicitat cineva pentru greseala lui?
R: Cand se casatoreste.

5.
Intr-o firma, 4 femei in birou: sefa (nu se specifica ce culoare de par) si 3 contabile, una bruneta, una roscata, si cealalta blonda. De la o vreme, sefa pleca totdeauna mai devreme de la serviciu, sub diverse pretexte. Intr-o zi, se gandesc fetele ca daca sefa pleaca, pleaca si ele. Zis si facut, si cum a iesit sefa pe usa, hop si ele, sa profite de 2 ore libere. Bruneta, merge direct la sala de fitness, profitand de faptul ca are timp mai mult sa fie în forma. Roscata merge la cumparaturi. Blonda, ca o sotie cuminte si iubitoare, merge acasa, sa profite de 2 ore în plus langa sotul ei iubit. Acasa, insa, dupa ce intra, aude zgomote din dormitor, si când se uita pe furis pe usa, ii vede pe barbatu-sau si pe sefa ei. Tiptil, se strecoara afara din casa fara sa zica nimic si se duce in parc, asteptand sa treaca timpul…
A doua zi, sefa iar dispare cu doua ore inainte de terminarea programului…
Celelalte vor si ele sa plece, numai blonda statea la birou.
– Haide, tu nu pleci ?
– Nu, nu plec, ca ieri era cat pe ce sa ma prinda sefa!

4.
Din categoria Bancuri deocheate

Un barbat intra intr-un local si vede deasupra barului un afis mare pe care scrie asa: "Sandwich cu branza – 0.99 centi; sandwich cu pui – 1.50 euro; sex manual – 20 euro."
Dupa ce se uita cati bani are in portmoneu, barbatul merge la una din cele trei barmanite foarte sexi.
"Da!" spune aceasta zambind provocator, "Va pot ajuta cu ceva?"
"Ma intrebam", sopteste barbatul, "tu esti cea care face sex manual?"
"Daaa", raspunde aceasta cu o voce extrem de senzuala, "intr-adevar eu sunt!"
Barbatul continua: "Bine, atunci du-te si spala-te pe maini, eu vreau un sandwich cu branza!"

Locul 3.

In timpul noptii, cand sufar de insomnie, iau laxative.
Oricum nu dorm, dar cel putin am ceva de facut!

Locul 2.

Un tip la restaurant:
-Dați-mi mâncarea cea mai bună pe care o aveți pe meniu astăzi, vă rog!
-Limbă de vită cu măsline e bine?
-Vai ce scârbos, să mănânci ceva care a fost în gură la altcineva! Mai bine dați-mi un ou fiert!


Si cel mai tare !...

LOCUL I

Cativa politicieni, cam cu chef, fac un turneu electoral prin sate.....Pe un drum de tara, masina se izbeste de un copac si accidentu-i gata. Aflat in trecere, un taran cu frica lui Dumnezeu ii aduna, ii ingroapa pe loc si isi vede mai departe de treaba. Dupa un timp, se observa lipsa politicienilor. Ancheta, reconstituire, interogatorii etc. Anchetatorul il intreaba pe taran: - Cand ai sosit la locul accidentului mai era vreunul in viata? - Unii dintre ei ziceau ca sunt, dar poti sa-i crezi pe astia?!

*♡*.¸¸.*☆Ella☆*.¸¸.*♡*

12 comments:

  1. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    Nu pot sa fac un top, însă cel cu politicienii ...e karma!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am lasat special doar "politicieni" pentru ca toti sunt o apa si-un pamat! 😅

      Delete
  2. Bună draga mea!
    Mi-ai făcut ziua frumoasă cu aceste bancuri,drăguțe!
    O zi pe placul inimii îți doresc!
    Pupici cu drag și îmbrățișări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macar sa facem haz ... de necaz! 😅

      pupici, weekend minunat!

      Delete
  3. :)))))))
    Imi plac toate, dar cel mai mult, in ordinea preferintei: cel cu politicienii si cel cu "nu ai destule gloante". :)))
    Multam fain!
    Zi frumoasa sa ai! Pupici! <3
    **
    Descoperire stiintifica: românii bolnavi se trag din români sanatosi care au fost la un control medical.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca nu este rea de loc descoperirea stiintifica ... se mai intampla si prin Olanda asa ceva ... 😅

      Weekend placut! Pupici!♡

      Delete
    2. mi-a plăcut şi asta cu românii bolnavi !!!
      o seară plăcută !

      Delete
    3. Cel mai tare banc ... 😅

      Delete
  4. Nu prea sunt eu genul care sa citeasca bancuri, dar ultimul chiar mi-a placut! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh... ne mai relaxam si noi! 😅

      Delete
  5. chiar m-am amuzat !!! bună idee - felicitări !
    îţi doresc o seară minunată !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc... Trebuie sa ne mai si distram, nu? 😅

      Delete