Tuesday, 21 February 2017

O seara la film ... "Allied"

 
Aseara am fost la film ... Asa fara sa programam ceva sau ... Si a fost tare fain, chiar daca afara ploua cu galeata ... :))) Am vazut "Allied". Mie mi-a placut foarte mult filmul.
Aliat este o poveste despre Max Vatan (Brad Pitt), un ofiter al serviciului secret care în 1942 în Africa de Nord o întalneste pe luptătoarea de rezistență franceză Marianne Beausejour (Marion Cotillard) si primesc o misiune foarte grea în teritoriul inamic.

Se reunesc la Londra dar relația lor este pus sub presiune de grelele condiții din timpul războiului.
Eu îi acord nota 8,5.

Daca aveti ocazia sa-l vedeti, eu zic ca merita!
 

ઇઉ Ell@

14 comments:

  1. Eu nu stiu filmul, poate am sa il vad si eu candva.

    ReplyDelete
  2. De-l gasesc pe net, "Aliatul" scrie pe mine! :) Nu-mi place B.P., dar o sa-l suport pentru ca-mi place tema filmului. :)
    Ziua minunata sa iti fie! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diana ai grija cu vazutul on line al filmelor! Am înteles ca au început sa dea amenzi zdravene daca te uiti la un film pe un site care este "gratis"! Doar siteurile cu plata sunt ok, de exemplu Netflix, sau stiu eu ce siteuri aveti voi acolo ...
      pupici! ♡

      Delete
  3. Interesant filmul, dar am ramas putin dezamagit la final

    http://lumeagadgeturilor.com/

    ReplyDelete
  4. L-am vazut. Intr-adevar, merita.

    ReplyDelete
  5. Pentru ca am revenit acasa ,chiar daca nu va fi acest film,ma-am decis sa merg din nou la cinema,ca altadata.Noapte buna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa sa faci Buni, meriti o relaxare uneori! :))

      Delete
  6. Am si eu filmul asta in lista cu de vazut. Sper sa imi fac timp de el, in ultima perioada e jale aici...

    ReplyDelete
  7. Deci nu e de desene animate....nu o sa il vedem curand :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vrei sa-l vezi pe B.P în locul lui Micky? 😅

      Delete