Tuesday, 28 February 2017

Mozaic februarie


Prima tentatie a fost să zic ca luna februarie a trecut prea repede, a fost prea insipida şi nu am făcut nimic, nu a fost o luna perfecta, dar ce e perfect pe lumea asta? Dar apoi mi-am amintit ca la jumatatea lunii venise primavara! Ne-a facut o vizita de cateva zile, a facut sa dispara zapada sa apara ghioceii si brandusele si apoi ... a plecat! Ne-a lasat zile gri si ploioase si vre-o doua furtuni! Dar uneori printre stropii de ploaie rasare soarele si atunci totul e uitat si viata e frumoasa! Asteptarile mele s-au prelungit si sincera sa fiu nu sunt bucuroasa deloc, dar speranta este ultima care moare! Stiti voi acea problema, presanta, stresanta a cerut amanare ptr ca ... asa e o problema stresanta! Nu?

Sper ca luna martie sa ne aduca o data cu primavara multe zile senine, multe zambete si mult spor in toate! Sa aveti o primavara minunata!!!

ઇઉ Ell@

 

6 comments:

  1. Pentru mine, luna februarie a fost... neutra. De fapt... poate ca mint. Mai mult de bune am avut parte. :)
    Oh, da! Stiu cum e cu problemele stresante! Astept si eu - pentru o prietena - un raspuns legat de niste acte. Si tot astept... din septembrie!!! E ca-n povestea cu "marti, marti..." Eu intreb si ei imi spun... "va anuntam noi". Timpul trece, leafa le merge... Toate bune si frumoase. :)

    Multumesc, Ella draga! O primavara minunata sa ai si tu! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, este grozav de stresant. Marti ... marti ... dureaza de aproape 10 luni! Am albit de tot! 😅
      Pupici si maine sa primesti o gramada de martisoare!♡

      Delete
  2. A fost o luna cu dragoste, asa-i? Restul se da uitarii! Si eu zic ca a trecut repede luna!
    O primavara implinita sa fie! 😊😊😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Desigur, muuulta dragoste! 😅😅😅
      Pentru toata lumea sa fie o primavera minunata! Asta e o dorinta! 😅

      Delete
  3. Pentru mine luna februarie a fost foarte obositoare! Sper ca martie sa fie ceva mai lejera :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca stau sa ma gandesc ... obositoare nu a fost dar cu stress! :(

      Delete