Thursday, 23 February 2017

Furtuna !!!

 
Astazi avem pe meniu trecuta o portie zdravana de furtuna! In spre orele dupa-amiezii suntem atentionati sa stam mai mult acasa daca e posibil pentru ca va fi punctul culminant al furtunii. Pana atunci ma uit la geamul din dreapta mea si vad cum plange cu lacrimi mari de ploaie.

 
Aeroportul Schiphol a anulat 90 de zboruri iar trenurile circula mai putin. Pe coasta se anunta o furtuna de grad mare, aici la mine, mai moderata ... ce noroc! :)
Daca vedeti cumva case zburand sa stiti ca sunt de aici!  😅  Voi sa aveti o zi frumoasa!

16 comments:

  1. Si aici a inceput sa se destrabaleze! Au cazut bucati de acoperisuri, caramizi, copaci, gradinile sunt ciufulite bine.
    Trece pana maine cica!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doris a voastra a încurcat planurile! 😅
      Aici este ok si da cica trece pana maine!

      Delete
  2. sper să dureze foarte puţin furtuna şi să fie mai puţin puternică !!!
    pe la noi este o vreme mult îndulcită, au crescut brusc temperaturile ! dar seara tot facem focul...
    te pup !

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost destul de tare dar la mine nu sunt pagube!
      La voi tine caldura doar 2 zile si apoi iar scad temperaturile... dar nu mai ninge!
      pup si eu!

      Delete
  3. Tu esti puternica si fara frica.Ai trimis un vantulet si pe la noi,ca azi a fost altfel.O seara buna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu sunt obisnuita, ianuarie si februarie sunt luni "furtunoase" :))
      Numai bine Buni !

      Delete
  4. Doar sa nu se lase cu stricaciuni ... Iti tin pumnii, Ella !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Dani! Mai sulfa înca vantul dar nu au fost stricaciuni aici la mine, în unele locuri au cazut pomii sau vantul a smuls acoperisuri. Au fost ani cand a fost mai rau ... :)

      Delete
  5. Si aici a fost azi un vant... cum spun traditiile, confruntarea iernii cu primavara. Asa si la voi, dar sper sa fie totul bine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E aproape gata, a trecut sa dus la danezi furtuna! :)

      Delete
  6. Da, parfumurile au darul de a ne redeştepta amintiri pe care le uitasem acolo, într-un sertăraş nedeschis de multă vreme. Îmi amintesc şi eu că în epoca apusă găsisem un parfum românesc, poate de la Miraj, ce avea mireasma narciselor şi îl credeam potrivit în acea vreme... Zi parfumată să ai! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, parca imi amintesc si eu de un asa parfum dar nu mai stiu cum se numeste... :)
      Multumesc de urare si de vizita!
      O saptamana minunata sa ai! <3

      Delete
    2. Ha, ha! S-a potrivit ca nuca în perete comentariul meu cu acest articol... :)

      Delete
    3. Cine stie ... poate te refereai la "parfumul furtunii" :)))

      Delete
  7. Mie-mi plac furtunile, dar nu-mi plac stricaciunile! Of! Ce complicat! Ma feresc sa-mi doresc vreo furtuna, dar ma bucur cand trece cate una si nu lasa in urma pagube.
    De vreo doua zile se tot agita vantul si pe aici, dar n-are tocmai forta unei furtuni.
    Inteleg ca a trecut cu bine furtuna! O fi plecat si de la danezi. ;)
    Iti doresc, cu drag, sa ai un weekend linistit. Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu m-am obisnuit ca furtunile, în fiecare an în ianuarie sau februarie avem una sau doua! Nici pagube nu au prea fost anul acesta, la noi nu sa întamplat absolut nimic!
      Weekendul e aproape pe sfarsite asa ca îti doresc o saptamana frumoasa! pupici!

      Delete