Saturday, 7 January 2017

Zapada de o zi

Azi noapte pe la ora 3:30 m-am trezit din somn... de ce? Habar nu am dar daca tot m-am trezit am zis sa ma duc sa ma uit pe geam sa vad daca a nins, asa cum anuntasera meteorologii. Si chiar ningea!!!


 
Erau vre-o -3 grade afara, deci erau toate sansele sa mai gasesc zapada cand ma voi trezi.

 
Pentru ca aici ninge destul de rar, primul lucru pe care l-am facut dimineata a fost sa ies sa fac ceva fotografii sa vi le arat. Ca de obicei bucuria zapezii va fi de scurta durata pentru ca deja temperatura incepe sa creasca si la noapte va ploua... :(( Bye, bye zapada!








 
Vecinii de vizavii au iesit cu copii si aproape ca au adunat toata zapada de pe strada ca sa faca un om! Asa se intampla cand ai copii... :))
 
💝

14 comments:

  1. Joy of your lives ;)
    Mi-a placut plimbarea cu tine prin zapada ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie mi-a placut! ☺ Sper ca meteorologii sa nu aibe dreptate si sa mai dureze cateva zile, bucuria zapezii!
      In sfarsit e iarna!

      Delete
    2. Sa vezi ce e prin Brasov! Zapada cum imi aminteam! ;) de la distanta se vede frumos :))

      Delete
    3. Acum, dupa atatia ani de "fara zapada" nici mie nu-mi mai place daca avem o perioada mai lunga zapada. Sa întamplat o singura data sa avem in Ianuarie 3 saptamani de zapada si parca "paralizase" totul pe aici! :)) Fotografiile cu zapada sunt mereu frumoase, dar doar fotografiile... :)))

      Delete
  2. bine te-am gasit! bucura-te de zapada, nici la noi nu prea este, acum, in schimb, avem din belsug!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bine ai revenit Coco! :)) Zapada la Marea Neagra ... trebuie sa fie tare frumos! Vrem fotografii... :))

      Delete
  3. Bună draga mea!
    Wow,și la tine zăpadă...așa cum spui și tu,iarna îmi place numai în poze!
    O duminică frumoasă și o săptămână ușoară îți doresc!
    Pupici cu drag și îmbrățișări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa este! :)) Deja nu mai este zapada! Mai era dimineata ceva zapada prin locurile mai retrase dar... sa topit si aia acum!

      Pupici Elenusi, duminica faina!

      Delete
  4. Nu imi inchipuiam ca in Olanda ninge atat de rar. Dar tot aveti zapada macar o data pe an :) Eu am vazut o ninsoare rara acum 22 de ani si apoi ieri, cand a nins mai serios. Azi au ramas doar urme in locurile umbrite si pana la pranz n-o sa mai fie nimic. Am apucat sa fac poze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olanda are un climat temperat-oceanic, denumit și temperat-maritim. Acest climat se datoreaza influenței Marii Nordului. Verile sunt racoroase si iernile temperate. Na ca facuram si un pic de geografie... :)))Da, si aici la fel... sa topit deja zapada! Poate data viitoare dureaza mai mult... :))

      Delete
  5. Pe la Sibiu e ca în poezia lui Coșbuc, ușor modificată:
    ”A început de trei zile să cadă câte un fulg și abia acum a stat.” :))
    Așa multă zăpadă n-am mai văzut de câțiva ani. Ce să mai zic de ger... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E tare frumoasa zapada la voi! Eu o privesc doar in fotografii... :))))
      Este tare rau ca a venit gerul mare la voi! Vad acum pe site-ul de vreme de la mine ca la Sibiu sunt -10 si la noapte -15 grade! Ai ai ai ai!!! :)
      Iti doresc multa caldura si zile fara ger! :)

      Delete
  6. Frumoase foarte fotografiile - cele "in nocturna" imi plac foarte-foarte mult. :) Cand am citit "primul lucru pe care l-am facut dimineata..." m-am gandit ca ai facut un omulet de zapada. :) Fotografiile sunt, insa, la fel de bune ca si un om de zapada facut de tine. Excelent decorul! Pasarile din stol sunt... pescarusi?! :) (sunt pescarusi in Brasov!)
    Ador zapada, iarna! :) Nu stiu daca m-as putea obisnui fara zapada. :) Luni spre marti, in zori, in Brasov temperatura a fost de -29 de grade. Zau ca nu as fi crezut. :) Adica... scartaie zapada sub talpi, pare cetos aerul dar... cred ca-s nesimtita :)) Nu-l simt atat de crunt cum pare ca se asteapta oamenii. :) Am crescut cu ger. :) Imi zicea mama ca aveam vreo doi ani cand am inceput sa-mi smulg caciulile de pe cap si sa fac "scandal" daca insista cu ele. Cu toate acestea, vreau ca iarna sa nu fie foarte geroasa si sa dureze exact de la inceputul lui decembrie si pana la sfarsitul lunii februarie.
    Pupici! <3 Si vreme faina! :)

    ReplyDelete
  7. Probabil ca pescarusii din Brasov sunt cei de talie mica... La mine sunt cat o gaina Brahma... hahahaha...
    Cand eram tanara (cat de romantic suna!) si mergeam la service la ora 5:30 stateam deja in statia de autobus iar iarna se intampla destul de des sa fie cu muuuulte grade in minus... si zapada sa scartaie sub picioare si eu sa merg pe treapta autobuzului ptr ca era foarte aglomerat... dar era o lume asa de frumoasa, ca in "Craiasa Zapezii" Imi este dor de acea lume... Acum ne speriem de 2 cm de zapada si daca ingheata paralizeaza si trenurile..:((
    pupici si "stay warm"! :)

    ReplyDelete