Monday, 2 January 2017

Thank God it is monday!

Gata, m-am hotarat! In fiecare luni va fi o rubrica,  'Thank God it is Monday' !  Chiar daca hotararea asta este luata intr-o "Blue Monday" voi incerca sa fiu pozitiva... :))

Unele din rezolutiile mele pentru 2017 ... dar stati sa ne lamurim! Nu pot traduce cuvantul "voornemen" care in engleza e tradus "intention" si in romana "intenții"... offf... ceea ce eu incerc aici sa va explic este simplu... dar asa de complicat cand nu gasesti cuvantul... Deci, nu stiu daca cuvantul 'rezolutii' se potriveste cu 'intenții', pentru ca eu as vrea sa pun pe hartie un plan de bataie pentru 2017, deci ceea ce eu as vrea sa fac! HELP!!! Spuneti-mi va rog cuvantul potrivit, sau am scris deja correct?! :))

O iau de la capat :) "Intentiile" mele pentru 2016 ar fi cam astea...

Sa-mi regasesc din nou "echilibrul" in sanatate...
Let me explain.In 2016 am sarit un prag foarte înalt pentru sanatatea mea, pentru ca am rezolvat o problema acuta. YES! Daca o problema sa rezolvat, celelalte s-au ameliorat si trebuiesc de acum în colo "întretinute" asa ca nu mai vreau liste cu diete, nu mai vreau liste cu "mancaruri sanatoase"... vreau doar sa mananc sanatos fara dulciuri si alte minuni, fara E-uri si fara mancaruri semipreparate care sunt "conservate" de atata sare! Cuvantul "sala" (de sport) mi-a iesit de mult din vocabular, dar asta nu înseamna ca nu poti face miscare si acasa! 30 de minute pe zi de mers pe jos sau cateva exercitii de yoga cred ca sunt binevenite. Nu va facet griji, indicele meu de masa corporala este de 23,3!  Jippiejajee !!!

Cutia cu "Momente de aur"
Cel putin o data pe saptamana un moment "de aur" care poate fi notat si pus in cutie ... Sunt curioasa cate vor fii la sfarsitul lui 2017?!!!

Sa dansez de fericire!
Sarbatorind mici momente de fericite. YES! Ma întreb care vor fi momentele de fericire... pentru ca unul deja mi-l imaginez si sper sa nu se lase mult asteptat!

Reorganizarea in "walk in closet"
Mereu este "rocada" hainelor de iarne cu cele de vara si invers... Nu prea reusesc sa tin ritmul si sunt ... alandala!

Sa citesc o carte
Cel putin una pe luna, mai ales ca am asa o variatie si pot citi in cel putin doua limbi... De m-ar tine si ochelarii :)) Abia astept sa se faca mai multa lumina !

Fotografii înramate...
Este plina memoria hard disk-ului extern cu fotografii ... pe care o dat si o data va trebui sa le imprim. Am un perete liber care abia asteapta sa fie "înzorzonat"!

Sa trimit o carte postala la șase oameni minunati
Cred ca cu totii am uitat sa scriem cu pixul sau stiloul... E trist dar adevarat! Fiecare trimite repede, repede un e-mail si gata! Sunt asa "triste" e-mail-urile ... Nu au personalitate!


O scrisoare adresata mie...
Cu conditia sa o deschid peste ... 10 ani! Ar fi interesant sa citesc atunci despre ce gandeam acum! Cred ca si un soi de "capsula a timpului" ar fi interesanta!


Ella in parfumuri si culori
A, nu va ganditi ca vreau o colectie de parfumuri ... mai de graba o "colectie" de stari de spirit si momente gastronomice :))

Get a tattoo
Oh, ja! Pleas... Dar ma tem de ace si de ideea ca nu se sterge! Daca ma plictisesc sau se decoloreaza?

 
O zi de voluntariat
De fiecare dată când trec cu biciclet pe langa casa de batrani din apropierea casei noastre ma gandesc ca as putea ca o după-amiază pe luna sa o pierd jucand rummikub și sa vorbim despre vremurile cand totul era bine si toti eram tineri... A face ceva pentru aproapele tau fara a fi imediat recompensat sub forma de "bani" Cam asta ar fi obiectivul!

Seri offline cu "m'n lief"
Cat mai multe seri petrecute cu sotul meu! Asa îl voi numi de acum pe sotul meu... "m'n lief" ceea ce înseamna dragostea mea! :)) Am dreptate? :))



Cuvantul anului 2017
"Transforma-ti visele în realitate" cred ca asta vreau anul acesta...este "cuvantul" ideal!


Culoarea anului
Conform Institutului Pantone "verde kale" ar fi culoarea anului 2017...


Din ceea ce citesc eu aici, este o alta culoare denumita "culoarea anului" si anume "Denim Drift"... cred ca o prefer.. :))

Voi aveti aspiratii, idealuri,  rezolutiile sau voornemen? :))

Toedeledokie! 💝

12 comments:

  1. Foarte dinamica postarea! :) suna mai bine intentie decat rezolutie. Intentia imi zice un inceput de drum, cu final neplanuit total, pe cand rezolutia suna ca un verdict care te obliga.
    M-ai facut sa ma simt vinovata pt "scrisul de mana" desi la birou sunt singura care vine mereu cu o agenda si pix ;)
    iarna asta insa greva de la posta mi-a dat planul peste cap...acu ca s-au terminat sarbatorile au iesit si ei din greva....
    So, big like for all your intentions! :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma derutat de tot cuvantul 'rezolutie' pentru ca dex-ul zice ca rezolutie este o 'Hotărâre luată în urma unor dezbateri colective' ... pe cand eu nu am dezbatut asta colectiv ... :)) Am scris despre 'scrisul de mana' ca sa ma simt eu vinovata... nu tu! :))

      Delete
  2. Votez si eu pentru " intentie ". Si iti urez sa aduci cat mai multe intentii in sfera reala. Un bun inceput !
    La multe din punctele de pe lista ne suprapunem :) Am si eu ceva de genul asta in minte, dar n-am stat sa lamuresc treaba " pe hartie ", nici macar virtual. Mi-am propus sa nu ma mai presez mereu cu " trebuie ", sa iau viata mai usor, sa ma multumesc cu mai putin si sa apreciez la justa valoare comorile vietii de zi cu zi. Sper sa reusesc :)
    Toate cele bune, draga Ella !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu nu vreau sa folosesc cuvantul 'trebuie sa', suna chiar a obligatie... Enjoy the little things in life, draga Dani! Succes!✿

      Delete
  3. Vai cât de multe ți-ai propus pentru acest an...eu nu mi-am propus nimic, cred că e grav. :D Eu nu prea mă țin de lucruri, de aceea nu prea îmi propun. Oricum faza cu acea scrisorică ce trebuie citită peste 10 ani e super tare, mă gândesc să încerc și eu. :D La mulți ani și să ai un An Nou plin de reușite!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca ai stii ca asta este primul an in care eu îmi propun sa fac ceva... :)))
      Sa ai un an plin de satisfactii si împliniri! La multi ani!

      Delete
  4. în primul rănd: ''La mulţi ani ! Multă sănătate şi doar bucurie în suflet!'' m-ai uimit prin ceea ce ai scris - suntem scoprioni dar mediul în car trăim şi-a pus o amprentă diferită la fiecare... nu am o tentaţie către tatuaje - mi-e teamă de înscrisuri pe piele... încolo multe din cele scrise de tine, îmi sună familiar, tare plăcut ! eu îţi doresc, din tot sufleţelul meu, ca să faci periodic câte un bilanţ şi să aflu, cu plăcere, că te menţii aproape de intenţiile acestui început de an !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. La Multi Ani! :)
      Asa cum am scris, îmi plac tatuajele ... dar cred ca le voi admira in continuare pe pielea altora!:)) Ok, poate din cand in cand voi face un bilant ... :))

      Delete
  5. Draga mea, frumos program de ”guvernare” ți-ai făcut! Îți urez să îl îndeplinești cu succes! ☺ Mi se potrivesc și mie unele intenții, cele legate de sănătate, fotografii, scrisoare. Aș vrea să știu la ce te-ai gândit pentru rubrica de luni.

    Să ai un an bun și frumos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru urari Zina draga! Sa se întoarca si la voi, înzecit!
      Despre ceea ce vreau sa scriu lunea... mai fac sapaturi înca ☺ Dar oricum. vreau ceva pozitiv, ceva care sa ne stimuleze pentru noua saptamana!☺

      Delete
  6. Luni... Nici iarba nu creste, nici la politie nu-i deschis. :)
    Fara sa-mi propun, nu stiu cum se face dar la fiecare inceput de an sunt plina de bune intentii! Cand da coltul ierbii, in primavara, imi trece. :) Realitatea este ca nu-mi ies planurile - mereu intervine o "prioritate", mereu se iveste o incurcatura ce-mi da peste cap si puţinele mele planuri (si intentii). :) Asa ca... merg unde ma duce valul. :) Dansez de fericire aproape in fiecare an - e o "scanteie", in suflet, care nu se stinge vreodata, cat de neagra ar fi realitatea.
    Tatuaj?!!! Nuuuu! Le admire pe trupurile tinerilor, dar mie nu-mi trebuie! Sport? Daaaa! Aruncarea cu privirea, saritura peste masa de dimineata.
    Imi place verde, deci e da. Foaaarte interesant: de la inceputul lunii am ales sa scot din dulap cateva perechi de pantaloni in... nuanta (aproape) "denim drift". I-am luat la purtat in ideea ca nu i-am mai imbracat de prea multi ani si sunt ca noi, si croiala e una "clasica". Ca sa vezi! :)
    Offline! Daaaa! Am avut chiar de curand aceasta "experienta". E... super fain!
    Carti postale trimit - n-am incetat deloc. :) Si-am reluat scrisul de mana: scriu urat, de regula, dar de cand tastez cu viteza m-am ingrozit cand am scris de mana un referat! :))) Aveam senzatia ca-mi anchilozeaza incheietura. Cateva randuri, pe o carte postala, e "floare la ureche" dar cateva pagini... Pfuuu! :))
    Organizare in dulapuri?! In cele cu haine nu-nu-nu! :)
    Pe scurt: unele dintre intentiile tale se potrivesc cu ale mele, unele dintre intentiile tale sunt un fel de obicei la mine... Dar, cum am scris: nu-mi fac planuri. :)
    Iti doresc sa reusesti tot ceea ce intentionezi sa faci (de preferinta fara a fi ceva impus). :) Pupici! <3

    ReplyDelete
  7. Ai dreptae... cu cat vrei sa te tii mai tare de "intentiile bune" cu atat te departezi mai mult... Dar tare mi-as dori ca macar o parte din ele sa le pot realiza. Ma crezi ca am început sa exersez scrisul de mana... m-am îngrozit cand a trebuit sa scriu o felicitare, vorba ta, parca îmi era anchilozata mana... Acum exersez si ajuta! Incearca un fel de jurnal scris cu mana... :)))
    pupici si tot binele din lume draga mea! ♡

    ReplyDelete