Tuesday, 3 January 2017

Ten Shades of Grey

 
Nu sunt 50 sunt numai 10 nuante de gri! Desigur ca mi-ati înteles jocul de cuvinte deci nu ma gandeam la film cand am scris postarea! :)) Va place culoarea gri?



Sincera sa fiu mie imi place, dar stau si ma intreb, ce am eu gri in casa? Cred ca in afara unor jaluzele de la geamuri ... nu am altceva nimic! Oops! :)) Una dintre cele mai populare culori de interior în acest moment este deci culoarea gri. Cu toate că această culoare se regaseste mai mult în accesorii, cum ar fi perne, covoare, vase si chiar scaune si fotolii este folosita foarte des si pe perete, oferind interiorului un aspect șic si auster! Eu am gasit si prajituri ... gri!☺


Vreau sa va arat niste interioare unde nuantele de gri predomina! Sunt curioasa la reactia voastra!
Va place, ati fi încantate sa aveti casa asa aranjata?






 
Fotografiile sunt de aici, aici, aici, aici, aici, aici, si aici.

Astept cu interes parerile voastre! Toedeledokie ☺

 



15 comments:

  1. Un perete gri si multa culoare vie in contrast, fie prin mobila, covoare alte accesorii, as incerca.. dar totul in intregime nuuu cred ;) daaaar un asternut de pat gri satinat daaaa ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asternutul satinat pentru pat este ... receee!!! Brrr!!!
      Am incercat eu, iarna prea rece si vara prea cald! ☺
      Dar un cupcake nu-ti face cu ochiul? :))

      Delete
    2. Un cupcake da :)
      Stii ce mai merge pe gri? Manichiura!

      Delete
    3. Da, am uitat de manichiura, dar nu intra in categoria 'life style'! LOL

      Delete
  2. Bună draga mea!
    Îmi place culoare gri,dar nu pe perete,ci pe tapițeria canapelei,pe covoare dar să fie un gri deschis!
    O zi minunată îți doresc,suflet drag!
    Pupici și îmbrățișări generoase!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elena draga, cred ca nici mie nu-mi plac peretii gri, devine totul chiar prea întunecat!☺
      Pupici draga mea Elenusi! <3

      Delete
  3. Îmi place griul deschis. Am tapiseria fotoliilor și canapelei din living-room cu model gri cu alb și draperiile din aceeași cameră gri-argintiu. E foarte plăcut!
    Prăjiturile gri, însă, nu mă atrag deloc! ☺

    Un an bun, cu sănătate și noroc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, sunt de accord cu tine, în tapiterie si obiecte de decorat îmi place si mie griul, chiar daca este si un pic mai închis!

      Multe realizari, buna voie si vacante frumoase îti doresc pentru 2017!

      Delete
  4. griu-ul dă o notă de eleganţă pe care puţine persoane o pot aplica atât de avansat !
    eu consider că această culoare auce în timp o seriozitate avansată, o anume ''răceală''...
    am crescut sub influenţa decorurilor plăcute mămicuţei mele... deci şi mie îmi plac culorile vii, calde... ceva amuzant !
    dar fiecare este liber să aleagă !

    ReplyDelete
  5. erată:
    ''... această culoare aduce în timp...''

    ReplyDelete
    Replies
    1. E clar ca nici mie nu-mi plac peretii gri! Cred ca albul este preferatul meu! Eu sunt oricum mai "rece", un fel de "Craiasa a zapezilor"! ☺

      Delete
  6. Nepoata mea din Germania are tot apartamentul amenajat cu gri și alb și mi s-a părut mult prea auster. Am zis că are nevoie de puțină culoare! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e? Si mie imi pare la fel... prea rigid si rece si la propriu si la figurat! Sunt pline revistele de home styling cu interioare gri si cu mobile anilor '60! No, please...:))

      Delete
  7. In functie de nuanta imi place gri - e o culoare eleganta. :) Ca decor de interior... nu m-as incumeta: prea mult m-ar deprima. Din foto mi-ar placea decorul de la nr 5 (numarand dupa foto cu prajituri). Gri imi place cel mai mult in accesorii decorative mici si medii. In vestimentatie trebuie sa-l combin cu ceva in culori foarte intense, altfel... m-ar intreba lumea daca mi-e rău. :)
    Zi faina iti doresc! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie îmi place culoarea gri, dar nu predominanta... Am si eu haine in culoarea gri, unele accesorii dar atat! Vorba ta, m-ar întreba lumea daca nu am facut icter.... Hahahah... pupici! ♡

      Delete