Sunday, 29 January 2017

Seara care aduce amintiri ....

 
Poate că te vei răzbuna, odată şi-odată,
Românie minţită, furată şi violată,
Românie de noroi, Românie de icoană,
Caz unic şi tragic de văduvă orfană.

Doar atât am putut aici închega,
O rugăciune pentru învierea ta
Şi te rog eu, cum te roagă fiecare,
Să ieşi din cumplita crucificare.

Şi, din inteligenţă şi din instinct,
Glasul tău să se audă distinct,
Ca-n faţa lumii, în faţa porţii,
Să se adune viii şi morţii!

Şi, ca o-ntoarcere la tine în destin,
Ridică-te, ţară!
Ajută-ne, Doamne!
Amin!
 
Fragment din poezia "Rugă pentru România" de Adrian Păunescu

10 comments:

  1. Paunescu este mult mai prezent prin poeziile si indemnul lui,azi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prntru ca nu sa schimbat nimic de aproape 30 de ani!

      Delete
  2. Poate la urmatoarele alegeri, referendum sau ce urmeaza, prezenta la vot nu o sa mai fie atat de neindiferenta!....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adica vrei sa-k trimiti pe Paunescu la alegeri?! 😅

      Delete
    2. Nu, ci pe cei care au acest drept. Generatia parintilor si a buniilor mei nu au avut acest drept, iar cei care il au acum nu il apreciaza.

      Delete
    3. :)

      ps. asta ca sa te enervez! hahahahahaha....

      Delete
  3. Replies
    1. poate ... Eu de fiecare data sper... dar ...

      Delete
  4. Excelent cantec! :) Tare mi-a placut Loredana.
    Cat despre Romania... Nu se va razbuna. :) Dumnezeu ne ajuta, dar nu ne baga in traista. :) Mi-ar placea sa se schimbe lucrurile si indraznesc sa spun ca incerc sa schimb ceva in bine, chiar daca la un nivel... neesential. :)
    Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca ar încera fiecare sa schimbe cate putin, ceva în bine ... pentru ca vezi tu, de la un bob de mei poti ajunge la o tara frumoasa! ♡

      pup si eu!

      Delete