Tuesday, 17 January 2017

Oops! Am pacatuit ...

Cred ca si voi aveti zile cand sunteti foarte ocupate si nu aveti timp ca sa gatiti "sanatos"! Oops! Asta mi sa întamplat mie acum o saptamana si ceva... Desi am scris ca nu am sa mai mananc produse "semipreparate", am pacatuit! :))

 
Cunoasteti acest produs de la Unox, sau trebuia sa intreb, aveti si voi acest brand?Good noodles, sunt niste paste care sunt foarte uscate, asa ca trebuiesc laste in apa fierbinte (clocotita) in jur de 5-7 minute pana se hidrateaza bine, dupa care se scurg de apa ramasa se adauga uleiul si apoi praful "magic" din pliculet.Cui îi plac supele o poate face si supa cu aceleasi ingrediente ... Adica nu mai le scurgeti de apa si adaugati uleiul si praful "magic"!
 


 
 
et voilà ...
 
 
masa e servita! ☺
Desigur ca este 100% un produs facut cu hocus-pocus în laborator, dar pe moment îti potoleste foamea! Acum trebuie sa recunoasteti ca sunt fata buna si mi-am spus pacatul! Incerc sa nu mai pacatuiesc!
㋡ Ell@
 

14 comments:

  1. Bună draga mea!
    Se găsesc și la noi astfel de produse,o singură dată am luat și eu
    de curiozitate(sunt prea multe paste)așa că stai liniștită,cu toți păcătuim!
    Îți doresc o zi frumoasă și cât mai plăcută,suflet drag!
    Pupici cu drag și îmbrățișări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pfff ... am scapat, nu sunt singura! hahahahaha... Elenusi draga sa ai o zi minunata! Mai este frig la voi?
      pupici, draga mea!

      Delete
  2. Eu păcătuiesc destul de frecvent cu niște amestecuri (orez sau paste, carne și legume) congelate de la Lidl, care trebuie doar prăjite puțin. Sunt prea bune! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai, alea de la Lidl parca sunt mai "sanatoase" decat ce am mancat eu ... ☺ astea sunt "nesanatoase" rau de tot! hahahahaha ...

      Delete
  3. Si daca nu puneai continutul pliculetului si prajeai un usturoi in ulei, plus branza rasa ? Mie imi plac si macaroanele cu iaurt :) Si branza, bineinteles :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este o idee Dani, si mie imi plac macaroanele cu braza, iaurt... dar aceste "chimicale" au un gust atat de ademenitor... hahahaha...

      Delete
  4. Cu multi ani in urma daa :)mama inca o peceste :)
    Eu tin pt situatii de urgenta, niste inele de ceapa i file de hadock in congelator.
    le arunc in congelator si in 20 minute masa e gata ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Le arunci in congelator? Wow! Si le mananci asa congelate...?!!! Hahahahahahaha...

      Delete
    2. Hahaha stii ce am vrut sa zic :)))

      Delete
    3. Nu, nu stiu ... Hahahahaha...

      Delete

  5. Eu fac mereu påcatul numit noodles, dar nici 100% påcat, asa ca tine. Eu cumpår separat pachetul de egg noodles sau din fåinå de orez si la fiert pun si zarzavaturi congelate. Apoi strecor totul, pun intr-un castron ginger råzuit, un cåtel de usturoi tocat mårunt, soya sos, ulei de måsline si sos de scoici ( oyster) si amestec bine. 😉

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, sorry ... nu am sa mai fac. ma spasesc si plang cu lacrimi de crocodil! :((
      Hahahaha... tu esti mai vrenicuta, asta e! hahahaha...

      Delete
  6. Nu am auzit pana acum despre acest produs (in general nu prea stiu ce se afla pe rafturile magazinelor - ma feresc de acest pacat). :) Oricum, pare bun la gust ce-ai pregatit tu acolo.
    Oh, da, stiu ca exista multe chimicale... pure si-s numite alimente - stiu pe cineva care de ani de zile isi face "supe" din plicuri... Am baut si eu o cana, o data... Avea gust bun, dar nu m-as incumeta la asa ceva zi de zi, cat timp am de ales. :)
    Chimicalele mele preferate: chips!!! Chips! Chips! Chips!
    Zi frumoasa iti doresc! Pupici! <3

    ReplyDelete
  7. Acum de ce ma faci sa-mi ploua în gura... Chips! Mmmmm...
    Piei Drace! :))))))))))))))

    pupici Diana! Zile cu chips... pardon, cu soare îti doresc! :))

    ReplyDelete