Thursday, 12 January 2017

Ochii caprui ...

 
Se spune ca... "Ochii caprui, fura inima oricui! ☺
Ochii sunt oglinda sufletului și cel mai bun translator pentru emoțiile și sentimentele pe care le simțim.
Căprui este cea mai frecventă culoare atunci când vine vorba de ochi. Atunci când spunem căprui, vorbim de toată gama de nuanțe de la maro deschis până la maro închis. Este o culoare asociată cu pământul, creativitatea și optimismul, atribute care se transferă și persoanelor cu astfel de ochi. Sunt independenți, politicoși și mereu dispuși să încerce lucruri noi în viață.
 

Persoanele cu ochi căprui dețin marea putere de a induce un sentiment de relaxare și încredere privitorului. Oamenii cu ochi căprui sunt , de regulă, oameni deschiși spre deosebire de cei cu ochi albaștri. Cei cu ochi căprui sunt ființe extrem de sociabile, au mereu lume multă în jur și se bucură de mulți prieteni, care sunt bucuroși să-i sprijine în tot și în toate. Arată dragoste necondiționată față de partener întotdeauna. Ceea ce este minunat! Energia, spiritul de inițiativă, sensibilitatea și curiozitatea persoanelor cu ochi căprui sunt impresionante.

 
Exista însa si dezavantaje asa ca ar trebui să fie foarte prudenți. Bunătatea, sinceritatea – sunt trăsături minunate, însă există destui oameni care ar putea profita de pe urma lor. Fiind buni cu cei din jurul nostru și având o relație bună cu aceștia, noi ne demonstrăm de fapt forța. Cei care nu reușesc acest lucru, interpretează bunătatea noastră ca fiind o slăbiciune și se grăbesc să profite de pe urma noastră.
 
 
Asa ca va avertizez! Cititi pe blogul unei persoane cu ochii caprui! :))
 
ºه✿✿ ♫° ·.

 
 

21 comments:

  1. Ahaaaaaa si noi suntem ochi caprui! Se cam potrivesc toate :))
    Faina melodie ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ADEVAR: Sunt cela mai crazy persoane si nu poti fi mai bun decat ele! ☺☺☺ LOL Nu stiai melodia?

      Delete
    2. Cele mai crazy daaa :)) si ce fain e!
      Stiam melodia cum nu! Macar atat si eu daca la carti am pecit-o :))

      Delete
    3. Mai...stii ca majoritatea ochilor albastri pe care ii stiu, sunt asa mai ...incuiati la schimbari si nou?..cum pot sa se lege una cu alta?

      Delete
    4. Credeam ca nu-I sti pe Van Morrison... :))

      Delete
    5. Ai mai, ca nu toti sunt asa! :))) Depinde de nuanta de albastru... hahahaha!!!

      Delete
    6. Ba tocmai pt ca am fost rockerita in liceu nu am citit carti de dragoste.
      pai am zis majoritatea, nu toti ;))

      Delete
    7. Exceptia, confirma regula... hahaha!!!

      Delete
  2. oare pentru ca am ochii caprui vreau sa incerc de toate? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exact! Cum stai cu regula a doua din "ADEVAR"?! Hahahaha...

      Delete
  3. Bunica mai radea de mine cand eram mica si imi spunea "ochi caprui ca de pui"... ce ma mai suparam!

    Acum mi se pare dragut, pentru ca ma gandesc la puii aia mici si pufosi si galbeni de gaina :)

    P.S. Noi astia cu ochii caprui tare faini mai suntem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buni a ta era o draguta, asa ca si tine!☺
      Pai crezi ca ea se gandea la altceva? Tot la puiutii de gaina abia iesiti din ou se gandea ptr ca aia chiar au ochii maronii.
      P.S. cred ca ai dreptate! ☺

      Delete
  4. Fura inima oricui... :) I-au furat-o si lui tata, si-am ajuns pe lume noi: amandoua cu ochi albastri (ca tata). :)
    Cunoscand-o pe mama pot afirma (cum altfel?!)ca exista adevar in cele scrise. :)
    Pupici cu drag! <3

    P.S. O sa caut pe net, sa vad ce scrie despre cei cu ochi (mai mult sau mai puţin) albastri. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si la voi în familie sa întamplat ca la noi... hahahaha!!! Eu am ochii caprui dar copii au toti ochii albastrii ... ca si soacra mea! HAhahahahaha... M'n liefje nu are o culoare stabila a ochilor, depinde de lumina, serios! Zi faina Diana! pupici!
      P.S. Daca gasesti ceva sa faci o postare, OK?

      Delete
    2. Am gasit cate ceva despre ochii albastri si am retinut un singur lucru: cei cu ochii albastri au un stramos comun: un individ cu ochi albastri (din cauza unei mutatii genetice) de acum vreo 10 mii de ani. Suntem... mutanti, cu alte cuvinte! :)))

      Si culoarea ochilor mei e, cumva, "ciudata", pentru ca mi se spune ba ca-s albastri, ba ca-s cenusii ba ca sunt... verzi! Acum cativa ani am schimbat pasaportul - in fisa am scris la "ochi" albastri; tipul de la ghiseu ma priveste si zice: "Nu aveti ochii verzi?" Nu, nu-i am! (desi sunt cativa care sustin ca-s mai mult verzi decat albastri!!! Cand ii conturez cu verde par mai mult verzi (sau cand ploua) :)) Dar sunt albastri! :)
      Culoarea parului s-a schimbat! In tinerete era galben-pai, acum e aproape saten. :)
      Nu m-am gandit sa fac o postare, dar e o idee buna!
      Multumesc! Zi faina iti doresc si eu tie! Pupici! <3

      Delete
    3. Ok, ne-am lamurit cum e cu culoarea ochilor caprui, albastrii a ochilor cu culoare "schimbatoare" ☺ LOL, dar cum ramane cu ochii verzi? Tema de cercetat! Hahahaha...

      Delete
    4. In "cercetarile" mele am citit si despre ochii verzi. :) Oamenii cu ochi verzi sunt energici, creativi etc. - multe-multe calitati, diferind (mai mult sau mai puţin) de la articol la articol, dar "constanta" este: invidia e marele lor defect (asa scrie in toate articolele peste care am dat. :)

      Delete
    5. Multumesc de informatii, zi tu daca nu a iesit un "foileton' fain chestia asta cu culoarea ochilor?! ☺

      pupici Diana!

      Delete
  5. Bună draga mea!
    Și eu am ochii căprui și multe din cele scrise de tine mi se potrivesc,îmi place melodia!
    Un sfârșit de săptămână așa cum ți-l dorești,suflet drag!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elenusi draga, welcome in the club!!! :)))
      Sa-ti fie weekendul minunat draga mea!
      pupici si îmbratisari !!!!

      Delete
  6. Eu am ochii în două nuanțe: căprui în mijloc și ceva verzui pe margini. Dar din câte am citit, se încadrează tot la căprui, nuanța ”hazel”. Eu zic că sunt nehotărâți... au vrut să fie albaștri (ca ai tatălui meu, căruia îi seamăn foarte mult) și nu au reușit și acum se joacă între două culori. :))

    ReplyDelete