Tuesday, 17 January 2017

Nina, Princesse d'un Jour

 
Care nebun poate pastra o sticla de parfum ... 5 ani? Me ... i am the fool !!!
 
L-am primit cadou la sfarsitul lui 2012, mai exact de Craciun! Cum în acel an nu a fost nici-un pic de zapada si cum mie mi sa parut ca acest parfum poti sa-l port doar cand este foarte frig,  da... I am crazy ... am uitat de el! Adica ma întalneam cu el pe etajera, ne salutam politicos, îl stergeam de praf si îi promiteam solemn ca atunci cand va fi frig îl scot în lume! Anul asta a avut noroc, pentru ca tot anul asta l-am si desigilat! :)) Este vorba de Nina Princesse d'un Jour, de la Nina Ricci. Asa ca m-am bucurat cand m-am parfumat zilele tecute, chiar daca s-a intamplat cu atata intarziere !

 
Nina Princesse d'un Jour este o "poțiune a dragostei" care aduce încântare și "fluturi în stomac" Primele note pe care le-am simtit au fost de lămâie și lime, dupa care am simtit ca ma invaluie mirosul de praline, de flori proaspete de bujori, Regina Nopții și vanilie, iar la finalul am simtit si notele de mosc, extract de cedru alb si mar.. E un parfum fructat, dulce, cu accente de praline si mosc, dar care are si o doza de prospetime care il face foarte usor. E foarte cald, e genul de parfum care te invaluie si nu ai cum sa uiti ca il porti. Nu vreau sa fac un review, ptr ca oricum este prea tarziu pentru asa ceva, ceea ce vreau eu aici sa va spun este doar concluzia trasa de mine despre Nina Princesse d'un Jour .... pentru ca te simti ca o printesa  si chiar atunci cand dai zapada! :)))
 
 
 
Mai e nevoie sa va spun ca-mi place? Nu cred. Mai e nevoie sa va spun ca am fost fool? Nici asta nu cred! :)) L-ati incercat? L-ati avut? Il mai aveti? Cum vi se pare?
 
*♡*.¸¸.*☆Ella☆*.¸¸.*♡*

15 comments:

  1. L-am avut, il iubesc, dar nu-l mai gasesc aici! Sa te rasfeti mai departe! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc... Sincera sa fiu nu stiu daca mai este în magazine.

      Delete
  2. Ce frumoasa intrare/prezentare in societate i-ai organizat! :)
    Nu l-am avut, dar daca scrie "mosc, regina noptii"... n-ar putea sa imi displaca. :) Sa-l folosesti cu placere!
    Zi faina iti doresc! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dupa atata asteptare... :))
      Este foarte placut mirosul. Parca te încalzeste si îti adduce aminte de o sara de vara!
      pupici Diana! <3

      Delete
  3. Adica a stat in raft cinci ani ? Wow !
    Sa il folosesti sanatoasa !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da Dani, a stat cinci ani pe raft!:))
      Este un parfum cu multa "stare emotionala"! :)
      Multumesc frumos!

      Delete
  4. Bună draga mea!
    Wow,ce frumoasă prezentare i-ai făcut,nu l-am avut,să-l folosești cu drag și plăcere până se termină!
    O după amiază frumoasă îți doresc!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Elenusi!
      pupici si merci de vizita! :)

      Delete
  5. Inseamna ca nu ai fost nevoita sa-l consumi din lipsa.Trebuie sa-ti marturisesc ,eu nu ma pot lauda cu parfumuri scumpe si multe.Maxim doua, trei.Esti o rasfatata!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Recunosc ... sunt o rasfatata! :))

      Delete
  6. Ce ma bucur ca ne-am descoperit!

    Avem atatea in comun: de la carti, la parfumuri.

    Mai e nevoie sa spun ca asta este parfumul meu preferat?!

    Cred ca nu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi pare bine de cunostinta! :))
      Parfumul meu preferat este ... Iti spun într-o postare viitoare! ☺

      Delete
  7. Dragå Ella, nu esti singura cu un parfum de 5 ani 😉 Al meu Samsara ( de la Guerlain) are mai mult de 5 ani si stå in frigider pt. a-si mentine prospetimea, pt. cå l -am deschis de multi ani, dar fiind un parfum ... greu ( lemn de santal si jasmin) nu-l folosesc decat iarna la ocazii ( la operå, teatru... spatii mari, aerisite) Am avut si Nina,acum 10 ani pe cand era nou pe rafturi si mi-a plåcut mult pt. cå are un miros puternic de flori de mår. Se potriveste cu femeia chic care mi-o inchipui de cate ori intru pe pag. ta ☺️

    ReplyDelete
    Replies
    1. YES... I am not the only one! :)))
      De acel Nina de acum 10 ani de care spui tu am fost chiar îndragostita... :))
      Merci de compliment! Daca nu esti 'chic' eu zic ca nu esti femeie...☺

      Delete
  8. vad ca nu am trecut pe la tine cand ai publicat articolul, inseamna ca l-am vazut in alta parte :)
    sticluta imi place grozav de mult!
    din descriere, parfumul pare incantator dar nici nu cred ca ar putea fi altfel fiind de la Nina Ricci! :)

    ReplyDelete