Wednesday, 25 January 2017

Lalele, lalele... upgrade

Asa cum am scris in postarea de aici, duminica pe 21 ianuarie a fost Ziua Nationala a Lalelelor. In acea zi nu am putut ajunge in Amsterdam, dar am spicuit prin ziare ce si cum si am gasit niste fotografii care cred eu va vor face placere sa le vedeti! :))
Ceea ce vreau sa va mai spun este faptul ca productia de lalele a crescut anul acesta la 2 miliarde de bucati, comparative cu acum zece ani cand productia era de aproximativ un milliard.  Rusii sunt cei mai mari importatori, iar englezii, deoarce poundul a scazut în valoare, au vazut anul acesta, pretul laleleleor crescand vertiginous ... Sorry UK! :)




 
 





 
 
ઇઉ Ell@
 

28 comments:

  1. Tu ai lalele in gradina ? In vaza imi inchipui ca ai din belsug :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am cateva fire, sincera sa fiu, dar mereu uit unde sunt si in fiecare primavera e surpriza! :)) Acum astept ghioceii! :))

      Delete
  2. Ce splendoare! Îmi închipui și cum miroase pe acolo.☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am mai scris eu printr-un comentariu ... un ziar romanesc scria ca "lalelele olandeze raspandesc un parfum de arta si liberatate" Asa o fi! ☺

      Delete
  3. Asa deeeci? Poate prin mai asa ne reglam si noi, ca Acu e scump tare domle! Dar si ele frumoase:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi pare rau... Eu de la Lidl le cumpar cu 1,99/buchet, adica 10 buc. La voi nu sunt?

      Delete
    2. Glumesti?? 5lire un buchet cu 5 fire!

      Delete
    3. Nu, nu glumesc! Daca te duci aici mergi pe oferta de saptamana asta si vezi lalelele! :))

      Delete
  4. Bună draga mea!
    Wow ce fotografii frumoase,aici avem zăpadă și frig!
    Îți doresc o seară cât mai frumoasă!
    Pupici cu drag,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. In acea sambata a fost frig si aici, acum mai avem doua zile de ger si dupa aceea se încalzeste vremea!

      pupici Elenusi, seara frumoasa!

      Delete
  5. Doamne, Dumnezeule!!! Am vazut Raiul. Si din cate se pare, e pe Pamant!

    Trimiteti si aici cateva lalele, sa se bucure si sufletul meu de culoare, frumusete, parfum si speranta reinceputului.

    Cat ma bucur ca am vazut imaginile astea superbe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi pare rau ca nu am sa trimit, dar probabil vor ajunge si la voi! :))
      Ma bucur ca ti-au placut fotografiile!

      Delete
  6. Foarte frumoase ! Cu această ocazie mi-am adus aminte de cântecul

    Lalele,lalele,
    Frumoasele mele lalele
    Cât îndragesc aceste flori
    Ce înfloresc în mii de culori....Interpretat de Luigi Ionescu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, în postarea din 15 ianuarie am pus melodia pe blog! :))

      Seara frumoasa!

      Delete
  7. Moaaaama! :) Ce culori, ce splendori! Ce atmosfera! Daca si profanii sunt extaziati ce sa mai zic de pictori si de fotografi?! :)
    Multam pentru imagini! :)
    Zi minunata iti doresc! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu abia astept sa înfloreasca campiile unde sunt plantate llalelele, astea sunt din sere... Atunci sa vezi "mazgaleala" astronomicca ... hahahahaha...

      pupici, sa ai o zi plina de împliniri! ♡

      Delete
  8. Eu abia aștept să înflorească ale mele în grădină... împreună cu narcisele. :)
    Mai e un pic până în aprilie. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da... în cateva ore este ... aprilie! :)))
      Oricum la mine sa topit aproape zapada, înca doua zile cu ger si se va încalzi vremea! Deci, aprilie e aproape! :))

      Delete
  9. imi plac grozav de mult lalele albe, mi se pare maiestuase si cu adevarat minunate :)
    ce bucurie ca tu ai gradina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stii nu, ca exista vaze special pentru lalele? Sunt din sticla transparenta si foarte inalte. Lalelele mai cresc chiar si cand sunt taiate, de aceea se lasa atunci cand nu au suport! :))

      Delete
  10. am văzut la TVR abundenţa de lalele de prin oraşele voastre şi m-am gândit la postarea ta despre Ziua Naţională a Lalelelor!
    câtă frumuseţe !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta este doar începutul... sa vezi cand va înflori campul cu ele...

      Delete
  11. Sunt supberbe! Lalelele sunt motivul principal pentru care aş vrea să vizitez Olanda, în perioada când sunt cele mai multe, în toată splendoarea lor. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai cred ca nu mai este mult ...
      Aprilie si mai sunt aproape! :))

      Delete
  12. tare mi-ar placea sa le vad!...le visez de cand am citit Laleaua Neagra!

    ReplyDelete
    Replies
    1. In "Nord-Holland" este paradisul lor... :)

      Delete