Sunday, 8 January 2017

Gourmet de la Palmolive

Cui nu-i place vanilia sau ciocolata? Cred ca sunt putine persoane pe lumea astea care sa spuna "Mie, nu!" Si totusi ... :)) Nu sunt fan ciocolata, nici cand vine vorba de mancare, iar vanilia nu o ocolesc dar nici despre ea nu pot spune ca sunt fan! Da stiu, sunt o fiinta imosibila! :))


Dar acum nu vreau sa va spun nimic despre arta gastronomica ci despre Vanilla Pleasure si Chocolate Passion. Sunt relativ noile produse (mai 2016), de la Palmolive Gourmet, body butter wash. Vanilla Pleasure si Chocolate Passion au ajuns direct in baia mea mai mult din curiozitate si le-am folosit aproape zilnic ca sa ma conving de ele.  Nu stiu sa va zic, care imi place mai mult sau daca nu îmi plac deloc! Sunt aromate, foarte cremoase si e o placere sa le folosesti, dar pana la miros!  Dupa ce te speli ai impresia ca tocmai ai iesit din bucatarie, unde ai preparat o prajitura cu vanilie sau ciocolata! :) Desigur ca nu degeaba le zice gama Gourmet!  Sunt produse bune, curata foarte bine pielea, fac spuma si lasa pielea hidratata (unele mai mult altele mai putin) dar pana la miros! Si stiti care e culmea, mirosul persista ceva vreme pe piele. Cel cu ciocolata mi s-a parut ca se simte mai mult pe piele. Nu o luati ca o critica, ele miros foarte frumos pentru gama "Gourmet"... este o chestie personala atunci cand spun ca mie nu-mi place mirosul! Nu va mai spu ce contin, care si unde... am facut, sau mai bine zis am încercat sa fac o fotografie cu ingredientele fiecarui gel.



 

Sper ca dezlegati puzzelul singure! :))  In gama Gourmet de la Palmolive mai sunt inca doua arome in afara de cele de care v-am povestit mai sus: Strawberry Touch si Peach Delight. Nu le-am folosit inca, dar sincera sa fiu nu cred ca le voi cumpara. Nu ma intelegeti gresit cei de la Palmolive au facut o treaba super buna cu gama asta, dar la mine este chestie de ... miros!  Le-ati incercat? Aveti deja un preferat dintre ele?

16 comments:

  1. Nu le-am vazut inca, insa cred ca as alege din cele fructate, peach cel mai sigur. Poate le gasesc si la varianta voiaj, ca sa nu ma chinui mult in caz ca nu-mi place ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu le-am vazut la format mic... dar cine stie...

      Delete
  2. Ma crezi, ca initial am crezut ca sunt pentru bucatarie ? :)
    Eu nu am folosit niciodata Palmolive in baie si nici nu ma atrage. Am fixurile mele legate de arome, prefer citricele, iasomia si alte parfumuri racoroase. O singura data am avut un sapun cu ciocolata si imi venea sa imi infig dintii in el :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu îti recomand sa le bei! Stii desenele lui Disney, 'Alba ca zapada' si îl sti si pe 'Mutulica' atunci cand sughita facea baloane. Asa ai sa patesti si tu! LOL ☺

      Delete
  3. Nici eu nu folosesc Palmolive,dar voi inceca,daca imi vor iesi in cale.Am insa unul de la Yves Rocher,cu miros de cafea.O miros numai,ca nu mai am voie demult s-o beau.Noapte buna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am auzic ca samponul cu cafea, este bun pentru par1 L-ai incercat?

      Delete
  4. Nu le-am încercat, eu sunt cam conservatoare. Dacă îmi place ceva, rămân fixată, schimb cu mare greutate. Favoritele mele sunt produsele cu miros de nucă de cocos de la Yves Rocher. Am luat de la ei odată și un lapte de corp cu miros de ciocolată, dar, vorba lui Dani, îmi venea să-l beau, nu să-l dau pe mine! :))
    Săptămână excelentă, Ella! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu cam raman la ceea ce imi place! :) Fara Dove ... nu e viata frumoasa! :))
      Nu îti recomand sa-l bei...hahahaha!!!
      Si saptamana ta sa fie cu spor draga Zina! ✿⊱╮

      Delete
  5. Nu folosesc Palmolive, insa l-am mirosit pe cel cu cioco intr-un supermarket si mi-a placut foarte mult. Ba chiar am stat in cumpana: sa il iau, sa nu il iau... Am renuntat insa si mi-am zis sa raman fidela prroduselor mele de pana acum :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa am zis si eu ca miroase frumos, dar eu îl consider prea ... "culinar"!!! :)))
      Desigr ca prima dragoste nu se uita niciodata, asa si cu produsele cosmetic! ☺

      Delete
  6. L-am încercat pe cel cu ciocolată, dar nu mi-a prea plăcut: o consistență cam ciudată și un miros artificial ca al budincii din plicuri. :)) Încă mai sunt în căutarea unui produs cu miros autentic de ciocolată.

    ReplyDelete
    Replies
    1. NIci eu nu le mai cumpar... de fapt si acum mai am din ele! :)) Nu stiu daca ai sanse sa gasesti un produs cosmetic cu "miros authentic de ciocolata"! Cred ca s-au gandit mult producatorii si au facut doar unul cu miros "artificial"... de frica ca va fi consumat la micul dejun! LOL ☺☺☺

      Delete
  7. Bună draga mea!
    Am încercat și eu Vanilla Pleasure și îmi place,rămân uimită că
    abalajele sunt identice!
    O zi minunată îți doresc,suflet drag!
    Pupici și îmbrățișări!

    P.S.Îmi pare rău că nu apari în lista mea de lecturi și trebuie
    să te caut în comentariile anterioare,pe care mi le trimiți!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai sunt identice ptr ca sunt de la acelasi brand! :))
      Nu stiu de ce nu apar in lista! Eu mai am cateva bloguri pe care nu m-am hotarat înca sa le bag in lista de lecture, asa ca am salvat link-urile intr-o directoare de pe desktop!
      pupici Elenusi!

      Delete
  8. Imi place vanilia si imi place ciocolata! Dar! Nu-mi place sa miros a vanilie si nici a ciocolata! :)) Evit produsele cu puternic si persistent parfum de... alimente sau fructe! :)
    Eu nu pot folosi sampon de la Palmolive... N-am idee de ce, dar imi incurca parul excesiv! Câlţi, nu altceva (parul e luuung, asa ca mi-am permis sa tai din el) :)) Prima data am zis ca n-am sters parul cum ar fi trebuit. A doua oara, insa, la fel s-a intamplat - si-am mai taiat o suvita. :) A treia oara nu mai incerc, desi primele doua păţanii au avut loc undeva prin anii 1990. :)
    Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu cumpar des Palmolive (acest brand imi aminteste ceva, poate de aceea îl încerc uneori!☺)Dar asa cum spui, nu îmi plac mirosurile 'gastronomice' în sampoane si alte alea!
      Eu prefer Dove iar mai nou l-au scos pe cel cu ulei de argan... Este divin! :)) Zile senine! ♡

      Delete