Tuesday, 31 January 2017

Goodbye January - Mozaic


Luna ianuarie simt că a trecut prea repede, desi mă asteptam sa treacă tare greu, pentru că zilele sun scurte si este lumină putină, dar consider că a fost o lună linistită. A fost o lună plină cu de toate, cu zapada si frig, dar acum la sfarsit cu caldură de zici ca vine primăvara...

Speram ca şi soluţionarea unei probleme mari, presante, stresante să vină tot în această lună, dar se pare că va trebui să mai aştept. Februarie .... here i am!!! Am început anul foarte optimistă şi sper... cred... visez ...simt că va fi un an mai bun pentru mine, pentru noi!

Mie îmi plac mozaicurile aşa că anul acesta sper să reuşesc să fac un astfel de mozaic şi totodată un bilanţ al fiecărei luni.

ઇઉ Ell@

17 comments:

  1. Replies
    1. Sper ca te referi ca ultima zi din ianuarie .... :)))

      Delete
  2. Eu ma bucur că a trecut...aștept primăvara. Te-am nominalizat la o leapșă, dacă vrei să o completezi o găsești aici. http://lavii-osperanta.blogspot.ro/2017/01/book-tag-leapsa.html

    ReplyDelete
  3. Faina ideea acestui mozaic. :)
    Si pentru mine pare ca a zburat luna ianuarie! Asa cevaaa! :) Daca zboara timpul cu asa viteza inseamna ca imbatranim mai repede?! :)
    Iti doresc sa solutionezi problema cat mai curand. Si totul sa fie asa cum vrei, asa cum e cel mai bine! :)
    Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca îmbatranim, asa cum trece timpul ... adica repede! Asa cevaaa!!! :))
      Multumesc pentru urare, asa sa fie!
      pup si eu o Diana blonda, pe care eu o credeam bruneta, carliontata si cu ochii negrii! :)))))

      Delete
  4. Replies
    1. Mai sunt 4 ore si jumatate ... :))))))

      Delete
  5. Hai ca a trecut cu bine si frumos :) vine luna iubirii ;) acu sa te tii! ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. O sa ploua cu inimioare ... ♥♡♥♡♥ :))

      Delete
    2. Doar inimioare, fara ploi :)))

      Delete
    3. Si trandafiri rosii... :))

      Delete
  6. Super colaj!Si mie îmi plac colajele.
    Hm,credeam ca numai eu am sentimentul asta,ca luna asta a cam fugit...
    Iti doresc ca februarie sa-ti aducă ceea ce aștepți.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc pentru urare!<3
      Sper sa fie o luna frumoasa pentru toata lumea!

      Delete
    2. Doamne ajuta!Si eu sper...

      Delete
  7. Replies
    1. Daca si la tine a trecut asa repede ... atunci si tu îmbatranesti asa repede ca si noi... :)))
      Asa ceva... :))))

      Delete