Tuesday, 10 January 2017

Filmele anului 2016

Toata lumea vorbeste despre filmele lui 2016! Care sunt cele mai bune? Aveti un top personal? Nu am un top si nici nu spun ca sunt cele mai bune, spun doar ca astea mi-au placut mie... :))

A da ... nu sunt nici în ordine pentru ca nu mai stiu cand le-am vazut, cu exceptia ultimului film care l-am vazut acum în vacanta de iarna.
 

 
 
În viitorul apropiat, criminalitatea este patrulată de o forță de poliție mecanizată. Atunci când un droid de poliție, Chappie, este furat și reprogramat, el devine primul robot cu capacitatea de a gândi singur.
 
 
 
Povestea lui Chesley Sullenberger, un pilot american care a devenit un erou după ce a aterizat cu avionul avariat pe râul Hudson în scopul de a salva pasagerii și a echipajul avionului. Foarte frumos filmul, concluzia este ca si "eroi" pot fi învinuiti...

 
 
Cred ca nu as fi "eu" daca nu v-as scrie despre acest film ... Poveste de dragoste cu sfarsit trist, ca asa e viata... :(

 
 
Judah Ben-Hur, un prinț acuzat pe nedrept de trădare de către fratele său adoptiv care era ofițer în armata romană, se întoarce în patria lui după cinci ani petrecuti pe mare să caute răzbunare, dar găsește răscumpărare.
 
The BFG (the Big Friendly Giant)

 
O fată cu numele de Sophie întâlnește pe Big Friendly Giant care în ciuda aspectului impunator, se dovedește a fi un uriaș bun la suflet, fiind considerat un proscris de ceilalți uriasi, deoarece, spre deosebire de ei, el refuză să mănânce copii.
Toate bune si frumoase pana in spre sfarsitul filmului care ma dezamagit!

 
 
După două decenii de la prima invazie și prima Zi a Independenței, pământul se confruntă cu o nouă amenințare extra-solare. Tot primul mi-a placut mai mult....

 
Asa cum am scris la început, acesta este ultimul film care l-am vazut. Este un SF, poate ca o sa strambati din nas, dar sa stiti ca este un film tare fain, mie mi-a placut mult! O navă spațială transporta mii de oameni la bord, călătorind spre o planetă îndepărtată pentru a o coloniza. O defecțiune la camerele de hibernare trezeste un pasager cu 90 de ani mai devreme decat data stabilita.
Care l-ati vazut dintre ele, care este preferatul?!

Ps. Daca apasati pe titlul filmului puteti vedea trailerul official. Nu am mai pus si filmuletel ptr ca se îngreuna foarte mult pagina! :)
 

 

9 comments:

  1. Uuuu deci filme pt copii, se pun? :))))
    passengers ma atrage tare!se termina cu bine?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Passengers mi-a placut tare mult... daca se termina cu bine? Acum depinde cum ai sa vezi tu in film acel "bine" ptr ca eu nu-ti spun! na na na na na :))))
      Este acum la cinema acest film...

      Delete
  2. Doar "Me before you" si "Ben-Hur". Asta al doilea e mai prost decat filmul cel vechi cu Charlton Heston. Dar l-am vazut fiindca a fost filmat la Matera si am fost curioasa sa vad locatia.
    Recomand "Captain Fantastic" cu Viggo Mortensen si apoi "The Light Between Oceans" cu Michael Fassbender. La ultimul mi-au dat lacrimile ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa este, cel vechi a fost mai frumos!
      Multumesc pentru recomandare Dani, am sa vad unde le gasesc ca sa le vad. Deci trebuie sa ma echipez cu servetele de hartie cand ma voi uita la "The Light Between Oceans"... :)

      Delete
  3. Foarte-foarte multumesc pentru lista. :) Bantuiam aiurea pe net cautand ceva filme de vazut. :)
    Independence Day - Resurgence cred ca-l voi urmari chiar si numai pentru actorul Jeff Goldblum. ;)
    Zi faina iti doresc! Pupici! <3

    (Nu am stins lumina. :) Am fost... iesita din "aria de acoperire") :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu care ziceam ca te invit la o cafea în ... Europa! :))
      Mai am filme... chiar unele am uitat de ele, dar mai sunt!
      "Musca" de Jeff Goldblum sa prostit la batranete...:))
      Mie îmi place Tom Cruise si regretatul Patrick Swayze!
      pupici! <3

      Delete
  4. Am văzut și mi-a lăsat o impresie puternică ”Me before You”. Vreo două-trei zile nu mi-am putut lua gândul de la întâmplările din acest film...

    Zi frumoasă, Ella! ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa am patit eu cu "The Notebook"! L-ai vazut? Alzheimer sta ascuns la fiecare cotitura... brrr!!!

      Sper ca sa mai înmuita gerul la voi! Sa ai o zi cu soare draga Zina! <3

      Delete
  5. Me before you, atat am vazut dar promit sa recuperez!

    ReplyDelete