Saturday, 21 January 2017

A Street Cat Named Bob

 
Dupa o copilarie dificila, James Bowen încearca sa lase în urma viata de vagabont și se lupta din rasputeri ca să scape de dependenta de heroina. Atunci cand găsește un motan roscovan rănit în holul apartamentului său, viața i se schimba total. Nu poate gasi stapanul pisicului si decide să aibă grijă de animal până se însanatoseste. Pisicul primeste numele de Bob.

 
Atunci când Bob poate sta din nou singur pe picioarele lui, el rămâne loial lui James și nu mai pleaca de la el sub nicio forma. Bob îl însoțește pe James peste tot, si atunci când câta pe strazi ca sa câstige bani si atunci când vinde ziarul specific al oamenilor strazii și prin clipurile video postate de oameni peYoutube cei doi devin celebri. Aici aveti documentarul cartii si al filmului cu adevarati eroi! :)

 
Datorita lui Bob, Bowen reuseste sa scape de dependenta de heroina si sa-si refaca viata. James Bowen en Garry Jenkins scriu in 2012 cartea intitulata 'A Street Cat Named Bob' care are un mare succes, ea fiind vanduta în mai mult de un milion de exemplare și fiind tradusă în mai mult de 25 de limbi.  Povestea lui Bob a fost facuta si film, iar premiera a fost anul trecut în Londra unde a participat si Ducesa de Cambridge.

 
Eu am vazut filmul saptamana aceasta. Filmul începe prin a "vedea" lumea "prin ochii lui" Bob. Ai impresia ca vezi camera lui James, ceea ce face cand cauta mancare si chiar cand fuge dupa un soricel.:)) Modul în care Bob sta pe strada cu James, felul lui de al "veghea" pe James atunci cand acesta este încercat la greu de procesul de dezintoxicare, faptul ca nu îl paraseste si fac uneori foamea împreuna, te pune pe ganduri. Un "bot" de carne de 6-7 kg poate avea mai mult suflet decat "prietenul" tau biped!



Pentru a putea fi filmata aceasta carte l-au lasat pe adevaratul Bob sa fie "artistul principal" dar el a primit ajutor de la înca sase pisici roscovane si nu se observa diferenta în film, pisicile fiind foarte bine alese si dresate.
Acest film are un foarte mare "Ahhh ce drăguț" conținut, în ciuda subiectului destul de greu .Au reusit sa combine foarte bine drăgălașenia lui Bob cu povestea unui consumator de droguri, dar si faptul ca de dragul unui pisic un om poate primi un impuls pozitiv si se poate lupta ca viata lui sa devina "curata". Este un must-see pentru toti iubitorii de pisici și pentru toti oameni care iubesc un film cu o poveste frumoasă (și adevărata). Va recomand cu caldura sa vedeti acest film, de la mine primeste nota 10! Cum altfel.... cand si eu am "bobul" meu, Mishu!
 
 
🙀🙀🙀

 
 
 

18 comments:

  1. Deci OMG TB SA IL VAD!! Multumi pt prezentare!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este un film tare fain, pna si documentarul mi-a placut! :))
      Happy BD too you!♥

      Delete
  2. Bună draga mea!
    Interesantă povestioara,sper să văd filmul,mi-ar plăcea să găsesc cartea..
    sper să fie tradusă și în română,mulțumesc mult...în copilărie am avut
    un pisoi așa frumos,roșcat!
    O duminică plăcută și o săptămână ușoară și plină de frumos îți doresc!
    Mii de pupicei,îmbrățișări și mulțumiri pentru tot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elena, vezi comentariul Dianei!
      pupici draga mea!<3

      Delete
  3. Suuuper! :)
    Si noi avem un Mishu sau un Bob! :) L-am numit Pufitica, dar ii spunem Pufi. Relaxat total Mishu al vostru. :)
    Inainte de a scrie comentariul am cautat pe net, dupa carte si film - cartea e tradusa, din fericire, si in româna si e publicata de mai multe edituri; am gasit si filmul, online, asa ca am ce vedea in aceasta seara. :) Multumesc!
    Numai cine n-a avut in viata lui un animalut nu stie ce inseamna un astfel de suflet. :) Chiar daca... nu toti pisoi sunt ca Bob. :)
    Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din fericire pentru mine Mishu este exact ca si Bob, atat doar ca eu nu îl iau la cumparaturi cu mine :)))
      Este un motan foarte intelligent si sunt asa de fericita sa pot spune ca este al meu. Pacat doar ca îmbatraneste, la toamna va împlini 13 ani.

      vizionare placuta! pupici!

      Delete
    2. Am vazut filmul! E mortal! :) Desi stiam una-alta tot am avut emotii din cand in cand - am dat si apa la soricei. :)) Si-am zambit atat de larg incat s-a simtit pana in suflet. :)

      Multi ani inainte! <3
      Pufi al nostru implineste anul acesta 15 ani si sper sa traiasca mult-mult! Si el e inteligent, chiar foarte inteligent si tare e vorbaret - o clipa nu-i tace gurita; orice ii zici iti raspunde cu vreun ton de "miau". Vazand filmul - si poza cu Mishu de la "Citate favorite" (4) - mi-am dat seama ca Pufi nu seamana cu ei asa de bine: are mai mult alb. Dar tot e istet. :)

      Saptamana super sa iti fie! Pupici!

      Delete
    3. Stii ca sa inventat un system de clonare, deocamdata pentru caini, în Coreea de Sud! Au clonat un caine olandez... Nu stiu ce sa spun, este un subiect atat de dificil si care ... doare! Dar stiai?
      Ma bucur ca ti-a placut filmul, treci prin toate starile cad îl vezi... :)) Am mai scris eu pe aici, animalutele sunt ca un drog, cu greu te poti lasa de ele... :))

      pupici Diana!

      Delete
    4. Acum aflu despre clonarea unui caine! Stiam de oaie, de o raţă (sau gâscă?!) dar nu de căţel. Totusi... Pe langa faptul ca nu as avea suficienti bani pentru o clona cred ca Pufi, de exemplu, n-ar fi Pufi... Cred ca as prefera un alt animalut. :)
      Oh, da! Te cred ca sunt ca un drog - cel puţin pentru noi! :)) De cand eram mici-mici am avut animalute... Cand le-am pierdut (prin moarte) aveam senzatia ca e casa goala... Mai tarziu, ne tot ziceam (si noi) ca nu mai luam altul (sa nu mai trecem prin durerea pierderii) si mereu luam! :)

      Pupici! <3

      Delete
    5. Asa am zis si noi ... poate au clonat partea "exterioara" dar... sufletul? Nu cred... Cum ar fi sa-l clonez pe Mishu si sa-mi dau seama mai tarziu ca are "alt suflet" în el... Ar fi dureros! Mai bine alt animalut, asa am zis si eu! Iar apoi costurile ptr clonare sunt ... o suta de mii de euro! Cate animale ai face fericite de banii astia?

      pupici!

      Delete
  4. O postare pe sufletul meu! Ma bucur ca o vad pe acest blog- imi umple inima de fericire.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca ti-a placut postarea mea! <3

      Delete
  5. cred ca tare mi-ar placea Bob acesta!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cui nu? Desi eu am Bob-ul meu... Nici Bijou nue de lepadat!:)

      Delete
  6. Trebuie să văd și eu filmul, neaparat! Mulțumesc pentru recomandare! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu placer! Nu-l rata ca e pacat! :))

      Delete