Wednesday, 21 December 2016

Scrisoare catre Mos Craciun

 

Dragul meu Mos Craciun!
 
 Mi-e drag ca esti pe drum – mai sunt cateva zile si esti aici! Se aude deja "ho-ho-ho" pe sub nori, se vad urme de sanie pe cer, se aude clinchetul clopoteilor, se-aude fosnetul pachetelor cu funde colorate…
A mai trecut un an si poate crezi ca, desi sunt si eu acum bunica nu mai cred in tine. Iti spun numai sa nu cumva sa pui la indoiala trecerea ta si-n acest an pe la mine! Sa nu crezi ca sunt "prea mare"...




 Dar stai, ca mai vreau sa-ti spun ceva: atata vreme cat voi avea cu cine sa impart prajituri, dulciuri, zambete, imbratisari si emotiile sarbatorilor sa stii ca voi crede in tine! Pentru ca aceste zambete, imbratisari si daruri (modeste in vremurile astea) impartite cu cei dragi mie in Seara de Ajun... sunt de fapt tot ce mi-am dorit vreodata, de la tine...
Nu iti cer nimic prin scrisoarea pe care ti-o scriu  In afara poate de multumiri Mosule... vreau sa vad zambete pe fetele celor dragi pentru ca asa stiu ca tu existi! Sarbatori de iarna, care au fost si s-au dus una dupa cealalta, se ingramadesc in sufletul si in mintea mea in fiecare an. Amintiri dragi pe care numai magia Craciunului le poate crea, sunt nepretuite, adevarate comori ale sufletului! Pentru mine personal nu-mi doresc foarte multe... iar ce vreau eu, nu se poate. Poate ca as fi vrut sa apreciez mai mult niste lucruri, locuri, persoane, sentimente pe care acum nu le mai pot trai.
As vrea sa fiu din nou copil! Vreau sa am grijile unui copil, nu cele ale unui adult. Vreau sa ma bucur de viata precum un copil, nu ca un adult... Vreau sa visez ca un copil, nu ca un adult.
Vreau sa-ti scriu scrisoare de copil, nu de adult...

Te astept, Mosule! 






10 comments:

  1. Bună scumpa mea!
    Ce frumos i-ai scris Moșului...și eu vreau să fiu
    copil, să nu am nici o grijă!
    Îți mulțumesc din suflet pentru gandurile și urările frumoase,ești în gândurile mele și în sufletul meu,draga mea!
    O zi minunată ca sufletul tău îți doresc,draga mea!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga mea Elenusi! Iti multumesc pentru gandurile tale frumoase si pentru randurile tale de apreciere pe care le scrii la postarile mele!
      Iti doresc tot binele din lume, multa sanatae si fericire!
      pupici si o zi exelenta! <3

      Delete
  2. Permite-mi, te rog, sa subscriu. :)
    Ce sa facem c-o masina de mare viteza cand nu avem sanatate sau cand cei dragi nu mai pot fi langa noi nici chiar de Craciun?!
    Zambete imi doresc si eu, pe chipul celor dragi! :)
    Iti doresc, cu drag, ca Mosul sa-ti ofere tot ceea ce ai nevoie pentru tine si cei dragi! Multa sanatate!
    Ziua minunata sa iti fie! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esti invitata mea! :)
      Promit ca daca vine Mosul îi dau adresa ta si facem cadoul daca e nevoie pe jumate, numai sa vina si la tine! :))

      cu drag! <3

      Delete
  3. Am invatat de la viata ,ca este mare lucru sa ne bucuram de putinul pe care-l avem.Trebuie sa trecem peste toate si sa privim nainte,cu regrete si bucurii.Iti va aduce Mosul ce-ti doresti,ca tu esti un copil si la proriu si la ficurat(aici).Te imbratisez cu mare drag si tare i-ar placea sa-ti aud povestea !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viata are toate ingredientele in ea, mai dulci mai sarate, asa ca noi trebuie sa le alegem, in cazul in care nu ne aleg ele pe noi! :)) Iti doresc ca Mos Craciun sa-ti aduca absolut tot ce îti doresti buni draga! Sarbatori fricite! <3

      Delete
  4. I've already told you my thoughts :)
    I truly wish your dream to be true!
    You know that you're someone's child already :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merry Christmas and may you live a long and happy life filled with goodwill and friendship!
      love you baby! :)

      Delete
  5. ce frumos ai zis, ai mare dreptate, in bucuriile mici sta fericirea!
    vine sigur mosul cu tot ce-ti doresti! multa sanatate si sarbatori luminate!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de urare si sper din suflet sa ai dreptate si sa vina Mosul asa cum imi doresc eu! :)
      Sarbatori fericite Coco!

      Delete