Thursday, 8 December 2016

Sandalele Cenusaresei sau nu?

De la Cenusareasa pana la Carrie Bradshaw (Sex and the City), aproape toate femeile au o relație de dragoste-ură cu tocurile înalte. Pentru acei cativa centimetrii in plus adaugati la tocuri si dupa o noapte in club ai putea sa juri ca preferi sa mergi in maini decat sa mai stai pe tocuri!
 
 
Se pare ca o firma din Germania a gasit solutia ideala! Brandul de pantofi Mime et Moi a lansat pe piață o linie de sandale cu un toc detasabil! Tu hotarasti singura inaltimea tocului, astfel încât de la "stilettos" sa te cobori la un toc confortabil. Ideal pentru o zi shoppen, iar apoi o iesire în club cu tocurile la purtator! :))

 
Cum funcționează? În patru pași rapizi, scoti tocul care este deja la sandale, alegei o alta înălțime de toc și pur și simplu printr-un sistem cu click îl fixezi pe talpă. Fiecare pereche de sandale este livrata cu tocuri de mai multe înaltimi. Nu stiu daca lui Carrie Bradshaw îi plac :)), dar stiu ca eu deja sunt fan al "sistemului"! Modelele care sunt acum de vanzare nu sunt chiar pe gustul meu, dar sper ca in curand sa apara o gama mai variata.

8 comments:

  1. Interesant. :) Imi plac modelele care se leaga pe glezna.
    Din gentile femeilor, in general, tocurile lipseau. :))
    Mie nu-mi sunt utile tocurile inalte - imi rup picioarele, iar de nu mi le rup dau cu fruntea de te miri ce. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca ai perfecta dreptate! Tocurile mai lipseau din gentile noastre! :))Pe mine tocurile ma avantajeaza... ma fac mai înalta! :))

      Delete
  2. Imi place ideea, nu si modelul ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa este! Ideea este genial, dar modelele lasa de dorit! :)) Asteptam ceva mai fain1 :))

      Delete
  3. Ei, dar chiar îmi place ideea asta! Abia aștept să încerc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu imi plac modelele ... si sunt si destul de piperate! Ca orice lucru nou de altfel. Sper sa fie preluat si de altii. Lansarea a avut loc acum in noiembrie.

      Delete
  4. La asta nu m-as fi gandit vreodata cu tocuri detasabile, ca am vazut genti sau rochii, paltoane duble si culori diferite in vreo trei variante de marime, insa iata ca a venit si vremea sandalelor.
    Ingenioasa idee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ideea este foarte faina, asteptam acum si modelele mai ... faine! :)

      Delete