Wednesday, 14 December 2016

My hair dance

 
Produsele Garnier mi-au placut mereu dar noua gama Loving Blends Collectie sampon si balsam m-au facut sa fie unele dintre preferatele mele. Le-am testat de ceva vreme si acum le folosesc destul de des dar cum nu am avut blog, nu am putut sa scriu despre ele. Sunt foarte încantata de aceasta gama de la Garnier si am sa va spun si de ce în acest mic review.




Pentru ca au scos din colectie Garnier Fructis, au facut loc pentru Loving Blends! Aceasta gama era de vanzare în Franta, dar sub alta denumire iar acum o gasesc si aici în drogheria locala fara sa bat drumul pana la oras! :)) Samponul si balsamul sunt foarte ocrotitoare si blande pentru par si contin ingrediente hranitoare. Reclama spune asa:

"O gamă completă de amestecuri calitative și rafinate, cu o rețetă specifică pentru fiecare tip de păr. Fiecare amestec este o combinație de ingrediente naturale, care se completează unul pe altul pentru a hrăni si proteja și a-i reda părului un aspectul sănătos. Aromele rafinate ale ingredientelor îti ofera un răsfăț încântător. Cu Garnier Loving Blends, părul este strălucitor, sănătos, natural si plin de viață."

Este o colecție foarte vastă cu ingrediente foarte bune si un pret foarte mic! Suna bine, nu-i asa? Există șase linii diferite cu produse aferente din cadrul acestei colecții și anume:

♥Vanille en papaja (catifeleaza, este pentru par normal sau delicat)
♦Un sampon 2-in-1 300 ml – €3,49

♥Honinggoud (hraneste, protejaza si catfeleaza parul deteriorat)
♥Sampon 300 ml – €3,49
♦Balsam 200 ml – €3,49
♦Masca 300 ml – €5,99
♦Serum 50 ml – €7,99

♥Argan en Camelia Olie (pentru par uscat si deteriorat)
♦Sampon 300 ml – €3,49
♦Balsam 200 ml – €3,49
♦Masca 300 ml – €5,99
♦Ulei 150 ml €7,99

♥Mythische Olijf (hraneste intens parul deteriorat)
♦Sampon 300 ml – €3,49
♦Balsam 200 ml – €3,49
♦Masca 300 ml – €5,99
♦Crema nutritiva intensă 200 ml – €4,99

♥Argan en Cranberry (hraneste, ingrijeste si catifeleaza parul vopsit)
♦Sampon 300 ml – €3,49
♦Balsam 200 ml – €3,49

♥Kamille en Bloemenhoning (ofera luciu parului blond)
♦Sampo 300 ml – €3,49
♦Balsam 200 ml – €3,49

♥Citroen en Zachte Klei (curata si împrospateaza parul gras)
♦ Sampon 300 ml – €3,49


Preturile sunt de aici din Olanda si nu stiu daca le gasiti si în Romania, la acelasi pret!
Am sa încerc sa fac un review pentru 3 din aceste sampoane inclusiv balsamul aferent, Argan&Cranberry, Honinggoud și Mythische Olijf.

O notă pentru fiecare linie: În afară de unele ingrediente minore, cum ar fi SLES celelalte ingrediente sunt absolut bune pentru un brand cu preturi asa mici. Întreaga linie nu are parabeni! Sticlele de la șampoane și balsamuri se închid cu un dop cu click.

♥Honinggoud Sampon & Balsam



Aceast sampon si balsam au fost primele cu care am facut cunostinta. Sunt bune pentru parul fragil si deteriorat. In ce masur fac ceea ce promit? Ei bine, în totalitate! Dezavantaje? Daca vreti sa purtati parul prins in coc si nu lasat liber acesta este un pic prea matasos si cocul se va desface repede. Mirosul este "cald si delicios", este unul dintre favoritele mele!
 

 
 
♥Mythische Olijf Sampon & Balsam & Nourishing cream

Cand ai un scalp sensibil, păr fragil și fara stralucire, acest samo&balsam ar putea fi ceva pentru tine! Este un șampon blând iar balsamul îi da luciu parului si îi întărește fără a-l îngreuna. Gama are un miros proaspat cu o notă inconfundabil de "ulei de masline" dar într-un mod foarte placut.

 
 
Crema hranitoare se aplica direct pe par cand este înca umed. Alcoolurile pe care le contine sunt bune si mai putin bune, are uleiuri care hranesc si protejeaza parul fara a-l îngreuna dar contine si silicon. In ceea ce priveste siliconul nu cred ca este chiar un "bad guy" în situatia aceasta pentru ca este nevoie de foarte putina crema si nu atingi pielea cu ea. Poate înlocui balsamul, parul fiind moale dar ne pierzand din volum.


 
♥Argan en Cranberry Sampon & Balsam

 
Sunt o fraiera pentru ca nu folosesc mai des produsele destinate părului vopsit. Chiar daca recunosc sau nu, aceste produse sunt grozave! De ce? Miros delicios si în general aceste produse au un parfum cu miros de fructe.

 
La fel si acesta, pentru ca la baza lui sunt folosite afinele. Samponul protejează părul, îl hrănește si îi întareste radacina. Rezultatul? Păr parfumat, moale și bine hranit. Oricum iubeam uleiul de argan, acum chiar ca nu mai pot fara! :))

 
Chiar sper sa le gasiti si voi pe piata pentru ca sunt tare bune aceste produse. Garnier cu Loving Blends, ai facut o treaba buna!

ps. Intre timp Garnie a scos si Loving Blends Body! LOL Am sa încerc sa fac un review despre aceste produse într-o alta postare!
Sper ca va placut si v-am facut curioase! Spuneti-mi daca cunoasteti produsele sau nu! :)
 

12 comments:

  1. Nu cunosc produsele și a fost interesant ceea ce ai scris despre ele. Totuși, eu folosesc produse cosmetice de la Yves Rocher și mă împac atât de bine cu ele încât nu intenționez să le schimb.

    Zi frumoasă!

    PS Am citit despre Amsterdam pe blogul acela. Nimic nou, știam de bogata ofertă muzeistică și celelalte... Vom vedea, avem de ales.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yves Rocher este o iubire apusa pentru mine... :))

      Si ziua ta sa fie perfecta, Zina!

      Delete
  2. Îți voi urma sfatul,nu am folosit produse din această gamă Garnier(foloseam și eu Yves Rocher,până anul trecut).Acum folosesc ELSEVE Loreal,oferta ta mă tentează și voi cumpăra cât de curând,mulțumesc scumpo!
    O zi pe placul inimii tale îți doresc!
    Pupici și îmbrățișări!

    P.S.Îmi cer scuze am o problemă cu tastatura și de aceia mai sciu și legat cuvintele!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca o gasesti si in Ro sa-mi spui si mie Elena, ok?
      te pup, nu e nicio problema draga mea!

      Delete
  3. si eu folosesc acum un balsam fara clatire, l+am primit si chiar imi place, miroase taaareee bine!!!

    ReplyDelete
  4. Intre produsele pe care le cunosc bine se numara si produsele Garnier (inclusiv vopseaua de par). Desi imi plac fructele nu-mi place sa miros a fructe si evit crema, samponul, parfumul care miroase a fructe, indiferent de marca.
    Adevarul este ca la mine e un amalgam de produse si le folosesc asa cum imi "cad" in mana. :)
    In "epoca de aur" mi-am spalat parul si cu "Deval", daca-l mai tii minte (detergent lichid pentru rufe) - nu se mai gasea sampon la un moment dat (nici chiar "Urzica" nu mai facea spuma) si parul se imbacsea de la sapun (care si acesta era prost, daca nu aveai "surse externe"). N-a cazut parul si stralucea! :))
    Iti doresc sa ai o zi minunata! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tie nu îti place sa mirosi a fructe si mie nu-mi place vopseaua de par de la Garnier. Parul meu devine foarte static :)))) De "Deval" nu îmi aduc aminte nici sa ma pici cu ceara, în schimb de "Urzica" da!
      pupici Diana, weekend fain!

      Delete