Wednesday, 28 December 2016

Farewell Princess Leia



Am fost intotdeauna fan al filmelor "Star Wars"...

wallpaper

Nu am ratat nici unul si probabil ca nu voi rata nici unul si chiar de ar fii sa nu mai fiu pe lumea asta tot am sa cer învoire sa ma duc la film... :))  Seria de "Star Wars" face parte din tineretea mea, filme care m-au incantat si care m-au captivat, filme de care nu ma plictisesc niciodata!  Desigur ca 

Episode IV: A New Hope

Episode V: The Empire Strikes Back

Episode VI: Return of the Jedi

sunt filmele mele dragi iar Carrie Fisher va ramane in inima mea mereu ca si Princess Leia

Desigur ca si

Episode VII: The Force Awakens

este unul din preferatele mele... Desii eram amandoua "purii' la lansarea acestui film nimic nu sa schimbat. A fost ca si cand as fi facut un salt in timp! Mi-a parut teribil de rau ca Han Solo (Harrison Ford) a murit in aceasta serie, dar se pare ca in real life Carrie Fisher a fost cea care ne-a parasit!
Se pare ca nici "Help me Obi-Wan Kenobi, you’re my only hope." nu a mai ajutat-o asa ca nu pot spune decat, "May The force be with you"


Farewell Carrie Fisher, farewell Princess!
 



 

4 comments:

  1. Nu am văzut nici un episod...am avut o tentativa da nu mi-a reușit...cred ca sunt singurul om de pe pământ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta e... :)) Tu stii cum se spune "gusturile nu se discuta!" :))

      Delete
  2. O "cunosc" pe printesa. :) Am vazut doar primele doua filme din serie.
    Sa-i fie drumul lin printre stele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doat doua? Anul acesta in decembrie trebuie sa fie premiera celui de-ai vlll episode! Abia astept... :))

      Delete