Thursday, 29 December 2016

Cutia cu amintiri ...

Cand Pandhoraa a scris despre "amintiri despre Mos Gerila" chiar am avut 'reveria momentului' si am 'vazut' cutia mea cu felicitari si scrisori pe care o aveam acasa... Dupa 89 desigur ca nu am avut cum sa car dupa mine si acea cutie asa ca a ramas chiar ... o amintire! Asta pana la urmatorul Craciun! Atunci mama ne-a trimis o gramada de felicitari, la fel ca si unii prieteni ramasi acasa! Asa ca cutia cu amintiri a reaparut si daca inainte era o cutie, acum este un "cutioi" pentru ca amintirile s-au adunat si s-au adunat si s-au adunat ... atat de multe!
Mie nu-mi place sa arunc scrisorile, sau felicitarile... Asa ca acum va arat doar o parte din ele si voi incepe cu cele mai dragi mie! Unele din felicitarile scrise de mama mea! ♥


 
Asa cum am mai scris, anii au trecut si ele s-au adunat ... Pana au aparut "Felicitarile electronice"!
Pacat... pe acelea nu cred ca ai cum sa le pastrezi foarte bine ...nu pot fi nici nostalgice si nici nu ma pot bucura de ele cum o fac cu cele imprimate...
 

 
Mai tineti minte felicitarile cu "muzica"...? Culmea este ca una dintre cele pastrate de mine... mai canta înca! :)) Asta este... Abba, cu "Happy new year" :))
 
 
Mai am... dar au devenit "tacute" :))
 
 
 
Aceasta este o felicitare 'micuta" dar cu valoare destul de mare... :)
 
 
Voi aveti "cutia cu feliciari"?
 

6 comments:

  1. Uaau cate povesti sunt acolo!!zau daca nu mi-ai dat o stare de-aia de rememorat la o ceașca de ceai!..
    Nu am cutia cu amintiri..adică am avut pana prin facultate..pana cand la o curățenie mai apriga am dat amintirile ce doar eu le strângeam,sa se ducă dupa toate prieteniile apuse..si apoi nu am mai vrut sa păstrez nimic,doar amintiri in inima.
    Apoi treptat am adunat iar,doar pe cele dragi,cele simbol..dar s-au pierdut cand ne-am mutat aici..printre alte lucruri. Apoi nu am vrut sa mai păstrez iar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt amintiri frumoase in acea cutie dar si amintiri dureroase ... Nu cred ca pot sa le arunc! :)

      Delete
  2. Esti tare bogata draga Ella! :)
    Ce mult ma bucur ca ai impartasit cu noi aceste minunatii si, nu-i asa ca e minunat ca le poti rasfira, privi, atinge?!
    atat de impersonale felicitarile electronice...sunt cuvinte de fum...
    Multumesc pentru aceasta bucurie, te imbratisez >:D<

    ReplyDelete
  3. Azi am vazut comentariul tau... Sorry! :)
    Da, sunt un fel de harciog care aduna amintiri de suflet! Cu adevarat sunt o comoara! pupici!

    ReplyDelete
  4. Sunt minunate aceste cutii. :) Am avut asa, ca o tresarire, cand ai scris ca sunt unele scrise de mami a ta... Eu am cateva scrise de tata - lui nu-i placea sa scrie felicitari dar scria pentru mama, pentru sora mea si pentru mine, de ziua noastra. :)

    Nici eu nu pot arunca scrisori, carti postale, felicitari primite... Cred ca o sa le scot si-o sa trec in revista cati oameni mai sunt in apropierea mea dupa multi-multi ani. Un fel de a spune "trec in revista", pentru ca stiu exact cine mai e si cine nu. :)
    Mult-mult bine iti doresc! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate faci si tu o postare cu felicitarile acelea scrise de tatal tau... Sunt amintiri care dor, dar sunt asa de frumoase! Cum sa arunci scrisorile sau felicitarile primite...? Uneori sunt singura punte de legatura cu persoana "plecata"!
      Zile frumoase si sanatate draga mea! ♡

      Delete