Tuesday, 29 November 2016

Inima ta

 
Intr-o zi un om bogat darui un cosulet plin cu gunoi unui om sarac, asta numai asa ca sa-si bata joc de el. Saracul zambii si pleca tinand in mana cosuletul primit. Ajuns acasa, curata cosuletul foarte bine, iar apoi merse sa caute cele mai frumoase si proaspete flori ca sa-l umple. Se intoarse la omul bogat si-i înmana acestuia cosuletul. Omul bogat ramase surprins si-l întreba:
-De ce mi-ai dat atatea flori frumoase, cand eu ti-am dat numai gunoaie?
Omul sarac raspunse :
-Orice persoana daruieste ce are mai bun in inima...!!!          
Ferice de cei cu inima curată...
Matei 5:8

4 comments:

  1. Uite-asa! :)
    Am eu vorba asta cand dau de ceva ce imi place :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Sa avem grija sa ne pastram inimile curate! ♥

      Delete